4 x mazar gavita pro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mediwiet
    Wicked Stoner
    • Aug 2013
    • 278

    #76
    Re: 4 x mazar gavita pro

    dankjewel x itrustz ben zelf niet helemaal tevreden het had nog stukken voller kunnen zijn.

    maar daar gaat het ook eigenlijk niet om als ik mijn eigen lekkere rokertje kan oogsten vind ik het al prima

    groeten mediwiet

    Comment

    • El Plantos
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1609

      #77
      Re: 4 x mazar gavita pro

      Dat rokertje gaat je vast smaken na al je moeite! Greetz
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment

      • El Plantos
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 1609

        #78
        Re: 4 x mazar gavita pro

        He Medi!

        Hoe staat het er nu bij? Ben benieuwd naar je volgende foto's! Tent toch nog vol gekomen?

        Groetjes
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment

        • x iTrustz
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2013
          • 174

          #79
          Re: 4 x mazar gavita pro

          ja idd, ben ook benieuwd!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

          Comment

          • El Plantos
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 1609

            #80
            Re: 4 x mazar gavita pro

            He Medi!

            Leven je 4 mooie dames nog? Ben wel benieuwd eigenlijk. ...

            Groetjes El Plantos
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #81
              Re: 4 x mazar gavita pro

              He biokweker,
              Ik zit nog maar net hier en kweek ook 100 bio, en heb
              me sterk gemaakt voor een bio afdeling, Ik heb net een kweek hericules van sannie gedraaid en deze red mij van een hoop pijn.Ik hoop dat je ook je steun wilt geven om een bio afdeling te realiseren.
              GROENTJES TUINBROEK. ps je dames staan er erg mooi bij, heb je buffertabs gebruikt? Die nieuwe van mij madscientist, van sannie gaan de 3e week in op alleen buffertabletten en overmorgen begin ik een beetje bac bloei toevoegen.he veel succes

              Comment

              Bezig...