Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lovis's 1m² binnentuin.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Update! Of beter gezegd: Upgrade!

    Druppelsysteem is onderweg.. Het begint nu iets moeilijker te worden om de dames water te geven van achter in de tent.. En we zijn nog best klein.
    Niet ideaal. En als ze groter gaan worden wil ik ze niet constant zitten betasten om die water te moeten geven elke dag. Met het risico dat ik met mn lompe poten de boel afbreek
    Duuuus vandaag systeem aangeschaft. Hopelijk maandag in huis, en meteen de boel instellen. Hopelijk werkt het goed(het is geen blumat)


    grtsss
    -

    Comment


      #32
      sigpic

      Comment


        #33
        Ik had ook(denk ik) en vliegende beest gezien. Dus meteen mn vleesetende plant in de tent. Geen beesten toegestaan in mijn tent.

        Deze ga ik ook voor zorgen, niet aan gedacht.....

        Domme Slak.....dom...dom..dom....
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #34
          Zeker doen Slak!
          Het werkt wel niet 100% moet ik wel zeggen.
          Vorige kast had ik en plaag fruitvliegjes. En paar dagen de plant er in, en het was toch wel redelijk wat verminderd.
          Laagje witte zand op de potgrond, en water van onder geven en fruitvliegjes waren helemaal verdwenen.
          Geen gif of andere shit.

          Nu ga ik de plant de hele ronde in de tent laten. Preventief. Langs de lucht ingang.
          Als er beestjes zouden binnen komen, gaan die hopelijk meteen de plant in .
          Van de week en tweede halen denk ik, en langs de andere lucht ingang.
          We zullen wel zien of het goed werkt of niet tegen beesten
          -

          Comment


            #35

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Thx Smokin Ronson en Tuinbroek! Nog plaats zat!

                Het zijn inderdaad veel soorten. Maar ik hou graag van afwisseling van smaken.
                Ook is het handig want het zijn verschillende dames, met verschillende behoeftes. We zullen wel zien wat het gaat geven..
                Deze ronde dient vooral om veel van te leren.. Eerste keer onder HPS, tweede kweek,.. Dus zelf heb ik niet veel ervaring.
                Over gewichten ga ik niks proberen te gokken ofzo. We zien wel welke resultaat ik kan krijgen.. Als het maar meer is dan de 40gr van onder mn tneon


                Zou er iets mis gaan heb ik trouwens enkele sativa's die niet veel voorgroei nodig hebben, om "bij te springen"

                Ik ben juist mn druppelsysteem gaan halen. TNT wou het morgen leveren, maar dan ben ik er nie. "Dan moet je het komen halen" zei hij. Zo gezegd, zo gedaan. Handig dat aan huis laten leveren...

                Ik heb er trouwens 2 gekocht. Zouden er later dames zijn dat minder voeding, water of wat dan ook speciaal nodig hebben, dan kan ik altijd en tweede systeem inschakelen

                Het systeem is de volgende:
                IMG_4417.jpg

                Ik ga die aan en 10L vat aansluiten, en daar de hoeveelheid water in doen dat de dames nodig hebben. En dit dagelijks herhalen
                Want de Plagron voeding blijft max 24u goed. Dus aan Blumat heb ik niet veel aan denk ik, want dan moet ik telkens de waterton opkuisen. Nu moet ik die gewoon dagelijks vullen en klaar. Ik weet wel hoeveel water ze ongeveer nodig hebben, en als ik zie dat ze te droog blijven doe ik wat minder water in en klaar. We zien wel wat het gaat geven!


                grtss
                -

                Comment


                  #38
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    -

                    Comment


                      #40
                      -

                      Comment


                        #41
                        sigpic

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            -

                            Comment


                              #44
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Bezig...
                                X