Testje wortelgroei!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #31
    Re: Testje wortelgroei!!!

    sectie op de overleden zaden
    God was never on your side..

    Comment

    • Morgen Zonder Zorgen
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 1133

      #32
      Re: Testje wortelgroei!!!

      Haha, dat gaat niet meer, want ik heb ze weggegooid, maar ik kan je het wel vertellen. Het worteltje van het zaadje had een bruine punt en de rest was verschrompeld. Einde verhaal helaas.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Ja, is een goed idee QNQ, ik ga morgen gelijk witte bekertje kopen.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment

      • DenSchimmige
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 1132

        #33
        Re: Testje wortelgroei!!!

        Of je ponst een heel aantal ronde gaten in een stuk karton en zet daar de bekertjes in zodat het karton het licht afschermt
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment

        • Morgen Zonder Zorgen
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 1133

          #34
          Re: Testje wortelgroei!!!

          Hopa!!! Ik ben vanochtend snel langs de supermarkt geweest om witte bekers te kopen.

          1.jpg

          Ik heb gelijk de twee nieuwe plantjes van Aptus gemerkt door middel van oranje bekers zodat iedereen het makkelijk kan herkennen.

          2.jpg

          Laterrr
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #35
            Re: Testje wortelgroei!!!

            Super maar ik zag een open stop contact in jou geweldig mooie kweek hok is da wel slim?

            Hoe lang wil je de plantjes zo laten staan want ze gaan nu toch wel heel erg stekken vind je zelf niet?
            God was never on your side..

            Comment

            • Morgen Zonder Zorgen
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 1133

              #36
              Re: Testje wortelgroei!!!

              Ja ze strekken wel een beetje helaas, maar dat maakt gelukkig niet veel uit bij deze test.

              Op de stopcontact staat geen stroom op!!!!!

              Hoelang? Ik denk +- nog twee weken!! Precies weet ik ook niet tot ik genoeg gezien hebt en het ook niet meer verder gaat.

              Ik heb ga wel tegen een kleine probleemtje aanlopen denk ik. Dat zijn de bekers omdat die maar 200ml zijn, dus echt groot is dat natuurlijk niet!!!! Dus ik weet nog niet echt hoe ik dat moet oplossen als de plantjes wat groter worden of misschien is dat niet nodig.

              Het is natuurlijk wel heel makkelijk om snel de wortels te kunnen zien, misschien heeft iemand nog een idee voor eventueel Groter Schoenen?
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Re: Testje wortelgroei!!!

                Ze kunnen daar wel twee weken in blijven staan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Morgen Zonder Zorgen
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1133

                  #38
                  Re: Testje wortelgroei!!!

                  Dag 5!!! 3-2-14

                  Update'tje: Ik heb gekeken naar de plantjes die hun worteltje zichtbaar zijn op de bodem van het bekertje.

                  Water 2
                  Stekpoeder 0
                  Wilgensap 2
                  Aptus 2 (maar twee zaadjes lopen natuurlijk achter, dus er hadden er misschien twee meer kunnen zijn)
                  B'cuzz 3
                  Canna 5
                  Nitro 4

                  Hier een foto van een Nitro Plantje.

                  3.jpg 4.jpg

                  Laterrrrr
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #39
                    Re: Testje wortelgroei!!!

                    Ik vind het gewoon geweldig dit topic zeer leerzaam
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Wietefras
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 4374

                      #40
                      Re: Testje wortelgroei!!!

                      Ik heb een Ketama stek bijna 2 maanden in zo'n koffiebekertje gehad. In die tijd bestoven en zaden vanaf gehaald. Dat was wel een soort van hydro:


                      Dat bruine onder de uitloop gaatjes is overigens van de molasse voeding. Stek kreeg dezelfde voeding als de echte dames.

                      Neem aan dat je veel eerder toch wel al antwoorden hebt op de vragen die je probeert te beantwoorden met dit experiment?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment

                      • Morgen Zonder Zorgen
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1133

                        #41
                        Re: Testje wortelgroei!!!

                        Ohja dat is waar ook, die had ik al gezien in je topic, maar dat was ik ff vergeten.

                        No problemos, we laten het dus zo lekker staan met die bekertjes
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment

                        • Morgen Zonder Zorgen
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1133

                          #42
                          Re: Testje wortelgroei!!!

                          Dag 7. 5-2-14

                          Foutje bedankt!!! Oops!!!

                          Ik heb 1 dag niet gekeken naar de plantjes in mijn hok en zag ik dat bij de meesten plantjes dicht gevouwde blaadjes.

                          De bekertjes waren droog, dus ze hadden flink dorst, stom van me!!! Ik had geen dag later moeten kijken dan was het wel mis gegaan denk ik, maar het zal wel gelukkig goed komen met ze.



                          1.jpg 2.jpg 3.jpg
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment

                          • DenSchimmige
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2013
                            • 1132

                            #43
                            Re: Testje wortelgroei!!!

                            Woops. droog staan is niet verkeerd voor de wortelgroei.. maar dan moet je wel de luchtvochtigheid wat omhoog hebben
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #44
                              Re: Testje wortelgroei!!!

                              Het is net een echte kweek.
                              Ga je ze binnenkort ook veeltenat zetten ?

                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Morgen Zonder Zorgen
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1133

                                #45
                                Re: Testje wortelgroei!!!

                                Hahahaha, dag is een goeie.
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...