Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DrRishi
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2013
    • 76

    #16
    Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

    Hoi Allemaal. Een snel update.
    Nu dag 33 vanaf 12/12. Gaat wel lekker volgens mij.

    IMG_7982.jpgIMG_7985.jpgIMG_7986.jpg

    Volgende keer begin ik weer tric foto's te maken. Ik denk nog een dag of 20.

    Groeten

    DR

    Comment

    • DrRishi
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 76

      #17
      Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

      Hoi Allemaal

      Nu op dag 42 van de bloei (sinds 12/12).

      Voor deze soort staat 45 tot 55 dagen. Ik denk dat wij er net over heen zullen gaan maar het duurt niet te lang meer.

      IMG_8117.jpg

      IMG_8104.jpg

      Groeten

      DR
      Attached Files

      Comment

      • vforvendetta
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Mar 2014
        • 4

        #18
        Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

        ziet er goed uit zeer benieuwd op de uitkomst...

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #19
          Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

          ziet er allemaal lekker uit daar. ook een mooi veldje heb je daar nog even
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • JerD
            Expert Stoner
            Member
            • Mar 2014
            • 81

            #20
            Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

            mooi! ooit wil ik dit ook wel eens proberen om te scroggen. Ziet er me een leuke bezigheid uit
            Maar eerst beginnen bij begin, wandelen en dan lopen.
            ben benieuwd naar het eindresultaat
            Verslag bouw kweekruimte

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #21
              Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

              Mooi veldje hoor, ziet er strak uit, nou nog aandikken en groter laten groeien maar netjes gescrogd.Dat is ook een kunst op zich, en de bladeren mooi groen.Ben heel benieuwd naar de opbrengst.

              Comment

              • DrRishi
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2013
                • 76

                #22
                Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

                Bedankt voor de aanmoedigingen. Ze moeten nu inderdaad nog aandikken. Ik denkt nog minimaal 2 weken.
                Ben ook benieuwd naar de opbrengst in vergelijking met mijn eerste oogst (geen scrog).

                Comment

                • DrRishi
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 76

                  #23
                  Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

                  Op 18/4 hebben wij de eerste plant (rechts) geoogst. Op 20/4 de tweede.
                  Geen grote opbrengst maar wel lekkere buds.

                  IMG_8814.jpgIMG_8818.jpgIMG_8819.jpgIMG_8823.jpg

                  IMG_8843.jpgIMG_8838.jpg

                  Hier is duidelijk te zien dat wij de plant te weinig liet door groeien voordat wij over gingen na 12/12. Op ander plekken is de scrog wel wat beter gelukt.
                  IMG_8830.jpg

                  Alles zit nu in de droog net, netjes geknipt al.
                  Als alles gedroogd is kom ik met een eind stand.

                  Nu zit mijn hydro mainline in de bloeitent! Weer 2 planten en weer Shiva Skunk.

                  Groeten

                  DR

                  Comment

                  • DrRishi
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 76

                    #24
                    Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

                    Alles droog. 126 gram. Mooie buds, rookt erg lekker.

                    Niet slecht. Met betere timing een drie planten was er volgens mij een flinke opbrengst.

                    Comment

                    • mike01
                      Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 645

                      #25
                      Re: Tweede kweek. 2 maal Shiva Skunk in SCROG

                      Geen slecht resultaat, je kan er in ieder geval weer even mee vooruit.

                      Daarnaast.. Je leert hier van, voor de volgende keer weet je meer en beter.
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                      Comment

                      Bezig...