2x ak47 1x WW eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rakadolus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 138

    #16
    Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

    Even een update.
    De plantjes gaan volgens mij wel redelijk ik ben nog niks raars tegen gekomen.
    Ze krijgen om de dag voeding ik gebruik hier geen meters voor en doe alles op de gok.
    Ik probeer naar mijn planten te luisteren wat ze willen.


    Ik heb geen idee hoelang ze staan en heb geen idee hoe lang ze nog moeten.

    Kan iemand mischien een beetje schatten in welke week ik zit? Het zijn autoflowers.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Comment

    • rakadolus
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 138

      #17
      Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

      Nog wat foto's heb het een en ander weg gesnoeid

      Comment

      • shivaman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 905

        #18
        Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

        Het 1 en ander weggesnoeid ??? Toch geen bladeren uit de toppen ofzo...
        vond het er vorige week zo goed uit zien juist...
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment

        • rakadolus
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 138

          #19
          Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

          Er lagen veel topjes onder een hoop bladeren ik heb het een en ander weg geknipt zodat hun ook wat licht zien

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

          Comment

          • shivaman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 905

            #20
            Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

            Ik zou zeggen... Moet je niet doen..... Je bent nu juist je zonnepanelen aan het weghalen... Dan kan je beter laag in je plant dieven...
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment

            • rakadolus
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 138

              #21
              Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

              We zijn nu 5 dagen verder dus mag er wel weer een update komen.

              De WW heeft nu zichtbare bloei maar gaat mischien naar buiten omdat ik geen drooghok heb en de tent daar voor in plaats zal moeten gebruiken.

              Ik heb geen idee hoelang de plant nog moet, de haartjes beginnen nu bruin te worden zal ik nu stoppen met voeding?

              Dit is mijn eerste keer en zou wat hulp kunnen gebruiken. Moet ik al spoelen?

              Please help!

              Comment

              • hatsijoe
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 321

                #22
                Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                Trichomes checken.. Helder..... Milky... Of amber? En als je je plantje buitenzet gaatie weer groeien.. behalve als t n autoflower is

                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                Comment

                • rakadolus
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2014
                  • 138

                  #23
                  Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                  1 van de 2 ak's ligt om en hangen nu te drogen

                  1 plantje 165gram nat

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #24
                    Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                    Jammer man, volgende x toch nog een weekje of 3 langer laten staan.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • rakadolus
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2014
                      • 138

                      #25
                      Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                      Waarom? Hrt is een autoflower hij was klaar:o

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                      Comment

                      • hatsijoe
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 321

                        #26
                        Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                        Had je de trichomen gecheckt? Of de bruine haartjes (is verschil)

                        Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #27
                          Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                          Zoals ik op de foto's zie was dienog niet echt klaarmaarja da's mijn mening ik en gamm hebben dikwijls autoflowers die we langer dan 110 dagen laten staan...
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • hatsijoe
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2013
                            • 321

                            #28
                            Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                            4 weken bloei??? Heeftie gehad... (of was je wiet op) Dan had je beter wat kleine topjes kunnen knippen

                            Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                            Comment

                            • Nik
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 2207

                              #29
                              Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                              Ben blij dat jij ff terugkijkt hatsjoe en zo alleen maar kan bevestigen wat mijn haastige oog zag.
                              Dus dan was mijn antwoord nog heel voorzichtig....

                              Zonde!
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              • shivaman
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2012
                                • 905

                                #30
                                Re: 2x ak47 1x WW eerste kweek

                                wat heb je nou gedaan ?! op die foto van 1 week geleden lijk je 2 weken bloei te hebben..
                                en heb je wel gespoeld ?
                                ik hoop voor je dat het een beetje te paffen is.
                                idd ff trichoompjes checken bij de volgende, dit is zonde man..
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

                                Comment

                                Bezig...