Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zodra je zaailingen opkomen of ontkiemen is donker het beste, wortel kan niet goed tegen licht, maar zodra ze die 2 blaadjes openvouwen lamp erboven op een meter hoog600watt dan zijn ze gewend kun je snel de lamp verlagen zodat ze niet gaan rekken naar het licht toe .
tl verlichting moet je er heel erg dicht tegen aan zetten en zorg dat je aarde of wat dan ook niet te koud wordt in de 6 uurtjes rust
Ne goeie zondag iedereen,
ben nu 5 dagen verder dat de plantjes hun kopje boven de grond hebben gestoken..
ben begonnen met rizothonic en canazym van canna te geven en heb ze vandaag ook overgepot in hun 11 liter potten..
heb voor canna gekozen en heb ze ook niet in de batmix gedaan maar in universele potgrond er staat wel op gevoed voor de eerste 6 weken denk dat ik na 1,5 week al ga beginnen met de terra vega te geven.. Nu zit ik met het volgende probleem ik krijg de temperatuur niet onder de 32 graden met de lampen aan met een lv van 65% met de lampen uit is het ongeveer een 26,5 graad met een lv van 85%. Is dit een probleem?? Heb nog geen afzuigbox die is onderweg.. Ik dacht met de groei die toch niet aan te zetten ivm de lv..
Dan hoef je je koolstoffilter niet aan te sluiten maar je afzuiger moet wel draaien die zuig de warme lucht je tent uit vandaar 32 graden en hoge LV.
Hoop dat je hem snel binnen krijgt.
Die hoge lv zorg ik zelf voor, is dit niet goed dan? Er word toch gezegd de jonge plantjes op een lv te proberen houden van 80% ong..niet dan? En ik hoop ook dat hij er gauw is..
Comment