Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

    High,

    zichtbare bloei dag 57,
    hier paar picjes,

    2013-10-19 22.04.05.jpg2013-10-19 22.04.09.jpg2013-10-19 22.04.16.jpg2013-10-19 22.04.21.jpg2013-10-19 22.05.02.jpg2013-10-19 22.26.38.jpg2013-10-19 22.26.45.jpg2013-10-19 22.26.58.jpg2013-10-19 22.28.01.jpg

    het gaat zijn gangetje,maar ik kijk al uit om de schaar erin te kunnen zetten

    Wat ik mij afvroeg of het mogelijk was om mijn zaadjes al te laten ontkiemen en al even te laten groeien nog onder het 12/12 regime, en dan als ik heb kunnen oogsten overschakelen naar 18/6 ? of is dat een beetje teveel van het goede ?


    als iemand een antwoord heeft op de vraag in de bovenstaande post dan hoor ik nog steeds graag



    Peace
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #47
      Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

      Ziet er super goed uit, geniet ervan

      Comment


        #48
        Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

        tnx natnek

        We zitten ondertussen op dag 70 zichtbare bloei ik ben al 7 dagen aan het spoelen met afgezuurd water pH 6.0
        enkele dagen geleden heb ik opnieuw 6 stuks laten ontkiemen. 3x arjan haze & 3x pure kush.
        2013-10-26 16.32.32.jpg

        ze zijn allemaal ontkiemd en 48 uur geleden geplant, 5 hebben er ondertussen hun kopje al boven de grond steken en 1arjannetje blijft nog even achter maar dat komt vast goed .
        Aanpassingen voor volgende ronde zullen zijn:

        3 dames per tentje ipv 2
        2x75Liter speciekuip ipv 4x12.5liter smartpotten
        Terug naar Plagron terra voedingslijn ipv Biobizz
        lightmix ipv voorbemestemix.

        zal straks paar foto'tjes erop zetten van hoe het er nu uitziet in de tentjes
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #49
          Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

          Je kan die 6 plantjes voor de volgende run , beter niet op 12/12 zetten , mijn stekken waren laat in het seizoen , schoten direct in bloei , heb ik onder 2 tls gezet 35watt op 24 uur licht , staan nu op 16/8 en zijn +/- 30 cm groot , volgende week schakel ik door naar 12/12 ! dat is vrij vlot maar ik heb indica's die groeien nog door onder 12/12 , maar ik vond de stress te groot , om direct van 24 uur licht naar 12/12 te gaan ! suc6

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Je kan die 6 plantjes voor de volgende run , beter niet op 12/12 zetten , mijn stekken waren laat in het seizoen , schoten direct in bloei , heb ik onder 2 tls gezet 35watt op 24 uur licht ,  staan nu op 16/8 en zijn +/-  30 cm groot , volgende week schakel ik door naar 12/12 ! dat is vrij vlot maar ik heb indica's die groeien nog door onder 12/12 , maar ik vond de stress te groot , om direct van 24 uur licht naar 12/12 te gaan ! suc6

          Comment


            #50
            Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

            Tnx voor uw reply Budha ja idd wat ik doe is, ik geef ze 12uur licht in het tentje en dan zet ik ze nog even 6 uur achter het raam , maar dat is enkel voor vandaag, en ten laatste morgen, want dan zet ik de schaar erin , vervolgens krijgen ze 18/6 met de juiste lampen en dan is de ronde officieel begonnen

            ps: maar als ik mij niet vergis zou dat niet mogen gebeuren bij zaadjes t.o.v. stekken, deze zouden ongeacht het regime eerst nog een groeifase kennen.
            Last edited by Dylero; 1 November 2013, 14:03. Reden: toevoeging
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment


              #51
              Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

              Is een mooi eind resultaat aan het worden.
              En de volgende ronde al gereed.
              goed bezig.
              Knip ze.

              Comment


                #52
                Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                Hehe Tnx Mway,

                Over het resultaat ben ik nog niet zo zeker maar als ik kan niet anders dan blij worden als ik zo 2 tapijtjes toppen zie

                hier nog een paar pics
                2013-11-01 21.09.13.jpg2013-11-01 21.18.17.jpg2013-11-01 21.18.23.jpg2013-11-01 21.18.25.jpg2013-11-01 21.20.04.jpg2013-11-01 21.20.09.jpg


                Peace ..
                2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                Comment


                  #53
                  Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                  Ziet er heel goed uit! Maar toch nog wat geduld met de Arjan niet?
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #54
                    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                    Comment


                      #55
                      Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                      Netjes hoor, en dat met een kleine opstelling. Succes met de baby's je bent niet te stoppen gehaha.

                      Heb je al met een microscoopje gekeken ..??

                      Comment


                        #56
                        Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                        Dat ziet er weer heel erg leuk uit.

                        Houden zo
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          #57
                          Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                          @Natnek Tnx , ja heb met microscoopje gekeken een anderhalve week tot 2 weken geleden, toen was ongeveer 50% milky , maar het probleem is dat ik dat smerige ding niet meer vind, heb al heel het huis afgezocht maar zonder resultaat, dus het moet zo maar even. En ja gezien ik niet zo'n amber liefhebber ben maak ik me niet zo druk op dat gebied.
                          @Escargot Tnx nog eventjes volhouden idd almost there


                          Deze morgen 1 tentje vrijgemaakt voor de kleintjes, 1 arjan heb ik geknipt en de andere heb ik in het tentje bij de kushes geplaats.
                          Wat een gedoe was me da maar het uiteindelijk na zorgvuldig de scrognetten weggeknipt te hebben paste het best prima ( zo zie ik ook maar weer dat ik nog niet genoeg ruimte benut heb )
                          De geknipte Arjan was een 150 Gr nat dus ik vermoed hier een 20 grammetjes van over te houden, een topronde zal het niet zijn maar ik heb goed idee wat er allemaal is misgelopen en heb diepere kennis van het scroggen opgedaan dus ik ben gebrand om het recht te zetten.

                          2012-01-01 03.17.26.jpg

                          Peace
                          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                          Comment


                            #58
                            Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                            Ja , reageerde op je stekken , maar je hebt een mooi hokje met vette toppen en een mooi verslag , wens je veel suc6 met de volgende ronde ! ik kom natuurlijk terug , bij je kijken ! mijn dank voor je verslag ! grtz budha

                            Comment


                              #59
                              Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                              Bedankt Budha Stel ik zeer op prijs & ik ben blij dat je het leuk vind !!

                              Hier alvast een kleine sneakpreview
                              2013-11-02 14.46.41.jpg2013-11-02 14.47.39.jpg2013-11-02 14.47.51.jpg


                              Natuurlijk eerst alles schoongemaakt met dettol, ben blij dat het in orde is dat ze het juiste licht etc kunnen krijgen.

                              Ik zal jullie op de hoogte houden wat de laatste drie dames nog doen, en misschien begin ik dan wel een nieuw kweekverslagje, we zullen zien ...

                              Peace
                              Last edited by Dylero; 2 November 2013, 20:36.
                              2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                              Comment


                                #60
                                Re: Nieuw Experiment 2 x Haze 2 x Pure Kush in 2x Scrog

                                Zeer mooi verslag met leuke soorten vooral de kush
                                Zijn inderdaad mooie buds afgekomen toppie
                                Laat ze smaken en heel veel succes met je volgende ronde, als je een verslag maakt ga ik die uiteraard volgen aangezien ik zelf met tneon werk

                                Keep growing

                                Comment

                                Bezig...
                                X