White Widow kweek!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • caraskunk
    Retired
    • Jan 2009
    • 64

    #31
    Hallo beste vrienden
    vandaag ben ik bij BLOKKER geweest,
    en heb daar een wireless outdoor sensor gekocht voor een heel voordelig prijsje.
    Ik heb daarbij 2 jaar garantie gekregen.
    De sensor staat in mijn hokje...Daarbij controleer ik mijn nachttemperatuur,want over de nachtperiode's mag men de plant niet storen met licht...Dus kocht ik zo'n toestel.
    Als optie kan je nog het weer mee volgen voor de komende 24 u, en de vochtigheidsgraad meten...De vochtigheidsgraad kan ook opgemeten worden met de sensor in het kweekhokje.
    Hier onder een foto, helaas is het nu nacht en kan ik de sensor niet tonen op foto
    Attached Files

    Comment

    • caraskunk
      Retired
      • Jan 2009
      • 64

      #32
      Hoi iedereen
      Hier enkele foto's van me'n white widowkweekje.
      Het is nu 23:38 u...Boven in me kweek is het 20.3 graden warm en is er een vochtigheid van 51 procent, maar ik heb over een uur geleden een emmer met ongeveer 15L water in me'n tent gezet...Mss binnen enkele dagen dat de vochtigheidsgraad toeneemt,hopelijk toch.
      Vriendelijke groetjes en tespect for all Caraskunk



      DoNt WaLk ON tHe GrAsS...SmOkE iT!
      Attached Files

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #33
        ziet er goed uit man
        ik zie wel dat je een stekkie hebt die het wat slecht heeft
        ik zou die ff apart nemen en dan een SL erop doen en je LV omhoog krikken anders gaat die het niet overleven

        Comment

        • caraskunk
          Retired
          • Jan 2009
          • 64

          #34
          Hoi,,,Sorry voor het dubbelposten...Maar i.p.v tespect iedereen vorig bericht is het RESPECT for all of you!
          Met hieronder fototje van vochtigheidsgraad die omhoog gaat,langzaam.53 procent vochtigheidsbevestiging.

          Groetjes cara de carapilsje met skunk!

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #35
            voor de volgende keer , dan moet je vorige post gewoon editen
            maar omdat je uitlegt omdat ik een mening gaf over dat stekie dan kan dat wel

            dus let daar een beetje op
            maar peace

            Comment

            • caraskunk
              Retired
              • Jan 2009
              • 64

              #36
              HOi iedereen...
              kleine update van me'n wireless outdoor sensor...Goed nieuws de vochtigheidpercentage bedraagt 62 procent...En temperatuur bedraagt 22.4 graden, terwijl het nu nacht is voor mijn plantjes.

              Vriendelijke groeten Caraskunk DoNt WaLk On tHe GraSs...SmOkE It!
              Attached Files

              Comment

              • ChriskE
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 244

                #37
                ziet er goed uit. Keep it up
                brabantse nachten zijn lang

                Comment

                • haze'o'lator
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 1273

                  #38
                  let it grow dude,waar blijven die topppeeen...

                  grtzzz

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #39
                    Hey, hoe gaat het er nu mee met de plantjes?


                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • lacoste_18
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Dec 2008
                      • 34

                      #40
                      yow caraskunk, ziet er allemaal goed uit he
                      heb me paar maanden geleden ook zo'n apparaatje gekocht bij de blokker en moet zeggen ben er wel content van. zeer goed toestel!
                      nuja veel succes nog met je kweekje en zal nu ik het gelezen heb zeker blijven volgen. grtz


                      Mvg lacoste_18



                      ___________________
                      Light Up Your Life !

                      Comment

                      • haze'o'lator
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 1273

                        #41
                        ja man,waar blijven die foto's???

                        grtzzz

                        Comment

                        • caraskunk
                          Retired
                          • Jan 2009
                          • 64

                          #42
                          foto's white widow

                          Hoi iedereen...

                          Vanavond een lamp vervangen van 400w...Met hierbij enkele foto's genomen.
                          Mijn white wodow kweek telt nu drie vrouwtjes en ze staan nu 12/12,al hun tweede week in bloei.
                          hieronder de verse foto's

                          grt Caraskunk
                          Attached Files

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #43
                            Nice cara, mooie struikjes.
                            De nieuwe lamp zal ze extra boost geven.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • bearprolec
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 559

                              #44
                              idd mooie plantjes man , en nu ze in bloei staan zullen we binnenkort al topjes zien groeien grtz

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #45
                                Re: White Widow kweek!

                                Hoe gaat het er nu mee?

                                Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...