Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grow box: sensi seeds Skunk #1 automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    grow box: sensi seeds Skunk #1 automatic

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,
    dag 0 - skunk #1 auto.jpgdag 0 - skunk #1 auto (2).JPG
    Dit is de pot waar ik het kiempje ga in doen
    dag 3 - skunk #1 auto (2).jpg
    Het is een pot van 4,8liter, heeft 1/3 cocospeat, 2/3 universele potgrond en wat handjes natte perliet. Om ervoor te zorgen dat het kiempje niet onmiddellijk in contact komt met deze rijke grond heb ik in het midden een kuiltje gemaakt die ik opgevuld heb met stekgrond.
    Dan heb ik de grond goed nat gemaakt door er genoeg water in te gieten totdat het water er vanonder uitliep. Tegen de volgende dag zou dan het overtollige water moeten verdwenen zijn en is de pot klaar voor zijn kiempje.

    dag 3: het kiempje is zichtbaar!
    dag 3 - skunk #1 auto.jpgdag 7 - skunk #1 auto.jpg

    tot binnenkort!
    Last edited by Gelmir; 9 July 2013, 09:59. Reden: per ongeluk geuploade afbeeldingen verwijdert

    #2
    Re: grow box: sensi seeds Skunk #1 automatic

    Welkom en veel succes!!!
    Grtz Joske!

    Comment


      #3
      skunk #1 auto - dag 10.jpg

      vandaag - 30 juli 2013 dus op dag 27 (geteld vanaf het beginnen met ontkiemen van het zaadje) ziet m'n plantje er zo uit:
      skunk #1 auto - dag 27.jpg

      btw, ben 2 weken geleden voor 2 dagen naar amsterdam geweest,bloedheet en een kamping die een tikkeltje verder lag dan gedacht, maar een o zo mooie stad!
      en uiteraard een jointje gerookt bij die mooie gevel van de bulldog (ik denk dat m'n hoofd nu op een heleboel toeristenfoto's staat :p)

      Comment

      Bezig...
      X