Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

And GO

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    And GO

    Korting op 420shop
    Een goede smoke-avond allen

    Eindelijk is het zo ver, ik kan beginnen.
    vandaag zijn de zaadjes binnengekomen, White Domina Kannabia van 420Shop
    Het wachten is nog op de tent, maar de zaadjes moeten toch nog ontkiemen dus no worries.

    K had eerst de zaadjes gewoon PLUG in de grond gestoken (wel met n pincet, jaja)
    maar na wat onderzoek en navragen toch maar in shot-glaasjes met lauw water op de badkamer gezet.
    er zijn nu 2 zaadjes naar de bodem gezakt, k weet niet of dit uit maakt of een signaal is van zaadjes dat ze niet uit gaan komen?

    Vandaag ook nog maar even snel wortel- bloei- groei stimulatoren en pk13-14 op de kop getikt.
    ben nu dus ver compleet op m'n tent na denk k.

    Groene vingers heb k nog niet want dit is mijn eerste kweek dus tips en aan/opmerkingen zijn van harte welkom
    het belangrijkste van al, ik het er zin an!


    Gegroet en smokeze,
    SmokingS
    Attached Files
    Last edited by SmokingSlaughter; 19 March 2014, 11:42. Reden: een en ander vergeten

    #2
    Re: And GO

    alleehoop mn tentje is eindelijk binnengekomen en de zaadjes zien er uit alsof ze het naar hun zin hebben^^
    nu ff uitvogelen hoe alles in de tent moet worden aangesloten en dan kan k m in gebruik nemen
    smokeze, SmokingS

    Comment


      #3
      Re: And GO

      Suc6 met je nieuwe uitdaging,
      Beste tip die ik je kan meegeven is goed lezen
      Als je een vraag hebt en mensen zien dat je zelf al moeite hebt gedaan om info hier over te zoeken dan zijn ze veel meer berijd om te helpen dan dat je geen moeite hebt genomen.
      Buiten de grote hoeveelheid info die er te vinden is kun je ook altijd bij andere mensen meekijken hoe zij kweken.
      In veel verslagen schuilt een schat aan informatie

      Het wachten is nog op de tent, maar de zaadjes moeten toch nog ontkiemen dus no worries.
      Toch kan het in sommige gevallen verstandig zijn om eerst je tent te hebben staan. om te zien of je alles werkelijk hebt.

      er zijn nu 2 zaadjes naar de bodem gezakt, k weet niet of dit uit maakt of een signaal is van zaadjes dat ze niet uit gaan komen?
      Dit is de kiemkracht test.. gooi ze in een glas water.. zeg na 2 uur kun je met bijv. een potlood rustig alle zaadjes een tikje geven. (let op 2 uur is een random gekozen tijd.. neem niet als definitief)
      Diegene die zinken zijn kiemkrachtig diegene die blijven drijven zullen niet veel doen.. wanneer ze gezonken zijn kun je ze er uit halen en poten.

      Vandaag ook nog maar even snel wortel- bloei- groei stimulatoren en pk13-14 op de kop getikt.
      ben nu dus ver compleet op m'n tent na denk k.
      Dat dacht ik ook toen ik begon, mark my words dat je hier nog op terug komt

      Groene vingers heb k nog niet want dit is mijn eerste kweek dus tips en aan/opmerkingen zijn van harte welkom
      het belangrijkste van al, ik het er zin an!
      Is snel op te lossen, ga zo spoedig mogelijk naar de dichtstbijzijnde bouwmarkt, eenmaal binnen leid uzelf naar de verf afdeling....

      de zaadjes zien er uit alsof ze het naar hun zin hebben^^
      Hoe wat waar heb je de zaadjes nu staan? heb je hier iets van licht vlak boven?
      Anders kan het zijn dat je zaadjes te veel gaan strekken

      nu ff uitvogelen hoe alles in de tent moet worden aangesloten en dan kan k m in gebruik nemen
      Wat voor tent heb je? wat heb je er nog meer bij? wat voor lamp?
      Zorg vooral dat je veiligheid voorop stelt!! zeker met electra etc.
      Als je iets niet zeker weet of het goed aangesloten is, schaam je niet om je situatie aan ons voor te leggen (werkt vaak ook het beste met foto's)
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...De-kweekruimte staat ook redelijk wat info voor het opbouwen.


      suc6
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        #4
        Re: And GO

        hehe, kiektem, relaxt!

        de zaadjes kwamen binnen, en de tent was er nog niet.
        dus k heb ze eerst in n glas water gelegd, en toen ze allemaal op de bodem lagen heb ik ze verplaatst naar watjes op wc-papier , lekker warm in de badkamer met de thermometer (en deze geeft braaf 21 graden celcius aan) erbij.


        De tent staat inmiddels, de lamp hangt (zij het wat scheef),
        denk dat k van mn inzuig mn afzuig heb gemaakt want k heb geen afzuiging.
        in of afz.jpg
        koolstoffiltertje
        koolstof .jpg
        de lamp, mn mooiste shot ooit, van onderaf
        half alles.jpg
        totaal plaatje
        totaal.jpg
        en tenslotte de voeding (en k heb ook n ph meter)
        voeding.jpg

        Comment


          #5
          Re: And GO

          Alleen in het vervolg nog wel ff pics bij draaien haha.. krijg een scheve nek zo.

          En hoe bedoel met je afzuig? je inlaat hebben de meeste passief (door dat je lucht uit de tent weg naar buiten zuigt trekt je tent door de onderdruk zelf nieuwe lucht naar binnen.
          [Filter]==>==[Afzuiger]==>==

          En je hebt nu een PH meter maar nog geen PH-
          Je hebt maar 1 fles nodig opzich.. doe je best wel lang mee..
          20140127_192605.jpg
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            #6
            Re: And GO

            @ denschimmige:
            hoe draai ik die bij? k heb net zo veel verstand van dingen op een pc doen als van wiet kweken

            en k bedoel met afzuig, dat k die voorbij heb zien komen op een website. en mn buisventilator heb k met de alluminium slang aangesloten op de koolstoffilter.
            maar een afzuiger is dus niet noodzakelijk. Thnx, bespaart weer geld(A)

            idd ph- moet k ook nog hebben. heb k vergeten te bestellen, helaas:p

            heb nu het tentje opgestart, kijken of k de temperatuur onder 30 graden kan houden (thnx voor de tip QnQ)
            voorlopig is het mooi 21,9 graden en een LV van 50%

            k denk dat k de zaadjes ook maar in de tent ga klappen als de temperatuur in orde blijft^^
            is het dan wijs om ze wel al in de aarde te steken ookal zit er nog geen worteltje aan?
            (de zaadjes lijken iig wel een beetje open te gaan)

            thnx voor de hulp

            Comment


              #7
              Re: And GO

              @SmokingSlaughter, ik zou de temp in de tent rond de 24-25 graden houden, luchtvochtigheid 50-60% 50 will do the job LV houden die babyplantjes van offcourse veel succes ik volg je !
              if weed will ever be fully legalized i can't wait to see the commercials

              Comment


                #8
                Last edited by SmokingSlaughter; 24 March 2014, 14:51. Reden: update

                Comment


                  #9
                  Re: And GO

                  nog wat foto's
                  het totale aanzicht, beetje kaal nog zonder groen..

                  14,5 cm onder de lamp

                  temperatuur en LV

                  tip zijn altijd welkom, tot de volgende weer

                  Comment


                    #10
                    Re: And GO

                    foto's niet te zien.

                    thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: And GO

                      Hm, apart? Ik kan ze wel zien... waar ligt da aan?

                      Verstuurd van mijn GT-I5510 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: And GO

                        album niet openbaar ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: And GO

                          Alle afbeeldingen staan in n werkmap. Ook die wel te zien zijn. K zal t thuis zo nog wel s proberen

                          Verstuurd van mijn GT-I5510 met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: And GO

                            Gister ging k smorgens ff checken, en het was zomaar een zielig kaal en saai aanzicht....
                            nog niets 25-3-2014.jpg
                            de temp en luchtvochtigheid
                            23 graden 59 LV 25-3-2014.jpg
                            en smiddags kom k thuis peppedepeeeep
                            daar issie voor t werk.jpg
                            tis zo wijdt hoorr,hier weer de LV en temperatuur
                            24,2 en 53 LV.jpg
                            oja, k heb aan 2L kraanwater 2mL wortelstimulator toegevoegd
                            mini plantje.jpg
                            en hier lijkt me iets te zitten van n verkleuring.. lichte plekjes, een beetje doorzichtiger blad
                            blad iets.jpg
                            wanneer zou k is het slim om over te gaan potten?
                            ik heb nog n paar potten van 6L en van 12L.
                            k weet niet of die andere nog uit gaan komen, we gaan t zien
                            op en aanmerkingen zijn welkom

                            dit was mn (blije) update weer,
                            smokeze en
                            Last edited by SmokingSlaughter; 26 March 2014, 17:30.

                            Comment


                              #15
                              Re: And GO

                              Voorlopig nog niet nodig hoor. Je moet ervan uit gaan dat het gedeelte boven de grond even langs is als onder de grond. Zolang je dat de eerste tijd aan houd komt het wel goed.

                              Comment

                              Bezig...
                              X