Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal kastje

Kijk ff tussen je privé berichten Ron. Ar staat het al uitgelegd en ja ik gebruik idd ook zo'n ouderwetse mixer
    En de kwaliteiten krijg je door fijner mazen in je zeef
    Hoe fijner de mazen hoe puurder bij 120micron zit er nog redelijk veel bladmateriaal bij.

En neen enkel bladeren en bv toppen, geen takken. Enja je knipafval moet goed droog zijn en diepgevroren

Je hebt die pm van me toch gehad?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja, had ff bezoek tussen door. Vandaar de tussen pauze. Heel duidelijk voor me uitgelegd. Dank je

Comment

Ure welcome Ron
        Denk eens aan mij als je het eerste worstje iceolator rookt

Comment

is dit 1 zaadje ?

Comment

De 3 planten in één pot bedoel je?
            Ja dat is een drieling geen identieke maar gewoon een drieling.
            Komt bij mensen ook voor dusja bij planten en dieren in grote lijnen ook

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Bijna Oogsttijd

Gegroet beste medegrowerz, blowerz en vooral dan af geintreseerden.
              Hier ga ik voor een nieuwe update, ik vind dat mijn dames hele mooie toppen dragen.
              Ondanks het te royaal om te springen met voeding en de temperatuurpiek van 34 graden (heeft gelukkig maar een uurtje zo geweest en dan heb ik kunnen ingrijpen en weer naar 29 graden gekregen.
              Hopelijk is de opbrengst er ook naar maarja da's nog even afwachten.

Vandaag mag de grootste Royal haze de spits afbijten, met zen 70 cm lang en prachtige grote toppen vind ik dit een supaahh plantje!
              Nog een drietal weken te gaan gok ik (dus wie weet verdikt ze wel nog wel wat)

DSC02058.jpg
              DSC02053.jpg
              Dan hier de Rh drieling, waar ik een van de drie dames een 2tal weken eerder ga moeten oogsten dan haar andere 2 zussen:

DSC02039.jpg
              DSC02033.jpg
              Hier dan de haze dame met de mooiste bloemstructuur ( dat vind ik toch).
              Ze krijgt vanavond de laatste keer voeding mee :

DSC02027.jpg
              DSC02024.jpg
              DSC02030.jpg

Dan de laatste rh dame die ik bijna mag oogsten, ik begin hier en daar al wat amber tricho's te spotten:

DSC02003.jpg
              DSC02001.jpg

Dan als laatste de prachtige bluematic, die ook al redelijk wat oranje pistels heeft en hier en daar een amber trichoom.

DSC01994.jpg
              DSC01993.jpg
              DSC01986.jpg

Ziet er Njamie uit als je het mij vraagt
              Attached Files

Comment

Breng de rookkamer in orde, pijpen, bong's, vaporizers alles..
                Inclusief vloeitjes natuurlijk.

Ik kom eraan!!!

Ik doe het op m'n slakkegangetje, drie weken moet "ruim voldoende" zijn

Mjumie....

Last edited by Escargot; 7 September 2013, 16:31.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Staan er super bij,combo goede grower en genitica zorgt gelijk voor super resultaat.
                  Op naar de schaar

Comment

nog ff volhouden man! ziet er goed uit, zeker die royalhaze beloofd wat! ook de drieling heeft zich weten te ontwikkelen tot een flinke bos

greeetzz mafferd.

Comment

Jo-de-Lie zeg...Me kaak valt ff op slot hier. Heb me bakkie koffie er maar onder gezet om al dat gekwijl van me op te vangen

Wat een ongelofelijke knuppels zeg. Dat kan niet anders dan een fantastisch rokertje gaan worden Nik.

Comment

@ escargot ff wachten en dan kom je maar voor een herfst/winter Bbq tegen dan heb je Lokeren eigen stash
                        Ik wil manon wel eens proeven en wat van die kanki-shit ook
                        Hier rook ik nog steeds met vloei of palmblad maar ik ben al enkele maanden aan het uitkijken naar een zakformaat vapo.
                        Maar de keuze is enorm en ik zie er soms door het bos de bomen niet meer, dus nog wat langer zoeken voor ze geld uit men zakken krijgen.

@Mway thanks en idd dat was me ff super genetica ,uit een zaadje een mooie drieling en dan nog die hightower erbij...
                        Maar volgende ronde knal ik harder (hoop ik) want dan koop ik me ph&ec meter.
                        Nu doe ik nog alles met mijn water af te zuren op 5,8 en buiten dat ik weet hoeveel cc ph- op een 20l vat te doen heb ik alleen van die strips om te controleren
                        Een ec meter heb ik ook niet enkel een fertometer voor in de grond, dus dit word nu wel echte noodzaak

@Mafferd ja nog ff vol houden maar dat lukt wel k'heb nog wat chocolope liggen.
                        Ik ben ook heel tevreden van de afhaze, de drieling is wel niet wat ze moest worden
                        Want ik heb haar ns verminkt door er een zware aluminium fan op te laten vallen en die was lekker hard aan het draaien

Temp. Is weer mooi onder controle, een stabiele 28 met licht aan & comfortabele 22 licht uit
                        de lv schommelt tussen de 46&54

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                        Jo-de-Lie zeg...Me kaak valt ff op slot hier. Heb me bakkie koffie er maar onder gezet om al dat gekwijl van me op te vangen

Wat een ongelofelijke knuppels zeg. Dat kan niet anders dan een fantastisch rokertje gaan worden Nik.
                        Thx Ron ik moet zeggen dat ik van enkele ook onder de indruk ben zeker omdat dit nog maar 9weken oude autoflowertjes zijn.
                        we zullen zien wat de weegschaal zegt op het einde natuurlijk, want het kan ook het enthousiasme zijn dat spreekt omdat het einde in zicht is!

Comment

Mijn vriend van "Hippie op de Koffie" heeft een Vapo gekocht, Pax van Ploom, hij rookt geen tabak en zweert bij dat ding.
                          Ik heb er ook van gerookt en verwonder mij hoe hij het voor elkaar krijgt nog overeind te komen. wat een Knock Out

Comment

Ooo die staat bij mij maar op plaats 4of 5 ik opteer nog steeds voor de ascent vapo en denk die dus te kopen

Comment

Waar zit jij precies in het zuiden Nik ?

Comment

Hahahaha nee a la belgique, juist op de grens met nl.

Comment

Bezig...
                                X