Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kotkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kotkweek

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers

    ik ben nu al een paar weekjes mijn kweek gestart ik was eerst begonnen met zaden van een vriend maar door al die examenstress heb ik ze allemaal een voor een perongeluk kapotgemaakt. dus heb ik dan besloten om toch weer van start te gaan en heb dan orange bud zaden gekocht op een online site. momenteel heb ik ze in mijn boekenkast gestoken maar na de examens ga ik een kweekkot maken van 75X75 maken (zou dat genoeg zijn voor 5 planten?). ik ga ze dan belichten met tl-lampen en leds aan bovenkant en aan de zijkant en in het midden ga ik er nog spaarlampen tussen steken. misschien ga ik in de loop van het jaar alles laten automatiseren via mijn pc maar dit is totaal nog niet zeker ( moet eerst zien wat het allemaal gaat kosten). hier alvast een paar foto's van hoe ze nu al zijn.






    #2
    Ziet er goed begin uit. Buiten de slordigheid.

    75x75 is genoeg voor 5 plantjes. Ik ken mensen die er 5 hebben staan op 50x50.

    wat voor grond heb je daar gebruikt?

    Comment


      #3
      hehe ja mijn slordigheid is een van mijn slechte kanten maar na de examens ga ik eens een zot kastje maken. ik heb in de brico van die dcm cocosol gekocht. kost iets van 7-10 euro voor 40l

      Comment


        #4
        Ah, ik vroeg me al af wat die haartjes waren. Zijn dus haren van op een kokosnoot xD

        Mja, slordigheid is same here.

        Je kweekje zal wel lukke

        Comment


          #5
          Leuke opstelling, Alleen je foto's zijn een beetje aan de grote kant.. voortaan even iets kleiner maken of uploaden op het forum (worden ze automatisch verkleind)

          Succes verder!
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            die afbeelding zijn maar 400kb hoe kan ik dat verkleien? en nog een vraagje als jullie het nu bekijken denken jullie dat ik tegen juni ga klaar zijn? want dan verhuis ik mijn kot en ik zou liefst hebben dat mijn ouders dat nie teweten komen dat ik van leuke plantjes heb staan

            Comment


              #7
              3-4 weken groei en 6-8 weken bloei...

              Normaal gezien lukt het wel tegen juni.

              Peace

              Comment


                #8
                ziet er leuk uit
                maar je mag je lampen veel dichterbijer zetten anders gaan ze strekken ze ze op +- op 5 cm

                Comment


                  #9
                  ik heb nog een fototje getrokken van het mooiste vrouwtje

                  Comment


                    #10
                    ik heb een vraagje, ik gebruik zeewierkalk voor te beginnen. is dat een goed product? is er iemand die dat ook gebruikt?

                    Comment


                      #11
                      aan de schaaltjes zie ik sporen van een hoge vochtigheid, maar ik vraag me af of dat momenteel niet een beetje onverantwoord is in combinatie met die verbindinsstukskes tussen je kabels. Ik zou het zeker proberen in te tapen.

                      Comment


                        #12
                        12v kan totaal geen kwaad, je kan er zelf rechtstreeks u tong op leggen als je wilt

                        Comment


                          #13
                          sorry voor dubbel post maar ik ben aant het overwegen om toch voor hps lamp te gaan. hoe hoog moet dan zon 250w hangen en wat zou de perfect hoogte zijn van de kast?

                          Comment


                            #14
                            250 watt moet als het goed is op 20 cm van je planten af, dus al wil je je planten 1 meter, moet je rekening houde met de pot (bv 30 cm) en je lamp 20 cm dus 1.50 hoog

                            greetz

                            Comment


                              #15
                              bedankt voor de info, that was damn nice

                              Comment

                              Bezig...
                              X