Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• rakadolus
    replied
    Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

Waar heb jij dat netje besteld?😯

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Leave a comment:

• matthijs1990
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door DrRishi
    @matthijs1990

Als je engels OK is probeer ook wat van de medische marijuana forums/sites in de US. Omdat het daar in sommige staten nu legaal is komt er veel informatie vrij en zij er veel mensen mee bezig.
    Ik heb gemerkt dat er altijd veel meningen zijn over veel onderwerpen zoals als PH management, aantal uren licht geven in de veg phase, bladeren weg halen, tuck onder de scherm of binden van boven etc. Soms zeer informatief maar vaak ook tegenstrijdig/emotioneel.

Met scroggen is mijn ervaring gewoon doen! Is erg leuk om rustig te zitten, hier en daar een top naar de volgende gaatje te leiden, fan blad opzij schuiven. Het is bijna een soort bordspel waar je elke gaatje moet voelen en tegelijk zorgen dat ze allemaal even hoog zijn.

Groeten en Sukses

DR

Thxx! Het is me duidelijk, en heb net mn eerste scrogg netje besteld!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Leave a comment:

• DrRishi
    replied

@matthijs1990

Als je engels OK is probeer ook wat van de medische marijuana forums/sites in de US. Omdat het daar in sommige staten nu legaal is komt er veel informatie vrij en zij er veel mensen mee bezig.
    Ik heb gemerkt dat er altijd veel meningen zijn over veel onderwerpen zoals als PH management, aantal uren licht geven in de veg phase, bladeren weg halen, tuck onder de scherm of binden van boven etc. Soms zeer informatief maar vaak ook tegenstrijdig/emotioneel.

Met scroggen is mijn ervaring gewoon doen! Is erg leuk om rustig te zitten, hier en daar een top naar de volgende gaatje te leiden, fan blad opzij schuiven. Het is bijna een soort bordspel waar je elke gaatje moet voelen en tegelijk zorgen dat ze allemaal even hoog zijn.

Groeten en Sukses

DR

Leave a comment:

• matthijs1990
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door DrRishi
    Bedankt iedereen, ben niet ontevreden met de resultaten tot nu toe.

Het scroggen op zich is niet moeilijk. Heb er veel over gelezen maar er is geen enkele substituut voor doen.
    Volgende keer ga ik iets meer systeem gebruiken. Deze keer elke keer dat eentje een beetje boven het net kwam heb ik ze weer ondergeduwd in een richting waar ik wat leegte zag. Resultaat is dat ik heb een paar "lege" plekjes hebt een hier en daar is het een beetje te druk. Volgende keer ga ik wat mainlining/fluxing combineren met scroggen om een zeer regelmatige vulling van het net te bereiken.

Leuke hobby dit, altijd wat te leren en te proberen.
    Ziet er echt super uit zeg!! Ik ga je topic zeker in de gaten houden

Leave a comment:

• matthijs1990
    replied

Wie weet ergens een goed verslag over hoe jij nou scroggt en hoe dat in zn werk gaat? Ik wil volgende week zelf ook beginnen met scroggen zodat ik mooi een sea of green kan krijgen in mn kweekkastje

Leave a comment:

• DrRishi
    replied

Bedankt iedereen, ben niet ontevreden met de resultaten tot nu toe.

Het scroggen op zich is niet moeilijk. Heb er veel over gelezen maar er is geen enkele substituut voor doen.
    Volgende keer ga ik iets meer systeem gebruiken. Deze keer elke keer dat eentje een beetje boven het net kwam heb ik ze weer ondergeduwd in een richting waar ik wat leegte zag. Resultaat is dat ik heb een paar "lege" plekjes hebt een hier en daar is het een beetje te druk. Volgende keer ga ik wat mainlining/fluxing combineren met scroggen om een zeer regelmatige vulling van het net te bereiken.

Leuke hobby dit, altijd wat te leren en te proberen.

Leave a comment:

• thugz
    replied

ziet er idd deftig uit

Leave a comment:

• JacktheBass
    replied

Mooie scrog! Succes nog, grtz

Leave a comment:

• reiko
    replied

Ziet er netjes uit !!! mooi vol netje.
    Keep up the good vibes
    grtz

Leave a comment:

• DrRishi
    heeft een topic gestart Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

Hoi Allemaal

Even een korte verslag van mijn tweede kweek tot nu.
    In de eerste kweek heb ik ze (Shiva Skunk + Big Bud) gewoon laten groeien. Drie platen tot bloem gebracht met 100 gr compacte bud. De Shiva Skunk rookt erg lekker, groeit makkelijk, blijft klein met een heel korte internode afstand. Dus deze keer alleen SS maar dan in een SCROG. Deze soort heeft een bloeitijd (vanaf 12/12) van 45-55 dagen.

Het is een twee pot SCROG met 11L Smartpots, Sensi Shiva Skunk (fem), Lightmix, Biobizz, 400W HPI/HPS in een DR 90 (90x90x180).

Zaad in lightmix.

Dag 1. Zaadjes boven.

Dag 20.
    IMG_6642.jpgIMG_6638.jpgIMG_6637.jpg

Een word ge-topt (links) en het andere ge-vimt (per ongeluk als het hoort!).

Dag 33. => 12/12. Eigenlijk iets te vroeg. Ik krijg de scherm niet helemaal vol.
    IMG_6765.jpgIMG_6776.jpgIMG_6777.jpgIMG_6783.jpg

Dag 52, dag 19 op 12/12. 14/3/2014.

IMG_7540.jpg

Ik had ze nog een paar dagen in veg moeten laten. Deze soort strekt niet zo gek veel.
    Zo te zien heb ik meer dan 100 behoorlijke buds. Nu nog zien hoe ze af bloeien.

Heb net 2 zaadjes in de glaswool gedaan in de kweektent. Volgende keer weer 2 planten, Shiva Skunk maar dit keer op drip hydro.

Groeten

DR
    Last edited by DrRishi; 15 March 2014, 17:42.
Bezig...