Hallo allemaal!
Terwijl m'n Jack Herers en Fruit Spirit aan hun laatste weken bezig zijn, begin ik alvast aan een volgende run, namelijk 3 x Northern Lights van Sensi Seeds.

Volgens Sensi Seeds:
- Gefeminiseerd
- Enorme oogst
- Compacte plant
- Korte bloeiperiode (45 - 50 dagen)
- 90% Indica
Link naar een geniale grow van deze strain: http://forum.sensiseeds.com/forum_po...?TID=3889&PN=1
Mijn setup blijft hetzelfde:
- Secret Jardin DR60 (60x60x160)
- Voorgroei: 125 watt Plug and Grow spaarlamp
- Groei: 250 watt MH-lamp
- Bloei: 400 watt Philips Son-T Pia Plus
- Dimbare EVSA en hamerslagkap
- 11 liter potten met Plagron Growmix
- Plagron voedingslijn: wortelstimulator, enzymen, groei, bloei, sugar royal en green sensation
- Fertometer, EC-meter en pH-meter
- CAN koolstoffilter (150 kuub) met afzuiger (280 kuub), Clip-fan en voltregelaar
- Blumat probeerset
Doelstelling:
Zelfde doelstellingen als voorheen: gezonde plantjes kweken en er eens 100 grammetjes aan over houden! Helaas is me dat nog niet gelukt
Ik zal ze één keer toppen en voldoende laten voorgroeien. Daarnaast zal ik ook proberen het verslag wat beter en netter bij te houden dan de vorige keer.
Ik start morgen met het ontkiemen van de zaadjes. Na deze run zal ik me een jaartje koest houden, denk ik.
Enjoy reading
Terwijl m'n Jack Herers en Fruit Spirit aan hun laatste weken bezig zijn, begin ik alvast aan een volgende run, namelijk 3 x Northern Lights van Sensi Seeds.

Volgens Sensi Seeds:
- Gefeminiseerd
- Enorme oogst
- Compacte plant
- Korte bloeiperiode (45 - 50 dagen)
- 90% Indica
Link naar een geniale grow van deze strain: http://forum.sensiseeds.com/forum_po...?TID=3889&PN=1
Mijn setup blijft hetzelfde:
- Secret Jardin DR60 (60x60x160)
- Voorgroei: 125 watt Plug and Grow spaarlamp
- Groei: 250 watt MH-lamp
- Bloei: 400 watt Philips Son-T Pia Plus
- Dimbare EVSA en hamerslagkap
- 11 liter potten met Plagron Growmix
- Plagron voedingslijn: wortelstimulator, enzymen, groei, bloei, sugar royal en green sensation
- Fertometer, EC-meter en pH-meter
- CAN koolstoffilter (150 kuub) met afzuiger (280 kuub), Clip-fan en voltregelaar
- Blumat probeerset
Doelstelling:
Zelfde doelstellingen als voorheen: gezonde plantjes kweken en er eens 100 grammetjes aan over houden! Helaas is me dat nog niet gelukt
Ik zal ze één keer toppen en voldoende laten voorgroeien. Daarnaast zal ik ook proberen het verslag wat beter en netter bij te houden dan de vorige keer.
Ik start morgen met het ontkiemen van de zaadjes. Na deze run zal ik me een jaartje koest houden, denk ik.
Enjoy reading

Comment