Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Easy Bud & 2x Quick One

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1x Easy Bud & 2x Quick One

Korting op 420shop
    Hey,

De plantjes staan nu 4 dagen in potten. Ik denk/hoop dat alles goed gaat momenteel... Enkel de temperatuur loopt wat hoog op (29-30 graden & 400W hps lamp is 60x60x120 tentje/afzuiging 400 m3/uur en ik laat constant een ventilatortje op de lamp draaien zodat er wat warmte weg wordt geblazen), maarja daar zullen we het mee moeten doen! Als het terug buiten wat koeler wordt zal dit ook wel opgelost zijn. Voor het moment laat ik de tent gewoon openstaan (alleen als het licht aan is) er is toch nog geen geur. Hier een update van de plantjes:
    20082013836.jpg20082013837.jpg20082013838.jpg20082013839.jpg20082013840.jpg20082013841.jpg
    1ste, 2de & laatste foto = Easy bud (1plant)
    Andere 3 fotos zijn 2 Quik One's

Het is mijn eerste kweek, dus allemaal nog een beetje nieuw. Ik hoop dat er toch iets rookbaar uit voorkomt, want dat is uiteindelijk wel de bedoeling Zou echt een grote droom zijn om mezelf constant te kunnen voorzien van kwaliteit .

Volgende keer meer!
    Peace
    BOMBOKLAT

Re: 1x Easy Bud & 2x Quick One

Ik zou je niet zo veel zorgen maken om die temperatuur van 29 graden (op pot hoogte toch?). Je kan eventueel je lamp hoger hangen, als je dat nog lukt. Ze hebben nu nog niet alle licht nodig.

Ze kunnen wel wat hebben, en straks heb je geen probleem meer. Gewoon goed blijven ventileren en 's nachts je lamp aan
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

We zijn nu 9 dagen verder en heb ondertussen de hps lamp vervangen door een 200W spaarlamp en ik moet zeggen dat dit veel beter is in mijn tentje. Nu blijven alle waarden (temp, lv) stabiel en de plantjes lijken het ook veel beter te doen. Heb een vrij moelijke start gehad, maar sinds 2 dagen gaat alles goed! Eindelijk beginnen ze te groeien zoals het hoort denk ik. Hier wat fotos
      .25082013842.jpg25082013843.jpg25082013846.jpg
      1: Easy bud 2 & 3: Quick One

De laatste heeft wat stress gehad omdat ik hem niet lang geleden heb verpot, maar nu komt het stilaan in orde.

Peace

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nog even vergeten te melden! Ik heb een pH meter en de waarde van mijn kraantjeswater is te hoog. Daarom doe ik er een beetje azijn in en dan kom ik uit op een pH van 6. Is deze methode aan te raden of beter op een andere manier?
      BOMBOKLAT

Comment

Azijn nog nooit van gehoord.Lemon kick van plagron nemen niet duur en zeer weinig nodig om je ph naar beneden te halen.
        Zet m`n bankie hier neer.Succes

Comment

Oke zal ik gaan halen! Kijk maar mee, ben even benieuwd als jij
          BOMBOKLAT

Comment

Hey,

Nu ongeveer 2 weken onderweg. Niet veel te melden.. Ben overgestapt van azijn naar Hy-Pro PH- om de PH te laten dalen. De plantjes beginnen ook al zachtjes te ruiken
            Hier wat fotos:
            30082013859.jpg30082013858.jpg30082013860.jpg30082013862.jpg30082013864.jpg30082013865.jpg

foto 1, 2,3 4: 2x quick one
            foto 5, 6 : 1x easy bud

Peace!
            BOMBOKLAT

Comment

Gaan goed,alleen op foto drie kruipt er een worm uit je pot

Comment

Ja ik heb het gezien! dat is de Tenus Grandus worm, maar gelukkig heb ik em al kunnen vangen.
                BOMBOKLAT

Comment

Dag 17! Vandaag begonnen met LST toe te passen op 1 quick one. Het is de eerste keer dat ik dit doe en het lijkt mij een interessant experiment om de 2 quick one's op het einde te vergelijken en ofdat je via LST werkelijk meer opbrengst hebt . Voor de rest alles in orde met de plantjes. Moet ik bij autoflowers pas bloeivoeding beginnen geven als ik de bloei zie of mag dat zoizo al na 3 weken? Kan er iemand kijken of ik die LST wel juist heb toegepast?
                  02092013867.jpg02092013866.jpg02092013869.jpg02092013870.jpg02092013871.jpg02092013872.jpg

eerste 3: quick one met lst
                  4de: quick one
                  5 & 6: Easy bud

Peace!
                  BOMBOKLAT

Comment

Gaat goed hier,volgende keer wel je pot tot de rand vullen ze staan wel erg diep.
                    Wat de voeding betreft dit mag je gebruiken als je de bloei ziet en eerst is de helft van de dosis en kijken hoe ze daar op reageren.
                    Zou met de lst wel goed oppassen waar je het touwje/ijzerdraadje over de stam laat lopen.
                    Zie nu dat ie tegen het steeltje van je fanleaf zit daar moet straks een takje omhoog en dat gaat nu niet lukken.
                    Succes.

Comment

ziet er allemaal zeer netjes uit.
                      pintje: check
                      zetel: check!!
                      interesse : check check check!!!

good job bro keep up the good work

Comment

Hey,
                        Ja ik heb het ook al gemerkt van de aarde. Ga ik volgende keer zeker doen. Heb de lst aangepast zodat het draadje er onder loopt en dus niet meer tegen dat steeltje aandrukt. Bedankt voor de info! Ik blijf het verdere verloop van de lst zeker posten

Peace
                        BOMBOKLAT

Comment

Halloha lem,
                          Ik zou idd niet te zuinig zijn met mijn aarde in het vervolg, je wil toch grote wortels aan je plant

Die lst mag je echt veel extremer doen, ik ben in de link onderaan dit bericht bezig met een verslag waar een drieling dame bijstaat waar ik lekker op ge-lst heb
                          Je moet maar ff checken als je tijd hebt

Grtz

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja Nik dat ziet er idd goed uit En wat een geluk met die drieling. Ik zal je kweek zeker blijven volgen.
                            BOMBOKLAT

Comment

Thx man, maar nu is het gewoon wachten tot ik kan oogsten en dan drogen knippen en curen
                              En mmmmm nu nog ff een nl en jh van maat dat ik kan roken in afwachting ....
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                              X