Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

    Korting op 420shop
    Yo de manne.

    Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
    Jaja jullie zien het goed, berry heeft de Mega Power Plant kunnen bemachtigen.
    Altijd fijn om een soortje te zetten dat er nog niet zo lang is.

    Deze kweek word gesponsord door Metrop, wat ik wel relax vind want ik lees hier alleen maar positieve dingen over.
    Even het kweekschema van Metrop erbij pakken.

    20130823_095309.jpg 20130823_095459.jpg

    Ik heb nu ook gekozen voor Plagron lightmix als aarde, zodat ik de metrop ten volle kan gebruiken.

    Dan stellen we de zaadjes ook maar eens voor.

    20130821_163504.jpg Wat een lekkere dikke zaden zijn dit, ik ben echt benieuwd.

    MEGA POWER PLANT (GEFEMINISEERDEZADEN)
    90% Indica. Genotype NL x OG Kush) x Power Plant. Aards (Kush) Aroma meteen hint van drop en lichte diesel nageur. Smaak is aards en zoet.Als een mooie ‘Nepal Black Hash’. Langgerekte kaarsen dieondergesneeuwd zijn. Een echte Indica. Ideaal voor SOG. Makkelijk tekweken. Zeer homogene planten. Compacte bud structuur. Medicinaalgebruik: spierspasmen, chronische pijn, stress, spierpijn, rugpijn engebrek aan eetlust. Potentieel THC percentage hoog.
    Northern Light zag voor het eerst hetlicht in Seattle, Washington en is gebaseerd op een Californische'strain'. Die op haar beurt weer bestond uit Afghani Indica, HinduKush en een Thai. Het is een bijna pure Indica soort (90%) door dedominante Afghani genetica en ze heeft een hoge CBD van circa 1%.Door haar te kruisen met een zeer productieve OG Kush ontstond onzeNL Special. Gedurende 16 generaties hebben we de NL Specialgestabiliseerd en verbeterd met als resultaat zeer homogene planten,zelfs als je haar kloont. En ook nog eens zeer stressproof. Door eenexperiment met onze Power Plant we per ongeluk eenbeestachtige dame, de Mega Power Plant. Ofwel ‘the Mega’. Met deNL Special als moeder en zeer THC rijke Power Plant als vaderonstond, naar onze, mening de ultieme Indica.
    The Mega Power Plant heeft een superbloem/blad verhouding en is best resistent tegen ziekten enparasieten. Het resultaat is een compacte plant met lange,kaarsvormige toppen die helemaal ondergesneeuwd zijn. Ze zijn fijnvan structuur, keihard en zwaar met een fijnmazige kristalstructuur.Ze heeft die karakteristieke wijd vingerige Indica bladeren en isdonkergroen. De stelen kunnen donkerrood zijn. Dat is heel normaalvoor deze soort en duidt niet op teveel voeding. Voorgroeien tussende 2 en 3 weken, waarbij je een eindlengte zal bereiken van tussen de80cm en 1 meter. Ze heeft verbluffend weinig blad, waardoor ze zeereenvoudig te knippen is. Ze is zeer goed bestand tegen ziekten enparasieten.
    Onze NL Special heeft aan de wieggestaan van menig nieuw soort. Ze is zo populair om mee te kruisenomwille van haar stabiliteit en enorme kristalproductie. Super voorbeginners om te kweken. De geur is niet te overheersend en isdaardoor geschikt om haar discreet te kweken. Ze had het hoogstgemeten THC percentage van al onze soorten en met haar nazaat de theMega Power Plant is dat niet anders.
    Het aroma wordt bepaald door haar Kushoorsprong; aards, zoet met die typische geur van Nepalese ‘BlackHasj’. De smaak is complex; een heerlijke dropsmaak gecombineerdmet aardse toon en zoet (typisch Kush) en een dieselachtige nasmaak.Ze is een echte narcotische Indica stoner met een zeer fysiekbodystone. Ga er maar even voor zitten. Dankzij haar belachelijke THCpercentage is het een perfecte pijnstiller. Medicinaal gebruik:chronische pijn, spierspasmen, stress, rugpijn, spierpijn en gebrekaan eetlust.

    Zo dat is de info die ik heb kunnen vergaren.

    Dan rest er alleen nog maar de kast waar het allemaal in gaat gebeuren, die ik weer een beetje heb aangepast naar mijn wensen.

    007.JPG008.JPG009.JPG20130823_100351.jpg

    Wat kan ik nog meer vertellen. De zaden zijn ontkiemd en zijn net in de grond gegaan.
    Hangt al gelijk een 400 watt HPS zonnetje boven te branden.
    En nu maar even afwachten ey.

    Tot voor nu......

    Laters manne
    Last edited by berry ryder; 23 August 2013, 10:59.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    #2
    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

    Huh?? Zou je niet met andere zaden aan de slag gaan???

    Maar iig veel succes met deze zaden, en hopen dat je er een flinke oogst vanaf haalt. Zou wel voorzichtig zijn met die voeding "ten volle" te gebruiken want het is nogal sterk spulletje....

    Comment


      #3
      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

      Jammer van het andere soortj maat maar ook ik ben benieuwd naar deze smakelijke toppen. 1 voordeel spliff zaden laten je niet in de steek haha

      Greets and good luck

      Comment


        #4
        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

        Nou succes met deze zaden dan maar

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

          lol, het lot wil niet dat je iets anders dan autoflowers gaat kweken

          Ik hoop dat deze wel normaal doet.

          Je wil een vroeg-klaar soortje maar een scrog duurt wel ff ofnie?

          Comment


            #6
            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

            Berry, succes met deze dan maar, zitten aardig wat leuke strains doorelkaar heen gemixed.

            Comment


              #7
              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

              Succes Berry! Ga je volgen... Stoel staat.
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                #8
                Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                das nie mooi nie m8,maar we gaan door dus de bank is bij deze mee verhuisd.
                Succes.

                Comment


                  #9
                  Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                  Hoi Berry, je kast is er klaar voor, setup compeet. Ben benieuwd wat de Mega P.P. gaat brengen. Nieuwe soort, nieuwe kansen.
                  Ze staan al lekker onder de 400 zon. Leuk dat je weer van start bent gegaan, want ik vondt het een beetje stilletjes worden daar.
                  M'n stoeltje krijgt een nieuwe grasmat, dat zit weer als de bestewiet- grassstoel.jpg Brandt maar los makker, tot laters weer!
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    #10
                    Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                    stoeltje is gezet, beloofd weer wat moois

                    Comment


                      #11
                      Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                      Mooi die stunt met metrop, lkker brutaal
                      Maar laat eens wat meer van je scrogg net enzo
                      Want ik ben Belg en snapte er niks van
                      Zetel staat er !

                      Succes
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #12
                        Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                        Veel suc6 BERRY met je kweek !! we gaan er weer voor zitten !!!!grtz BUDHA

                        Comment


                          #13
                          Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                          Succes Berry! Ga je volgen ... Mooie hok


                          Comment


                            #14
                            Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                            succes deze ronde! kom af en toe weer ff gluren

                            Comment


                              #15
                              Re: The MEGA POWER PLANT in scrogg!!!....Juiced by METROP!!!

                              Tnx manne. Leuk dat jullie allemaal meekijken.

                              Het zijn voor mij nu al superzaadjes, binnen 24 uur ontkiemd, en binnen 24 uur boven.

                              001.JPG

                              Ik ga nu niet 5 of 6 foto's erop knalle van 2 net boven gekomen plantjes. Dit vond ik wel een mooie foto.
                              Nog even voor nik, het scrogg komt later zeker duidelijker uitgelegd voorbij.
                              voor nu is het nog niet van toepassing.
                              Eerst maar even zorgen dat ze lekker gaan groeien.

                              Ik ga ze van de week al ompotten naar 12 liter potten en ook gelijk de blumats installeren.
                              Tot die tijd zeg ik....

                              Laters
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X