Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Potje met thomasslakkenmeel die ik van een kennis gekregen heb omdat ik tijdens mijn vorige kweek met het begin van een calciumtekort ben geconfronteerd geweest.
@ JacktheBass
Bedankt!
De Critical Jack die ik nu staan heb heeft Jack Herer genetica dus zullen we binnen een paar maanden weten wat dit geeft.
mooi resultaat Gamm! veel rookgenot
dit was een heel interessante topic,
mijn auto jack herer heeft mij alvast ook overtuigd,
AF's zal ik zeker ook nog eens zetten.
Enjoy, Jack
Ga me na de volgende kweek toch een tijdje terug trekken.
Ben nu al een goed jaar de ene kweek na de andere aan het draaien en krijg het niet opgerookt.
Ga nieuwe weckpotten moeten halen want heb die Super Skunk in zakjes moeten stoppen om de NL te beginnen curen.
Bij de 2 potten NL komen er zeker nog eens 2 bovenop als ik kijk naar wat hier nog ligt te drogen.
Dan komt er nog de oogst van 2 x White Diesel Haze en 3 x Critical Jack.
Het leuke is wel dat ik kan afwisselen
Nu we toch fotootjes aan het plaatsen zijn.
Enkele budshots van een van de White Diesel Haze na 6 weken (Let wel niet op de voedingsproblemen, daar wordt momenteel aan gewerkt):
Nog ongeveer 6 weken te gaan, dus ik ben er van overtuigd dat deze ook weer een superoogst zullen leveren.
Verder staat dit ook nog in de tent:
Een Blueberry auto uit zaad van een forumlid. Nogal een dwergje met vreemde bladeren.
Voor de lol ga ik deze laten afbloeien.
En als laatste een "teaser" van het volgend verslag:
Ik heb je topic even doorgelezen en ik ben toch heel erg onder de indruk! Het is mij inderdaad ook bekend dat het toppen een lagere opbrengst zou moeten opleveren, maar daar is hier niks meer van terug te speuren
Gisteren de kleinere toppen van Northern Light 2 & 3 geknipt.
Wat een kl*tewerk van 3 uur, maar wél een lekker balletje van mijn schaar kunnen rollen.
Alle topjes die het knippen niet waard waren (fluff) liggen ook te drogen en gaan bij de rest in de vriezer.
Daar liggen al enkele honderden grammen die we binnenkort maar eens zullen gaan verwerken tot ice of bubble.
Nu rest er me nog binnen enkele dagen het eindgewicht mee te delen en een rookverslag te plaatsen en dan zullen we beginnen aan ons nieuw verslag. (Dinafem Critical Jack auto op Atami light mix met Sannie's Biotabs en Biobizz voedingslijn)
Leave a comment: