Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Aantal kweekdagen: 67. Ontkiemperiode: 5 dagen. Aantal dagen 18-6: 18.
Aantal groeiweken 3.
Totaal aantal schakeldagen: 8.
Aantal dagen 12-12: 44.
Aantal dagen zichtbare bloei: 36.
Bloeiweek: 6.
Een foto Update maar dan vandaag. Alles loopt nog voorspoedig en er zijn geen echte bijzonderheden of handelingen te melden.
Iedereen weer onwijs bedankt voor de positieve feedback die ik heb gekregen. Geeft moed mensen, bedankt.
Aantal kweekdagen: 69. Ontkiemperiode: 5 dagen. Aantal dagen 18-6: 18.
Aantal groeiweken 3.
Totaal aantal schakeldagen: 8.
Aantal dagen 12-12: 46.
Aantal dagen zichtbare bloei: 38.
Bloeiweek: 6.
Tijd voor een update weer. Voor alsnog verloopt alles voorspoedig. De dames krijgen nog steeds om de dag voeding en zijn enorme toppen aan het bouwen.
De achterliggers zijn bijna weer helemaal bij. Daar zitten nu ook enorme toppen aan die nu lekker dicht aan het groeien zijn en lekker compact aan het worden.
De andere planten hebben echt al enorme toppen die ook eens erg compact zijn. Zal weinig fluffy wiet van afkomen van deze toppen.
Moet de voeding wel iets in de smiezen houden omdat ik bij de dames wat verbrande bladpunten heb aangetroffen. Heb vandaag weer voeding gegeven maar ik zal nu ff een voedings beurt overslaan dan hebben ze weer 3 dagen de tijd om alles weer goed te verwerken. Daarna ga ik weer gewoon verder volgens schema.
Verder geen bijzonderheden te melden van de afgelopen 2 dagen. De foto's dan maar.
Comment