Re: Amnesia,Lemon Haze,Silver Haze,Neville Haze,Strawberry Haze
Ik ben nog niet zo'n ervaren kweker maar waarom ga je nu al naar 12-12? lijkt mij zinvoller om ze eerst te laten groeien naar mijn inzien
Amnesia,Lemon Haze,Silver Haze,Neville Haze,Strawberry Haze
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
mooi joschwaa en water geven eh
Leave a comment:
-
die 2 strawberry haze staan al naast elkaar sinds ze geboren zijnMooie plantjes die je daar hebt!
Misschien heb je je lampen te dicht tegen het plantje gezet, dat krullen doet de plant wel eens om zich te beschermen tegen de hitte van de lamp, of ook dat de plant niet genoeg water kan verdampen om de bladeren te koelen.
Verder zou het ook kunnen duiden op een Mg tekort
Ik ben alvast benieuwd naar het eindresultaat!
omdat ik toch ff bezig was Update links de Lemon Haze rechtere foto Lemon/Silver. Verder is vandaag de Klok van 18/6 naar 12/12 gegaan
WP_20131112_008.jpgWP_20131112_009.jpgLeave a comment:
-
Mooie plantjes die je daar hebt!
Misschien heb je je lampen te dicht tegen het plantje gezet, dat krullen doet de plant wel eens om zich te beschermen tegen de hitte van de lamp, of ook dat de plant niet genoeg water kan verdampen om de bladeren te koelen.
Verder zou het ook kunnen duiden op een Mg tekort
Ik ben alvast benieuwd naar het eindresultaat!Leave a comment:
-
WP_20131112_017.jpg
bijde strawberry 1 doet het goed die andere gaat helemaal fked up doen bladeren krullen omhoogLeave a comment:
-
ik en me vrouwtje samen Juventus - Napoli kijken. heerlijk als een vrouw geen domme vragen stelt onder het voetbal!
WP_20131110_006.jpgLast edited by joswa; 11 November 2013, 21:30.Leave a comment:
-
Wat dacht je ik hou alles in de C Canna Cocos Cannabis
Leave a comment:
-
Volgens mij hou je niet van haze!
veel succes!Leave a comment:
-
Amnesia,Lemon Haze,Silver Haze,Neville Haze,Strawberry Haze
Hallo,
Ik heb een nieuw topic aangemaakt, omdat bij mijn oude 3x een soort is toegevoegd. wat niet erg overzichtelijk was dus hier de verbeterde versie.
ik ga 5 Verschillende soorten kweken. Dit alles onder 2x600w HPS. Als voeding gebruik ik de lijn van Canna. Het Medium waar ik op kweek is cocos.
Soort/Aantal/Zaadbank/Dag van ontkieming
Super Lemon Haze 5x(Green House) 22-10-2013
Silver Haze Auto 5x(Green Label) 22-10-2013
Amnesia Haze 3x(Royal Queen Seeds) 07-11-2013
Neville's Haze 3x(Green House) 24-10-2013
StrawBerry Haze 5x (Green House) 25-10-2013
Hawaiian Snow 3x(Green House) 22-11-2013
WP_20131108_014.jpgWP_20131108_010.jpgWP_20131108_012.jpg
Op het Moment staat maar 1 x600w aan de 2e zal ingeschakeld worden waneer de Amnesia naar de grotere pot gaan(staan nu nog in witte beker zie foto 1), Omdat het nu nog onder 1 lamp past en om beetje stroom te besparen. 1/3 Neville's Haze is dood nooit boven gekomen. Over 7-10 dagen is het de bedoeling dat ze 12/12 gaan.Last edited by joswa; 5 December 2013, 09:46.Tags: Geen

Leave a comment: