Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x NL5 Haze Mist (eerste kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    4de week bloei

    we hebben besloten om de planten wat hoger te zetten zodat ze even hoog komen als de grootste. goed idee of niet?

    De topjes beginnen er stilletjes aan door te komen zoals je kan zien op de foto's.
    Er zit ook een foto tussen van de plant die was gebroken en die zich nu goed aan het herstellen is!
    Laatst nog een foto van de hermafrodiet...
    Als er iemand opmerkingen heeft gelieve iets te laten weten.
    De laatste foto is het groeischema van onze voeding die we geven,
    maar onze planten moeten 11 weken bloeien heeft iemand soms een idee of ik de voeding moet aanpassen?

    Greetz en tot de volgende update
    Jay
    Attached Files
    Last edited by Jayke; 7 February 2009, 06:13.

    Comment


      #32
      iemand?

      grtz jay

      Comment


        #33
        Ik zou gewoon je schema aanhouden, niet meer geven dan de maximum dosis. Je planten op gelijke hoogte zetten is altijd oke. Verder zien ze er leuk uit. Houden zo!

        Die hermafrodiet zou ik voorzichtig die balletjes afhalen dus houd ze heel anders bestuif je alle planten of in ieder geval maak je daar veel kans op.

        Greetzz

        Comment


          #34
          Is het normaal dat de onderste bladeren van de plant beetje bij beetje afsterven ben nu aan week 5 van de bloei.(normaal nog 6 te gaan)

          Bij een van de planten zijn de nerven van de bladeren donkerder van de rest van het blad, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn foto volgt nog.

          Comment


            #35
            Hey Jayke volgens mij is dat wel normaal. Over hoeveel bladeren praat je dan? Geel blad onderin kan heel veel oorzaken hebben maar zo tijdens de bloei gebeurt dat wel eens is mijn ervaring. Of wordt het erger?

            Apart van die nerven, zal eens even rondneuzen. Ben benieuwd naar die foto. Is je blad lichtgroen en je nerven donkerder? Kan Magnesium of ijzertekort zijn maar ik ben geen expert daarin, normaal zit er genoeg in je voeding dus kan het ook aan je ph liggen waardoor de plant dit niet opnemen kan. Is het bij een enkel blad of echt meerdere?

            Greetzz
            Last edited by ijscoman1; 14 February 2009, 13:03.

            Comment


              #36
              halfweg 5de week bloei

              De eerste drie zijn fotos van de onderste bladeren die afsterven. Is dit normaal?
              Vervolgens nog een paar fotos hoe de plantjes nu staan.
              Alle reacties welkom.

              Greets Jay
              Attached Files
              Last edited by Jayke; 15 February 2009, 23:51.

              Comment


                #37
                Zien er goed uit, beginnen een donsje te krijgen.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #38
                  Vind ze er ook goed uitzien en als dat blad alles is dan geeft dat niet. Overbodig blad wil wel eens afsterven en dat gebeurt meestal onderin.

                  Peace

                  Comment


                    #39
                    Ik lees hier overal dat veel mensen hun planten (bloieweek5) meer als 1 liter water per dag geven ik geef nu elke dag aan mijn grootste plant (1m50) maar een kwart van een liter.
                    Is dit te weinig denken jullie.

                    Greets Jay

                    Comment


                      #40
                      update: einde week 6 bloei

                      het is een tijdje geleden maar hier nog een update..
                      op de eerste foto zie je de plant waarvan wij denken dat ze magnesium tekort heeft. nl. roestvlekken op de bladeren en de topjes van die plant groeien veel trager dan de andere..
                      de andere planten hebben er geen last van of toch bijna niet en de toppen beginnen er als maar meer door te komen zoals te zien op de volgende foto's.

                      iemand ervaring met magnesium tekort?? laat iets weten

                      greetz jay
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X