Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    Volgens mij is dat een groot deel denkbeeldig wietefras, is gewoon omdat jij al een verwachting hebt van die wiet en zo bepaal je het resultaat al grotendeels.

    Moest je geen naam aan deze werd kunnen koppelen en ook geen mogelijke effecten dus, zou je een veel beter gevoel ervan kunnen omschrijven

    Geuren vind ik al helemaal kut daar heb ik veel problemen mee om er een naam op te plakken of aan wat het me doet denken van geur.
    Kan ook zijn omdat die neus hier al 3x geopereerd is en er nu een neusbeen inzit dat kraakbeen uit mijn oor is, mischien reuken oren helemaal niet goed...
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Ha, zou inderdaad ook kunnen dat ik het mezelf maar aan praat, maar ik ruik toch ook echt het verschil wel tussen iets zoetigs en iets kruidigs. Het exacter onder woorden brengen is inderdaad wat anders en vast ook meer vatbaar voor "suggestie".

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Geur herkenningssetje kopen

        Zo leer je echt alle geuren van elkaar te onderscheiden
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          heeeerlijk soortje
          jammer genoeg heb ik daar geen ruimte voor
          suc6!!!!!!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

            Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
            Geur herkenningssetje kopen

            Zo leer je echt alle geuren van elkaar te onderscheiden
            D.M.V. Plastische chirurgie een hondenneus aan laten meten.
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              Geur is idd lastig te omschrijven, zo vond ik mijn ww eerst zurig ruiken terwijl nu de lekkere wietlucht pas komt....

              Ben benieuwd naar je ervaringen na het roken!

              Grtz
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Ziet er lekker uit die paarse.
                Mooie foto`s ook.

                Even over geuren herkennen.
                Dit doe je het beste met een beetje honger gevoel en laat je mond mee doen.
                Geen deo,parfum op je.
                mond spoelen met water.
                Uurtje van te voren niet roken.
                En geuren die je nog nooit geroken hebt herken je toch al niet.

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  @ wietefras en nik, ik denk dat kleine aroma'tjes wel tussen je oren zit. Maar het verschil tussen zoet en kruidig ruiken we idd wel.

                  Escar, een geurherkenningssetje gaat me wat te ver, als het maar lekker ruikt

                  Tnx poepzak, microkweek dan maar?

                  Ja plantos, het is lastiger dan je denkt, ik gooi het rookverslag er zeker op

                  Goeie tip mway, geur en smaak heeft met elkaar te maken ja. Als je je verkouden bent proef je vaak ook minder goed je eten.

                  Bedankt voor de reacties mensen


                  Dan ff een update, dit kan wel eens de laatste zijn met de planten in leven.
                  De tricho shots komen er aan, een vriend van me heeft een macrolens blijkbaar.

                  The Purps
                  De paarse pheno is afgelopen week meer rood geworden. Best gek, maar ik vind t niet lelijk.
                  De groene is nog steeds groen. Ik merk dat het zwellen van de toppen ook afneemt. Ze zitten tenslotte al in bloeiweek 7.
                  Ik ben van plan om volgend weekend te knippen.

                  228.jpg 229.jpg
                  231.jpg230.jpg

                  232.jpg 233.jpg 234.jpg
                  237.jpg238.jpg 239.jpg240.jpg227.jpg236.jpg 235.jpg 241.jpg




                  Eens even met foto opties gespeeld, nu lijkt het net een collage

                  Het einde is in zicht!

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Hopla daar gaan we weer.....

                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      Ha, moest ff wachten maar daar zijn ze weer. Dacht al is je camera stuk. Maar uh, ze zijn lekker aan het knallen cookie.
                      Nog een weekje en dan chop...chop off with their heads. Haal je net de kerst niet, maar met oud en nieuw kan je wel een dikke vette voetzoeker draaien dan.

                      word het een open of besloten executie?

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Wat een apparaten zijn het toch. Geweldig. Misschien niet echt handig voor in een tent, maar wel leuk om te zien. Beetje zoals die Amerikaanse "tree grows". Die zetten dan bijvoorbeeld 4 "bomen" in een kamer met de lampen er tussen. Veel opbrengst uit een klein aantal planten om onder het maximum aantal te blijven.

                        Dat die planten al bijna klaar zijn joh. Zou op basis van de foto's denken dat ze nog wel een paar weken moeten.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Mooi gedaan Cookaap.
                          Mooi die herfst kleuren en zeker als er zo veel paarse tinten in een plant zitten.

                          Comment


                            Zou op basis van de foto's denken dat ze nog wel een paar weken moeten.
                            Hoe zie je dit?

                            Comment


                              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                              Het word op een open executie, we knippen altijd met mn beste vriendengroep.
                              Euhh @@pie, ik vind je werkelijk een schat van een jongen, maar 18 jaar.......
                              Ik hoop dat je wel wat beter te doen hebt....

                              Ik bedoel maar...een ouwelul als ik.....

                              Ik zit iig op de eerste rij.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                                Hoe zie je dit?
                                Ik weet dat je niet op oranje haren af moet gaan, maar je ziet er wel altijd een hele boel zitten op de toppen als ze klaar zijn. Zie ze op jouw foto's nog niet zo en het duurt toch wel een week of twee voordat dat echt doorzet. Maar goed, de foto's zijn ook geen close-ups ook.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X