Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x White Lemon (Green House) (Scrog)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x White Lemon (Green House) (Scrog)

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Aangezien ik me pasgeleden heb aangemeld lijkt het me tevens leuk om een verslag te maken inzake een nieuwe soort die ik voor de eerste keer aan het testen ben.
    White Lemon is dit jaar op de markt gekomen en is een hybride.
    Details:
    Soort: White Lemon / 50% El Nino (Indica) 50% Super Lemon Haze (Sativa)
    Bloeitijd: 8-9 weken.
    Ontkiemd op 27-09-2013
    Geplant op 30-09-2013
    Huidige staat: Groeiperiode
    Temp s'nachts: 25 /26 graden
    Temp overdag 29 / 30 graden
    Onder: 400 Watt Philips HPS
    Voeding: HESI (coco)

Fotos van de eerste week hieronder, tot aan de foto's hoe ze er vandaag bijstaan. De eerste kopjes beginnen boven de scrog tralie uit te komen. Verder zal ik wekelijks updaten.
    Attached Files

Re: 2x White Lemon (Green House) (Scrog)

Welke cocos heb je ze in staan ?
    Is het nog geen tijd voor 12/12 nu ze bij het gaas gearriveerd zijn ?

Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi QnQ,
      Ze staan in Canna Cocus. Het is voor mij de eerste keer met scrog. Wat ik heb begrepen, is dat het net aardig vol moet zijn gegroeid voordat je schakelt naar 12/12. Maar het is tricky aangezien ik niet weet hoe deze soort gaat reageren na die omschakeling. Groeit ie nog 2 weken door kan het spannend worden. te vroeg en het idee van scroggen wordt teniet gedaan. Dus heel eerlijk, ik weet niet zo goed wanneer ik ze op 12/12 moet zetten.

Comment

Beetje moeilijk om te bepalen wanneer je je klok omzet.
        50 indica 50 sativa. Welke gaat de dominante zijn.
        Bij sativa kan tie nu op 12/12. Bij indica zou ik nog even wachten
        tot je net wat voller zit.
        Moeilijk.
        Ik zit in ieder geval.
        Succes kerel.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

ik zou ten eerste je potten niet zo dicht op elkaar zetten als je echt een scrog in
          wil gaan zetten. anders groeien de flanken tegen elkaar op en heb je daar geen uitgroei
          meer.

2e hoe oud zijn ze nu. ik gok dat ze 2,5 weken uit het zaadje zijn. maar dat is een gok (wel een goeie gok)
          gezien hoe je planten nu opgroeien (met de gok ingecalculeerd) heeft ze naar mijn idee een doorslag naar indica.
          ze zullen dus trager doorgroeien bij het in bloei zetten. als je toch twijfels hebt zorg dan dat je altijd 10 cm vanaf de muur
          rondom ruimte hebt. deze kun je nog opvullen als dit moet bij een groei spurt. tevens zijn er altijd een paar takken/scheuten
          die wat harder groeien die kun je daar dan mooi rondom leggen tot ze in bloei staat.

met hoe het erbij staat, wat ik erbij gok en je plannen denk ik dat je rekening mag houden met 6 tot 9 dagen voor ze
          zover in bloei staat dat ze niet meer uitgroeit.

succes kerel.

Comment

Het blad ziet er meer Indica dan Sativa uit, dat zou betekenen dat ze waarschijnlijk niet zo hard door groeit na omschakeling.
            Maar als je naar de genetica kijkt zou je denken ze nog wel even door gaan na omschakeling :
            > El Nino: Haze x Skunk x White widow
            > SLHaze:
            Super Silver Haze x Skunk

El Nino is dus geen pure Indica, dus ik gok dat ze nog wel even goed door groeien.
            Ben benieuwd.

Zal ook best lekker gaan ruiken, met al dat Skunk erin
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Veel succes met je grow!

Heb ook een plekje gevonden... Benieuwd wat dit soortje gaat doen!

Greetz
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thanks voor de adviezen.
                De plantjes zijn nu 3 weken en 2 dagen (sinds het moment dat ze boven de grond uitkwamen) Redelijke goede gok dus bramonius . Kwa groei vind ik het zeker op een indica lijken. Ook gezien de bladeren. Maar inderdaad je weet niet wat het sativa gedeelte gaat doen in de bloei. Ikzelf dacht er aan om vanaf vandaag max 7 dagen te laten doorgroeien en dan de bloei in. Plantjes groeien wel hard nu, tussen de 3 en 4 cm op dit moment. Dus dat gaat goed. Even kijken wat er de komende 7 dagen gaat gebeuren, het gaat nu best hard. Leuk dat jullie deze kweek volgen ! Ik zal het weekend weer even een update plaatsen hoe ze erbij staan. Heb hiervoor jaren dus met sativa's gekweekt, en die groeien rustig nog even 100% de lengte in hun bloeiperiode. dan was ik nu al te laat geweest. Dus het blijft beetje aanvoelen en kijken de komende dagen.

Comment

Bezig...
                X