4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ronson
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 2379

    #271
    Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

    Naar pure wiet smokin..hahaha....Ik denk dat een leek dit geurtje direkt kan plaatsen. Wel wat zoeter toch. Ik zal idd maar ff opletten met je buurtjes dan.

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #272
      Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

      Whoooaaaahhh, Moguh....

      Merde heb je koffie...

      Staan er weer mooi bij die status symbolen van je.
      Wat hoor ik nou Ronnie, gaan ze op water dieet.....
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Ronson
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 2379

        #273
        Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

        Ja een hele thermosfles. Na ja status symbolen hahaha, beginnen meer pornosterretjes te worden. Geeft ook een soort van verhoogde status.
        Ja ze gaan op dieet, krijgen ze nog een feestmaaltje naar hun eigen grieven. Dan plaats ik ze in death-row en dan is het no more mister nice guy

        Comment

        • RollUp
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2011
          • 1445

          #274
          Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

          Zeg, pooier! Kleed die dames toch nie zo uit joh!

          Maatje! Gaat best goed zo te zien. Haal je trouwens de bladeren eraf of wacht je tot ze er vanaf gevallen zijn? Dat laatste hopelijk

          Dat gaat in ieder geval een lekker rokertje worden!!
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment

          • Ronson
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 2379

            #275
            Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

            hahaha...thx Rolly...nee het laatste wacht dat ze er af vallen. Heb ze al genoeg lopen stressen denk ik
            Zag trouwens dat de Russische salades vandaag in de aanbieding waren in Rotterdam

            Comment

            • de oerhippie
              Ultra Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 2132

              #276
              Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

              Heerlijk Ronn, hoeveel bloeitijd staat ervoor, dag 43 is aangebroken
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #277
                Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                Deze tussen de 8 en 9 weken Hippie...Dus nu wordt het spannend de laatste 10-12 dagen denk ik zelf. Ga ook een nieuwe oogst methode uitproberen.
                Ga deze proberen te oogsten op zijn thc piek. Dus als me trichomen hoofzakelijk milky zijn. zie ik de eerste amber gaan ze om. Ga dus geen percentage ambers proberen te halen dit keer. Ambers is een no-no deze ronde.

                Comment

                • RollUp
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2011
                  • 1445

                  #278
                  Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                  Ze gaan eraan, die Russen! Althans, dat hoop ik dan. Laten we de lijn van zondag maar doorzetten
                  Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                  Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #279
                    Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                    Nog een klein uurtje dan gaan we het meemaken. Die russen dachten dat 30.000 man veel was hahahaha...Ik hoop echt dat ze het dit keer nou eens gaan halen.
                    Az wordt trouwens flink genaaid door de scheids nu. Tis weer een Fransoos he...hahaha nee Escar jij woont alleen in Frankrijk...niets persoonlijks.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Nou ja, nu breekt er nog brand uit ook wat een avond is dat daar in Alkmaar joh...geen gewonden nog verder gelukkig

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #280
                      Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                      Ikke wil alles weten, als de wedstrijd over is breng me dan op de hoogte!!!!


                      geen woorden, maar daden, toch...
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #281
                        Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                        Nou jij wil het weten...Ik en Roll zijn in zware mineur stemming. Zelf heb ik al mijn Russische bruiden een echtscheiding aangezegd. Me hele voorraad Smirnoffs stuk gesmeten. In elke Lada die ik op mijn pad tegen kwam een deuk getrapt. Wat gezien de staat van de meeste Lada's hier echt een futiele onderneming was. Russische manoeska poppetjes en Siberische berenmutsen ritueel verbrand. Wat mij betreft trekken we dat ijzeren gordijn maar weer dicht. En neem die smerige huzarensalade dan maar mee...Grmmmbllll.

                        Comment

                        • RollUp
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2011
                          • 1445

                          #282
                          Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                          Mineur stemming ja...

                          En stoned, wat opzich wel vervelend was. Ook ik had het idee alle lada's kapot te trappen, russische tierelantijntjes verbranden. Maar dat duurde ff voordat ik in actie kwam, en toen ik eenmaal in actie kwam... Was Ronson me voor geweest... Damn!
                          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #283
                            Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                            Требуются камнями и жизни !!! Ronson 150.000 евро
                            Last edited by Escargot; 29 August 2013, 23:52.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • Ronson
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 2379

                              #284
                              Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                              hahahaha.....Ja, sorry ik moet er ook maar eentje gaan draaien...

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #285
                                Re: 4x Blue berry (fem) v.a. 3e week bloei.

                                Helaas, AZ staat 0-1 achter en de wedstrijd werd gestaakt, probleempje electriciteitskast lichtmasten. Wordt a.s. vrijdag om 11.00u uitgespeeld en men moet verder met 10 man.
                                Ja, ook cannabis gebruikers houden van voetbal, suc6 met de eredivisie en europaleague manne... Voetbaltopic openen? haha
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...