Een Schimmige cultivatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DenSchimmige
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 1132

    #256
    Re: Een Schimmige cultivatie

    Thankz guys. foto's zien er natuurlijk altijd beter uit als de realiteit.
    Maar heb zeker niet te klagen. en zal na de oogst trouw mijn (B)engeltje danken.


    Bengeltje.jpg
    My personal (B)engeltje
    @Smokindad: Mwa hij heeft het gratis gekregen dus niemand opgelicht Overigens gedroogd en wel was hij toch zeer goed te roken.
    @Berry: Ja we moeten paraat zijn met de huidige gang van zaken in ukraine
    @Ganjax: Weet niet waarom maar door jou comment ben ik alle foto's gaan bekijken of er ergens reflectie was :/ better roll another one...

    En Verliefd op de cannabis ben ik al jaren
    [Current Date:] 02-03-2014
    [Ontkiemd] 19-12-2013
    [Gezaaid] 21-12-2013
    [Onder de HPS] 01-01-2014

    [Groei] [Week:] 3/3 [Dag:] 21
    [12/12 zetting] 21-01-2014

    [Bloei vanaf 12/12] [Week:] 6 [Dag:] 40
    [Bloei gespot] 31-01-2014
    [Bloei vanaf spot] [week:] 5 [Dag:] 30
    [Temperatuur:] 18C / 24C
    [Luchtvochtigheid:] 41
    %

    Na het openritsen van de tent mocht ik aldaar weer dit mooie aanzicht aanschouwen.
    ............
    Een paar minuten later Floept de HPS uit en ook de rest kan meekijken.




    Alle BB's staan momenteel in week 5 van zichtbare bloei.
    De spek en bonen NLX heeft sowieso een bloei achterstand dus deze mag nog gewoon op de oude normale voeding door.
    De BB's daar in tegen krijgen extra toevoeging van pk 13/14.

    Daarbij een 10 liter vat aangemaakt met:
    10ml Atari Bloombastic
    15ml PK 13/14
    Aangevuld met Terra Flores
    Tot een totaal plaatje
    2.2 EC & 5.8 PH
    Hiermee krijgt elke BB 500ml per dag. *500ml x 4 = 2L op een dag 10 / 2= 5 dagen voeding (max. 5-6 dagen pk 13/14 meegeven)*

    nietcompact.jpg

    Bij de dames die niet zo donkergroen hebben gestaan zijn de toppen beduidend minder dan die wel donker groen stonden.
    Een dame laat ook nog veel ruimte open tussen de toppen. dat niet is wat ik eigenlijk wil.. maar t zij mijn eigen schuld waarschijnlijk *ondervoed*

    Valtwelmeegrote.jpg
    Ter lengte vergelijking bijna net 1 fles hoog


    paprika.jpg
    En De overgebleven kanshebbers die paprika willen worden :O
    Overigens heeft de Vliegenvanger het niet overleeft.
    De poging te laten overwinteren is gefaald (daarom dat ik er zelf nog mee wou wachten met aanschaf )
    Ook alleen regenwater geven was lastig haalbaar.. bij gebrek aan regenwater.
    Last edited by DenSchimmige; 2 March 2014, 07:39.
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #257
      Re: Een Schimmige cultivatie

      Dat gaat lekker zeg. Mooie dichte toppen

      Regent het hier wel eens een tijd niet dan? Had je in plaats daarvan geen gedistilleerd water kunnen gebruiken?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • Shifty
        Wicked Stoner
        • Nov 2013
        • 216

        #258
        Re: Een Schimmige cultivatie

        Lekkere cola's.

        Comment

        • psychedelic1988
          Retired
          • Oct 2012
          • 2796

          #259
          Re: Een Schimmige cultivatie

          Ziet er goed uit schim nog lkkr groentjes
          Wat dacht je ik moet tog vroeg op dus dan maar een updatje? Haha

          Er valt weinig commentaar te geven verder keep on going

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #260
            Re: Een Schimmige cultivatie

            Het was maar een grapje he Schim, een woordspeling, maar rol er toch maar ene
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #261
              Re: Een Schimmige cultivatie

              mooie toppen man.
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #262
                Re: Een Schimmige cultivatie

                Godskolere, Schim...Je bent echt lekker aan het knallen zeg. Ik had ze al een tijdje niet meer gezien, wat een verrassing ineens. Mooi man.
                Verders alles met jou ook nog ok? Ouwe Euromaster.

                Comment

                • MWay
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 4999

                  #263
                  Re: Een Schimmige cultivatie

                  Op naar een mooi eind kerel ziet er prachtig uit.

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #264
                    Re: Een Schimmige cultivatie

                    Dat worden heel lange toppen schim, echt keurig man !
                    Je Bengeltje keek en zag dat het goed was
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • DenSchimmige
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 1132

                      #265
                      Re: Een Schimmige cultivatie

                      [Current Date:] 11-03-2014
                      [Ontkiemd] 19-12-2013
                      [Gezaaid] 21-12-2013
                      [Onder de HPS] 01-01-2014

                      [Groei] [Week:] 3/3 [Dag:] 21
                      [12/12 zetting] 21-01-2014

                      [Bloei vanaf 12/12] [Week:] 7 [Dag:] 49
                      [Bloei gespot] 31-01-2014
                      [Bloei vanaf spot] [week:] 6 [Dag:] 39
                      [Temperatuur:] 18C / 24C
                      [Luchtvochtigheid:] 44
                      %

                      Thankz voor de reacties
                      Veeerveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeling in de tent -_-
                      En kan het nog steeds niet eens worden in mijn tent.
                      Denk dat ik ze maar allemaal weggooi en nieuwe zet, dan heb ik ook weer wat te doen...
                      Of misschien niet zo'n zeikerd zijn en tevreden zijn met het goede resultaat...


                      20140310_180854.jpg

                      Bij 2 van de BB zijn de haren al redelijk aan het kleuren, de andere 2 wachten daar nog even mee. Jammer dat je het niet zo duidelijk kan zien op foto's
                      Zit me nu pas te bedenken dat het ook wel eens slim kan zijn om een foto zonder flits te maken.


                      En Nik deze NLX heeft ook al een aardig wat geleden. Licht in verhouding ook dik een week achter op de rest kwa bloei gezien.
                      Toch is het een stugge volhouder
                      Heb stiekem meer plezier aan deze dan aan de anderen :O

                      NLX.jpgNLX2.jpg

                      Mickey is het weekend naar een feest gegaan,
                      -Het retourtje trein koste hem 15,-
                      -Entree koste hem 20,-
                      -Jas in de garderobe 1,-
                      -Ook spendeerde hij 30,- aan consumpties en 5,- voor een wc bandje.
                      -Waaiertje voor de warmte 5,-

                      Ik moest mezelf vermaken om het weekend door te komen en vergooi weer 55,- aan nieuwe toys.

                      newtoys.jpg

                      Investeren klinkt me beter in de oren dan uitgeven


                      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                      . Mooie dichte toppen
                      Regent het hier wel eens een tijd niet dan? Had je in plaats daarvan geen gedistilleerd water kunnen gebruiken?
                      Behalve die ene plant dan.. die is nog redelijk open..
                      Regen genoeg maar fatsoenlijke opvangmethodes te kort. En nee Winkels hier verkopen allemaal demi, En heb zelf helaas geen laboratorium waar ik zelf zou kunnen destilleren.
                      Misschien ooit



                      Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988
                      Ziet er goed uit schim nog lkkr groentjes
                      Er valt weinig commentaar te geven verder keep on going
                      I know, i should be happy but somehow it irritates me... :/


                      Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                      Op naar een mooi eind kerel ziet er prachtig uit.
                      We gaan zeker proberen een mooie afsluiter van het hoofdstuk te maken, maar het eind is hopelijk nog verre uit zicht


                      Oorspronkelijk geplaatst door Ronson
                      .
                      Verders alles met jou ook nog ok? Ouwe Euromaster.
                      Hier alles beft hoor we blijven gestaag vooruit stomen
                      Attached Files
                      Last edited by DenSchimmige; 11 March 2014, 21:01.
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment

                      • Shifty
                        Wicked Stoner
                        • Nov 2013
                        • 216

                        #266
                        Re: Een Schimmige cultivatie

                        Lekkere GeSchimmde Toppen daar !

                        ''To be bored ... or not to be ... '' Denk daar maar eens over na ...

                        Comment

                        • Cookaap
                          Elite Grower
                          • Dec 2011
                          • 2730

                          #267
                          Re: Een Schimmige cultivatie

                          Gvd wat een knoeperts! Mainlining heuj!

                          Comment

                          • tuinbroek
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2013
                            • 2470

                            #268
                            Re: Een Schimmige cultivatie

                            Mooie cola, s daar ga je een lekker rokertje afhalen.En dat m.lining heb je goed onder de knie.
                            Geniet er maar van.:eek:

                            Comment

                            • de oerhippie
                              Ultra Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 2132

                              #269
                              Re: Een Schimmige cultivatie

                              Hé Schimmie, laat die haren maar lekker gaan kleuren !

                              Jij kan je weekjes gaan afturven, reken maar wiet smiley okeeee.gif...

                              Greeterz, hippie !
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #270
                                Re: Een Schimmige cultivatie

                                Mooie planten en een goede investering.
                                Goed bezig jij

                                Comment

                                Bezig...