Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

    Ha, ha, misschien ja

    Die stek doet het overigens vreemd genoeg vrij aardig. Die staat onder het dakraam in het zonlicht, in een koffiebekertje perfliet, opgesloten in een plastic opbergdoos (wel met ventilator op pollenfilter). Misschien te koud en te weinig licht om een banaan te groeien

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

      Denk persoonlijk dat nog niks bestoven is..

      En gewoon ff vraag.. Je kan een herma krijgen op elk moment van je kweek toch? Dus dat hoeft niet te betekenen dat je stekje een herma is denk ik dan..
      sigpic

      Comment


        Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

        Als de moeder hermagevoelig is, dan zijn de stekken dat ook lijkt me. Ik vind dat die ketama ook best vroeg bananen is gaan maken. Als ze dat doet in de laatste twee weken dan valt er nog mee te leven, maar die ketama had nog wel 6 weken te gaan volgens mij. Ik zou met die strain niet verder willen.

        Comment


          Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

          Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
          Prachtige fotos wietefras, die FBK kun je gewoon oogsten zeg. Compleet milky!
          De bubbelgummer geef ik nog een week misschien 2.
          Ja, dat is dus zo absurd. Ze staan net 4 weken in bloei (zelfs maar 6 weken op 12/12) en ze zien er al uit alsof ze geoogst kunnen worden. Dat kan toch niet kloppen? Volgens de beschrijving moeten ze 8 weken hebben, dus eigenlijk nog een maand te gaan.

          Kut van die Ketema. Wat je kunt doen is even een verdachte calyx van de FBK en Bubbelgummmer afhalen en deze open snijden.
          Dan zie je duidelijk of er een zaadje in zit.
          Ja, dat had ik inderdaad gedaan met wat van die losse calyxen die in de oksels van de plant ztten. Daar zat niets in. Althans alleen de standaard zaad aanzet die er volgens mij altijd in zit. Ben een beetje huiverig om uit de top calyxen te gaan plukken, maar inderdaad misschien toch maar even proberen als het licht weer aan gaat.

          @Blani en SmokinDad,

          Vorige keer kreeg die Ketama 1 banaantje nadat die al 10 weken in bloei had gestaan. Die soort hoort eigenlijk met 8 weken klaar te zijn en als je ze te lang laat staan schijnen ze sowieso wel eens een banaan aan te maken als laatste redmiddel. Dat telt geloof ik eigenlijk niet eens als "herma gevoelig". Volgens Soma is dat een techniek om feminized zaad te krijgen zonder chemicalien. Maar goed of dat nou echt zo is of dat die banaan er al een tijd zat weet ik ook niet. Die krengen zijn zo klein en ik kijk echt niet elke dag die hele plant na

          Deze zaden, zijn wellicht wel leuk voor een keer een experiment. Sowieso om te kijken of ik met deze techniek veilig zaad kan kweken.
          Last edited by Wietefras; 29 December 2013, 12:53.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

            Vorige keer kreeg die Ketama 1 banaantje nadat die al 10 weken in bloei had gestaan. Die soort hoort eigenlijk met 8 weken klaar te zijn en als je ze te lang laat staan schijnen ze sowieso wel eens een banaan aan te maken als laatste redmiddel. Dat telt geloof ik eigenlijk niet eens als "herma gevoelig".
            Heb je gelijk in. Wil het zelf ook met een haze of mango gaan proberen deze ronden..

            Wel zonden eigenlijk dat je hem nu weg heb geknikkerd, anders had je het gelijk kunnen doen.
            sigpic

            Comment


              Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

              Da's allemaal waar hoor... maar je wilt toch graag planten in je tent die bananen gaan maken na hun ideale oogsttijd, niet een maand er voor. Stabiel zaad kweek je uit planten die zo moeilijk mogelijk herma te krijgen zijn.

              Comment


                Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                Wel zonden eigenlijk dat je hem nu weg heb geknikkerd, anders had je het gelijk kunnen doen.
                Had ik wat kunnen doen? Stekken of lang laten staan?

                Ik heb nog een stek van die plant staan. Met een zooi zaad erop, maar dat is dus niet te vertrouwen omdat de moeder al vroeg herma werd.

                Lang laten staan en wachten op de "laatste redmiddel" bananen zit er niet in, want deze plant gaf dus met 4 weken al bananen.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                  Lang laten staan.

                  Maar dan heb je wel het beste er aan gedaan
                  sigpic

                  Comment


                    Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                    Dacht dat berry mooie foto's kon maken, maar jij kan er ook wat van....tering!!

                    Als de kelken opzwellen wil nog niet zeggen dat er een zaadje inzit dan is het haartje bijna helemaal verdwenen want ze trekt dat haartje terug de kelk in om zich te bevruchten daaraan kan je zien of er een zaadje in zit....

                    Maar herma wiet kan je wel roken hoor, wel goed uitkijken dat je geen zaad zit te roken

                    Comment


                      Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                      Bedankt. Zal eens kijken of er ergens haartjes terug getrokken zijn dan. Goeie tip!

                      Tsja er zat nog nauwelijks iets aan, dus ik heb de hele zooi maar in de kliko gedaan. Rook wel lekker trouwens.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                        Zonde toch hoor, die kliko. Met zo'n halfrijpe top had je een heel schoolplein een dag lang van de ritalin kunnen houden...

                        Comment


                          Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                          Was een beetje bang dat er nog stuifmeel uit zou komen en veel meer dan een gram zou er toch niet af komen. Als er uberhaupt nog effect aan zit. Zag op de foto's nauwelijks trichomen.

                          Ben bang dat de hele oogst knap tegen zal vallen. Nog maar 2 van de 3 planten over en daarvan doet die Flowerbomb Kush ook niet al teveel. Als ik van beide planten ieder 5 gram haal ben ik wel weer maanden onder de pannen, maar toch.

                          Dit is wat ik nu nog over heb. Kijk hoe donker die lagere FBK topjes (rechts) staan onder het extreem dichte bovenste bladerdek:
                          20131230_Overzicht_DSC4273.jpg

                          Ik ben die FBK gaan "spoelen". Ook al staat die pas 6 weken op 12/12. Die plant lijkt me echt klaar. Alle pistils zijn bruin (komen geen nieuwe witte pistils bij) en de trichomen zijn overal milky. Die Bubblegummer toppen zijn wel nog wat in ontwikkeling.

                          Die Bubblegummer ziet er op deze foto ook wat zielig uit, maar daar zitten nog best een hoop toppen op. Kleintjes allemaal, maar wel een redelijk aantal.

                          Zou ik die Bubblegummer nu nog open kunnen knakken, zodat ook de lager gelegen toppen op dezelfde hoogte komen, of is het daar nu te laat voor?

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                            Die fbk kun je wel oogsten ja, de trichomen liegen niet. Oogst is een beetje jammer dan, maar als je direct weer opnieuw begint draai je 2x kweken ipv 1.
                            Onder T-neon blijft het altijd lastig om veel wiet van een plant te halen. Al aan hps gedacht?

                            Het zit je ook niet mee.

                            Comment


                              Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                              Lol, ja misschien moet ik maar gewoon met HPS aan de gang. Zou ook wel eens een paar echt mooie planten willen hebben, maar ik blow gewoon te weinig voor dat soort oogsten.

                              Ach wellicht valt het nog mee. Ik had gehoopt op 15g de plant. Hoop eigenlijk dat die bubblegummer dat nog wel haalt. Dan nog 5 gram van die FBK. Daar red ik het wel weer een half jaar mee. Maar ja, dit soort gepruts maakt een mens niet vrolijk

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

                                Ik blow ook alleen in het weekend, er gaat lang niet zoveel wiet doorheen als een dagelijks roker, maar het kweken zelf is leuk he.
                                Als je eenmaal hps heb gehad wil je niet meer terug (behalve escar...)

                                Comment

                                Bezig...
                                X