Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Northern Light, 4x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Northern Light, 4x White Widow

Korting op 420shop
    Hey iedereen!

Naar aanleiding van men vragentopic ga ik ook maar eens even een kweek verslagje schrijven aangezien dit men eerste volledige binnenkweek is en ik waarschijnlijk nog wel heel goede tips ga kunnen gebruiken.
    De set up die ik gebruik:

- Secret Jardin DR90 tent
    - 2x T-Neon 2x55W (Groei)
    - 1x 400W HPS Son-T Philips
    - Afzuiging, Clipventilator, Luchtbevochtiger, ...

Zoals in de titel al is beschreven heb ik 3x Northern Lights en 4x White widows van zaadje af geplant. Oorspronkelijk waren het 5 Northern lights maar 2 ervan zijn niet met hun kopje boven gekomen nadat ik ze had gepland .
    Achteraf gezien niet zo slecht omdat ik nog 1 plaats nodig heb om men tools te zetten (luchtbevochtiger en ontvochtiger) maar ik zit wel met 1 leeg plekje.

Nu even over de actuele zaak. De plantjes hebben 5 weken groei doorgemaakt op 18/6 onder mijn T-Neon armaturen, paar dagen geleden heb ik ze op 12/12 gezet onder mijn 400W HPS lamp.
    1 Northern light is ondertussen getopt omdat deze ver boven de andere uit begon te schieten, ik ga dit opvolgen dat het geen man is maar denk niet dat het eentje gaat worden aangezien hij vrij veel scheutjes telt ondertussen.
    Hieronder even de foto's van verleden week:
    20130921_103922.jpg20130921_103937.jpg

Ondertussen is de luchtbevochtiger weg gehaald en de T-Neons vervangen door men 400W HPS ook is er overgeschakeld op 12/12. Temperatuur tussen de - , LV tussen de 80% (lamp uit) - 65%(lamp aan).
    Vrij hoog ik weet het maar de aangezogen lucht in de kelder heeft een hoge LV. Dit ga ik oplossen met op het einde van de bloei mijn luchtontvochtiger in te schakelen.

Straks wanneer de lampen aan zijn ga ik even een foto trekken van de actuele situatie.
    Voel jezelf vrij om een stoeltje bij te schuiven
    Last edited by Ballin; 1 October 2013, 20:55.
    5x Jack Herer & een AMS'je!

Re: 3x Northern Light, 4x White Widow

Ziet er netjes uit,
    Il take a seat ^^
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Leuk!

Ben er gisterenavond niet meer toegekomen om een foto te nemen. Zal iets voor deze avond worden!

Comment

Hier zijn we weer !

Even een kleine update. Plantjes staan nu 6 dagen op 12/12 en er zijn nog geen tekenen te bespeuren van bloei.
        Ik heb de 3 middelste white widows ook even getopt omdat ik anders een beetje gebrek aan hoogte ga hebben denk ik.
        Heb ook wat bladeren van de grootste plant weg geknipt omdat deze over de andere planten gingen hangen en het licht weg namen.
        Tot wanneer mag je eigenlijk toppen? Want ik ben van plan om de andere ook nog te toppen.

Hier even foto's van hoe het tentje er nu bij staat:
        20130930_192818.jpg20130930_192825.jpg20130930_192831.jpg20130930_192840.jpg

LV: 60% - 80% /// Temperatuur:

Comment

Gisteren ook even de andere plantjes getopt en wat grote bladeren verwijderd. Het werd een beetje een overwoekering.
          Er zijn nog steeds geen tekenen van bloei.

Foto's volgen later deze week!

Comment

Toppen is het beste te doen in de laatste week van de groei.
            Overigens gebeurd het wel vaker dat kwekers nog toppen in de bloei wanneer planten te hoog worden.
            Lukt het nog om je plantjes wat ruimte te geven?

Comment

Mooie kleur in je planten, gaat lekker hoor.
              Toppen van planten doe je wanneer je genoeg ruimte hebt, in jouw tent en opzet eigenlijk niet nodig.

Comment

Indeed, jammer dat je alles getopt hebt, nu gaan ze flink breed worden en daar heb je geen ruimte voor.
                Benieuwd hoe ze er nu bij staan, op de foto's van 4 weken geleden was het mooi groen.

(toppen doe je om bredere planten te krijgen, niet voor kortere planten)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Is het niet dat je topt om 2 hoofdtoppen te krijgen? met als bijkomend effect een bredere plant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
                    Is het niet dat je topt om 2 hoofdtoppen te krijgen?
                    Of 4 of 8... Je kunt meer dan eens toppen.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                    X