Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #121
    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

    wat voor beest eet aan je bladeren of zelf geknipt?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • tuinbroek
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 2470

      #122
      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

      Hoi thugz
      Nee dat zijn blaadjes die ik met de microscoop heb
      bekeken, nee Gelukkig geen beestjes, zal de foto nog es bekijken het is mij niet opgevallen omdat ik wist dat het geplukt was.
      Gr tuinbroek

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #123
        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

        Ja inderdaad net of er een konijn bij heeft gezeten.
        Het is ongeveer 40% amber dus was spoelen de enige oplossing, de anderen zijn er nog lang niet dus is dit een van de vroege fruitige pheno, je leert van het kweken ook heel veel geduld te hebben.
        He iedereen een fijne studio sport avond!!!!!!
        Gr tuinbroek

        Comment

        • Shifty
          Wicked Stoner
          • Nov 2013
          • 216

          #124
          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #125
            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #126
              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

              Zo ben net ff bij de dames geweest perfect staan ze erbij, het vroege pheno ben ik al 3dagen aan het spoelen.De anderen van de 12 zijn nog lang zo ver niet, en hebben zelfs nog al hun pistels nog wit, en de trichomen nog helemaal doorzichtig.Zo gaat het in de tent de toppen worden steeds dikker en druipen van de thc mn microscoop bleef er aan vastplakken.Ik raad iedereen aan geen microscoop van een tientje te kopen, made in china en het is niks.Beter betaal je iets meer want ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, het lampje zat los de batterijen kon je heen en weer schudden en ik moest met superlijm aan de gang om er nog een goed werkend apparaat van te maken.:thumbdown:
              Zo zie je maar weer goedkoop is duurkoop!!!!!!

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #127
                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                Gogo tuinkabouter laat de thc vloeien
                God was never on your side..

                Comment

                • MWay
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 4999

                  #128
                  Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                  Het is toch niet de superlijm die zo kleeft
                  Ben benieuwd als je haar geknipt hebt.

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #129
                    Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                    Maar je toppen worden er wel superhard van
                    Haha moet r niet aan denken, das super giftig:eek:

                    Comment

                    • tuinbroek
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 2470

                      #130
                      Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                      Nou ik zal straks nog ff kijken maar het licht gaat zo uit en ik wou eigelijk nog wat foto's maken van die prachtige planten.Ze krijgen pas overmorgen weer voeding en water, hoop ze gauw af te bloeien.
                      Gr tuinbroek

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #131
                        Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                        Topic opgeschoond, genoeg geluld.

                        Comment

                        • tuinbroek
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 2470

                          #132
                          Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                          Zo nadat ik toch weer met de microscoop heb gekeken.Nou voor mij amber genoeg, een achterblijver die op het laatst tekorten kreeg, haar vriendin is gelukkig veel groter, maar moet nog wel
                          2 week.Zon verschil van pheno had ik niet verwacht.Ze droop en plakte flink en dat word een lekker rokertje.:eek:
                          Voor het knippen.
                          En erna.
                          Mager speenvarken maar de dna zit wel goed.

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #133
                            Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                            smakelijk
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #134
                              Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                              Dank je chemiel als het droog is alles, dan kom maar es een toeter roken.
                              Heb jij je buitenwiet al op?
                              Ik wou vorige week es wat anders roken, en kocht bij de clown 3 zakjes en totaal was het 5 streep te weinig in een zakje zat maar 7 streep schandalig toch!!!!!:eek:

                              Comment

                              • tuinbroek
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 2470

                                #135
                                Re: Tuinbroek, s amnesia, x met fruit lebanon

                                Zo de rest ziet er beter uit.
                                Temp lamp aan 26, 6* cel
                                Lamp uit 21* cel constant.Zo nog een paar foto's zonder hps:eek::eek:
                                Nou daar zit tenminste wat meer aan en het ruikt naar libanon hasj en nog wat geuren die ik nog niet kan plaatsen.

                                Comment

                                Bezig...