Beste medekwekers,
Na een tijdje op het forum te zitten Zou ik graag een kweekverslagje gaan bijhouden, Waarom ?
Zit mij regelmatig in te lezen op het forum of wat rond te dwalen dus waarom zelf niet eentje bijhouden
,
het volgende ik stel regelmatig een vraag heb al nuttige antwoorden gekregen waar ik dankbaar voor ben,
Heb al gezien dat er veel goede kwekers bij zitten die mij zeker een kweekje tot een goed eindje weten te helpen!
Nu ik zie dat de Og Bijna klaar is voor de oogst weekje nog (schatting)
Maar toch niet zo veel gaat opleveren en ik wel een dagelijkse blower ben, meer dan eentje per dag ook wel
Streefgewicht 250-300 g van de 5 Plantjes in hun te kleine tent 80/80/160
denk ik eerder dat het een 175 g (droog) gaat zijn Hoop ik op zijn minst.
Kom ik zo'n 2-3 maand mee toe.
En Omdat een kweek van zaad opstarten toch wel de nodige tijd met zich mee brengt,
Heb ik besloten om 3 andere soortjes te proberen, inclusief nieuwe set-up, nu waarom zou ik dat doen ?
Bij de OgKush merkte ik echt een plaatsgebrek in mijn tentje voor experimenteren en wat meer ademruimte voor de plantjes.
Nieuwe set-up
Green room 120/120/200
600 w
Afzuiging 400³m
Rhino filter 425³m
Can fan 250³m
Tl armatuur 2x 55w
Zaden keuze!
Niet iedereen is een fan van Royal queen seeds maar ik waag het er toch nog een keer op,
Ikzelf nog geen problemen mee heb gehad maar dat tik ik nog even af tot het allemaal vrouwen zijn!
Ook nog iets nieuw voor mij is silver haze van vision seeds.
3x silver haze vision seeds
3x Kali dog Royal queen seeds
2x haze berry Royal queen seeds
De zaden zitten van gisterenavond tussen de watjes, en toen ik vandaag toch al is ging piepen binnen 24 uur
zag ik al dat de meeste hun kopje al willen laten zien dus ik hoop op een leuk volgend kweekje!
Nadat ik deze hopelijk zorgeloos kan afmaken
en kan genieten van mijn eigen wietje!
Binnenkort volgen foto's en update!
zowel tips/ commentaar altijd welkom
ben hier om hopelijk nog veel bij te leren.
Mvg
Na een tijdje op het forum te zitten Zou ik graag een kweekverslagje gaan bijhouden, Waarom ?
Zit mij regelmatig in te lezen op het forum of wat rond te dwalen dus waarom zelf niet eentje bijhouden
het volgende ik stel regelmatig een vraag heb al nuttige antwoorden gekregen waar ik dankbaar voor ben,
Heb al gezien dat er veel goede kwekers bij zitten die mij zeker een kweekje tot een goed eindje weten te helpen!
Nu ik zie dat de Og Bijna klaar is voor de oogst weekje nog (schatting)
Maar toch niet zo veel gaat opleveren en ik wel een dagelijkse blower ben, meer dan eentje per dag ook wel
Streefgewicht 250-300 g van de 5 Plantjes in hun te kleine tent 80/80/160
denk ik eerder dat het een 175 g (droog) gaat zijn Hoop ik op zijn minst.
Kom ik zo'n 2-3 maand mee toe.
En Omdat een kweek van zaad opstarten toch wel de nodige tijd met zich mee brengt,
Heb ik besloten om 3 andere soortjes te proberen, inclusief nieuwe set-up, nu waarom zou ik dat doen ?
Bij de OgKush merkte ik echt een plaatsgebrek in mijn tentje voor experimenteren en wat meer ademruimte voor de plantjes.
Nieuwe set-up
Green room 120/120/200
600 w
Afzuiging 400³m
Rhino filter 425³m
Can fan 250³m
Tl armatuur 2x 55w
Zaden keuze!
Niet iedereen is een fan van Royal queen seeds maar ik waag het er toch nog een keer op,
Ikzelf nog geen problemen mee heb gehad maar dat tik ik nog even af tot het allemaal vrouwen zijn!
Ook nog iets nieuw voor mij is silver haze van vision seeds.
3x silver haze vision seeds
3x Kali dog Royal queen seeds
2x haze berry Royal queen seeds
De zaden zitten van gisterenavond tussen de watjes, en toen ik vandaag toch al is ging piepen binnen 24 uur
zag ik al dat de meeste hun kopje al willen laten zien dus ik hoop op een leuk volgend kweekje!

Nadat ik deze hopelijk zorgeloos kan afmaken
Binnenkort volgen foto's en update!
zowel tips/ commentaar altijd welkom
ben hier om hopelijk nog veel bij te leren.
Mvg

Comment