hier mijn plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chris30
    Retired
    • Nov 2008
    • 140

    #1

    hier mijn plantjes

    Korting op 420shop
    hier zie je mijn plantjes weet niert of ze scherp genoegf zijn maar weet niet og het vrouwke of manneke zijn
    Attached Files
    Last edited by chris30; 29 January 2009, 14:15.
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #2
    nou ik zie helemaal niks lol

    Comment

    • replay
      Retired
      • Nov 2008
      • 216

      #3
      De foto's schemeren wel een beetje hoor . De plantjes zien er ook gestretcht als ik me niet vergis .
      GRTZ

      Comment

      • PITcrew
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Dec 2008
        • 378

        #4
        ja de plantjes zien er magertjes uit gestrekt.

        maar voor de rest ziet er alles goed uit


        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment

        • chris30
          Retired
          • Nov 2008
          • 140

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew
          ja de plantjes zien er magertjes uit gestrekt.

          maar voor de rest ziet er alles goed uit


          Greetz
          wat kan ik het beste doen dan

          Comment

          • weedlover
            Banned
            • May 2008
            • 975

            #6
            Zorgen dat je plantjes meer licht krijgen, bv door je lampen lager te hangen.

            grtz

            Comment

            • chris30
              Retired
              • Nov 2008
              • 140

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
              Zorgen dat je plantjes meer licht krijgen, bv door je lampen lager te hangen.

              grtz

              oke zal ik doen maar heb de plantjes al verplaats dus de lampen hangen nu al lager dus

              Comment

              • chris30
                Retired
                • Nov 2008
                • 140

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door chris30
                oke zal ik doen maar heb de plantjes al verplaats dus de lampen hangen nu al lager dus
                heb nu een andere hok gemaakt de foto,s staan ook bij de andere foto,s

                Comment

                • gerard006
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 82

                  #9
                  wow zijn dat allemaal gloeilampen? dat moet nogal eentje verbruiken (persoonlijk zou ik wel spaarlampen steken want al die energie gaat verloren en je haalt veel meer uit je planten met SL)

                  Comment

                  • chris30
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 140

                    #10
                    ja weet ik gerard die komen miss morgen of van de week heb er 6 in hangen van 60 waat dus had geen andere manier dus
                    Gelieve de quote functie juist te gebruiken aub,Grtz
                    klik
                    Last edited by westport; 9 February 2009, 16:57.

                    Comment

                    • chris30
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 140

                      #11
                      hier mijn stek bak

                      hier mijn stek bak van een aqarium hopelijk lukt het heb er nu 4 in staan temperetuur 25 graden
                      Attached Files

                      Comment

                      • pele
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 235

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door chris30
                        wat kan ik het beste doen dan
                        een hps lamp kopen of als ge dat niet ziet zitten een of ander neon
                        maar zo gaat ge misschieneen wel mooi plantje kunnen kweken maar toch
                        geen waar meer dan een paar gram gaat vanaf komen
                        Tis niet alleen licht maar ook het soort licht doet er toe maar daar kun je hier genoeg info over vinden
                        Die aquariam vind ik dan wel weer helemaal de max , water kun onderaan doen , stekjes erin op verhoog , wat neonlampjes erboven en afsluiten en ge hebt een maxi propegator , goed gevonden
                        grtz
                        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                        smoking marihuana for sure !!!

                        Comment

                        Bezig...