Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Female seeds Pure Ak, Blue Cheese, Lemon Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Female seeds Pure Ak, Blue Cheese, Lemon Kush

Ik vind je opstelling heel bizar voor 400 w en dan nog in zo een ruimte war je zo moet bijstoken...

Dit kan volgens mij allemaal veel effectiever desnoods door bv 2 kleinere tentjes elk op 12/12 in de wintermaanden ....
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

vermoed dat die rechtse plant onderaan op je laatste foto , precies beetje last heeft ?? mss van pal naast je invoer te staan ??

groetjes en knal maar lkkr verder zou ik zeggen
      Last edited by k1; 13 January 2014, 13:15.
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Gaat mooi daar man! Tof dat de blue cheese het bij jou ook zo goed doet!

Ben tot nu toe zeer tevreden over deze female seeds, mijn eerste keer met zaad van hun.

Ga zo door man!

Grtz
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Nik , doorgaans brandt er 600w en ik durf er wel eens 400w bij te hangen, zie fotos en tekst , stoken ja, de ruimte waar de tent in staat is nog redelijk geisoleerd en niet al te groot, ik moet bijstoken, maar dat valt mee, zeker nu, nu het nog zo 'warm' is buiten, tenminste het vriest niet :p
          Twee tenten is een optie, maar beetje overbodig, na deze ronde stopt het weer tot... alles op is.. ongeveer, met deze ronde moet ik even voortkunnen, een tweede tentje voor een moeder, of zelfbouwhokje extra, en kleiner van formaat wil ik wel hebben staan.

@K1 , plantje naast de inlaat ziet er inderdaad iets kariger uit, heb iets voor de inlaat gehangen, dat de lucht niet meer rechtstreeks opblaast, ook alles beetje beter gehangen en gericht, cheers voor de tip! Knallen doen ze zeker, al gaan ze niet te groot worden, hebben maar een dag of 10 18/6 gehad, maar ze groeien nog, nog een klein weekje ofzo

@El Plantos , vind female seeds echt top zaad, enkel Neville haze sloeg beetje tegen, kan aan de kweker ligger ook, andere soort... Maar ik heb al grapefruit, bubblegummer en Pure AK gehad, allemaal top, net de echte strain tot zover mijn kennis rijkt; vergelijk ik dan, met wat ik van smaken uit de koffieshop ken. Verder Pure AK is echt een aanrader, zit nog wat kleine variatie in de genen vd zaden, maar één voor één zoals zo bij ons zeggen 'pottoeweed', en lekker, niet echt zoet, eerder richting cheese/misty.

Verder kweekje gaat smooth, tweede vat water v 70l wordt gevuld vandaag, nog even en ik vervang de 400 watter door een hps bloei.

bedankt voor de reacties, keep it high!

P1030199.jpgP1030198.jpg 2 dagen geleden

Comment

Goed bezig,dat komt goed zo te zien,k ben ook zeer tevreden van Female Seeds,ik ken reeds hun Bubblegummer,Blue Cheese,White Widow Big Bud en Iced grape,lekkere soortjes.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Twee pure ak47 zijn om, de rest gaat smooth zijn gang verder, niet lang meer..
              Sorry voor de weinige, lees geen, updates, maar het toch zo'n saaie bedoeling van groei tot nu
              Attached Files

Comment

Ga wel goed toch.
                Vind het er lekker fris uitzien.
                En meer update zou vanaf nu wel leuk zijn.
                ben benieuwd na het vervolg.
                Succes.

Comment

Ben ook benieuwd naar het vervolg. Ziet er iig al goed uit vind ik..
                  - 1m² Tuin

Comment

Ja hoor mooie toppen, volgens mij zit je ook al dicht bij de oogst. Wat zijn ze ook mooi he onze geliefde plant, er moet maar gauw geur telefoon ofzo komen want het water loopt me in de mond.
                    Succes

Comment

Hier allemaal fotos van ak, ik ga elke soort een aparte 'fotoreportage' geven. Er is al een Blue Cheese, de vroegste vd vier geoogst. Beetje vergeten dat het om een blue cheese ging, dacht dat het een ak was, maar de pot was gemerkt, had ze van ervoor van plaats veranderd en wist niet meer waar ze stonden :p, dus 2 ak's zijn neer en één blue cheese, de kleinste vd vier.
                      Ze zijn allemaal beetje naar het einde aant lopen, klaar voor de oogst, al is er zeker één ak die minstens een week langer dan de laatste geoogste ak gaat moeten blijven staan, maar die verhuis ik voor zijn laatste dagen buiten de tent op koude en donkerkuur, wat ik trouwens met al mijn planten doe, ik zet ze gewoon als ze zo goed as klaar zijn een paar dagen te stressen in de donker en koude en merk dat ze nog wel is een laatste boostje willen trekken qua thc productie en voller worden, kan maar een gedacht zijn natuurlijk
                      De twee extra planten die elks met een ander in de pot stond, waar ik het bestaan niet van wist, toch niet zeker, zijn vroeg al omgegaan wegens eentje die duidelijk hermafrodiet was, spijt dat ik geen fotos heb, maar die lag snel in de vuilbak, amnesia-achtig zaadje ook maar ineens omgedaan, al had die nog geen hermakenmerken.
                      Ik heb ook geen pk 13-14 meegegeven, is er eig niet van gekomen. Ik merkte al snel bij het gebruik van twee nieuwe bussen Hypro A+B iets aan de samenstelling gedaan was en ik voor minder product meer ec waarde kreeg, hoger geconcentreerd misschien bij dezelfde voorschriften, ze hebben ook het uiterlijk van hun bussen veranderd. Dus geen extra PK meegegeven en alles zuiver op Hypro A en B, en met rezultaat, toppen zijn mooi en dik en opgezwolle, zien er very taste uit met een zeer sterk aroma.
                      Heb ondertussen al van men verse ak gerookt en komt lekker binnen, sterke high, koud voorhoofd bij de eerste trekken, opgevolg door relaxte, meer actieve stonedheid, smaak: een neutrale white taste, niet zoet, beetje cheezig, meer kruidig, goeie shopweed zoals wij hier zeggen, met zijn typische powerplantachtige geur, pottoe!! :p
                      Chesen mogen nog een paar dagen blijve staan evenals de twee Lemon Kush'n , ak's worden deze dagen afgedaan. De cheese die al geoogst is heeft harde compacte toppen en ruiken zoetig.
                      Btw sinds een week al, misschien langer, loopt er enkel zuiver water, ph 5.7 richting blumats, de eerst ak die heel snel klaar was, was al langer afgekoppeld van het blumatsysteem en overgeschakeld op zuiver water, dus allemaal zijn ze proper gespoeld.

1.jpg4.jpg2.jpg3.jpg5.jpg6.jpg

Comment

Niks te melden van mij kant gaat uitstekend

Comment

mooi mooi kga er ook ééntje up to date houden

Comment

Bezig...
                          X