White Widow kweek!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #16
    haha,dat is snel...

    die 2de vanboven gaat wel lekker,hopelijk is dat zeker een vrouwtje...

    veel succes nog met je kweekje!

    grtzzz

    Comment

    • caraskunk
      Retired
      • Jan 2009
      • 64

      #17
      hoi hazo

      bedankt alvast...Ik hoop ook dat het allemaal vrouwtjes zijn


      groetjes cara
      dont walk on the grass ;smoke itt
      Last edited by westport; 25 February 2009, 02:54.

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #18
        Wat staan ze er mooi bij.
        Die ene krijgt al zijn 3set blaadje.
        Staan ze op 18/24 of 24/24?

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • hobbyist
          Banned
          • Oct 2008
          • 605

          #19
          maar wat voor afzuiging gebruik je in je hps hok??

          en het isdenk ik don't walk AT the grass in je signature

          groet

          Comment

          • ijscoman1
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 1768

            #20
            Of "ON".......

            Leuk White Widow, die gaan bij mij niet zo fijn. Ben benieuwd hoe ze het bij jou gaan doen straks. Ga deze volgen! Veel succes

            Greetzz

            Comment

            • caraskunk
              Retired
              • Jan 2009
              • 64

              #21
              Hoi
              Ik gebruik in me hpshokje een groot ventilator met 3 standen..
              Die draait dag en nacht non stop.Genoeg blaaskracht er komt genoeg ventilatie uit.
              groetjes

              Comment

              • kris
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Feb 2009
                • 2

                #22
                hey chillers
                ik zit met een klein probleempje
                ik heb een hermafrodiet (twee slachtig ) in bloei
                wat zou ik ermee doen
                ik zou graag enkele meningen horen of lezen
                ondertussen rol ik d'r eentje

                edit: Je kan hier op onderste link heen met je vragen, dit zijn kweekverslagen waar je nu post! GRTZ

                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f30/
                Last edited by westport; 11 February 2009, 19:55.

                Comment

                • hobbyist
                  Banned
                  • Oct 2008
                  • 605

                  #23
                  deze vraag hoor je eigenlijk niet in andermans topic te stellen he

                  @ caraskunk, en hoeveel m3 capaciteit heeft die afzuiging?

                  Comment

                  • caraskunk
                    Retired
                    • Jan 2009
                    • 64

                    #24
                    Update

                    Update!!!
                    Vanavond hebben we de white widow verpot naar 11 liter potten.
                    Enkele foto's van de weduwen.
                    Veel kijkgenot.

                    Vriendelijk groeten caraskunk!


                    @hobbyist filter is voor volgende ronde.
                    Attached Files

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #25
                      Hey caraskunk ze staan er mooi bij, 10 minuten voor de lamp uitgaat eens goed benevelen.

                      Let them grow


                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • Breda076
                        Retired
                        • Feb 2009
                        • 74

                        #26
                        nice suc6 !!

                        Comment

                        • caraskunk
                          Retired
                          • Jan 2009
                          • 64

                          #27
                          Hoi iedereen,
                          Dit is mijn drooghokje.
                          Achter mijn kleerkast zit er een klein kamertje dat ik vandaag heb goed kunnen benutten ,zelfs met electriciteit een gewoon lamp, en achteraan het kamertje heb ik houtenblokken aan beiden muren bevestigd,met daarbij touwen gespannen,om de toppen te drogen.
                          Maar éérst en vooral moet je door de kast lopen vooralleer je in de kamer bent.
                          De kamer heeft altijd een aangename temperatuur van 17 graden,de vensters kunnen open staan.
                          Deze drooghok zal mij moeten altijd kunnen dienen.
                          Wat denken jullie?

                          Hierbij enkele foto's
                          Vriendelijke groet caraskunk!
                          Attached Files

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #28
                            De geheime kamer van caraskunk

                            Ziet er mooi uit man.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • caraskunk
                              Retired
                              • Jan 2009
                              • 64

                              #29
                              Bedankt Westport!

                              groetjes caraskunk

                              Comment

                              • weedeveryday
                                Retired
                                • Feb 2009
                                • 458

                                #30
                                sjiek é grtz

                                Comment

                                Bezig...