Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #136
    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

    Kan je een foto maken van de plant.. Precies waar je geknipt heb?
    Volgens mij is er helemaal niks aan de hand nl.. En klein hoeft ie ook niet te blijven.. Het groeit toch nog ?
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • mike01
      Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 645

      #137
      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

      Loop nu in de supermarkt, zal zo direct foto maken


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment

      • axo85
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 128

        #138
        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

        Niet dat kropje sla van de supermarkt op de foto zette he mike :p

        Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

        Comment

        • mike01
          Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 645

          #139
          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

          Hier de foto's! Nee uitaard niet silver!




          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #140
            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

            Heb je wel een klein schaartje? Dan gaat het ook wat makkelijker.

            Comment

            • axo85
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 128

              #141
              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

              Als ik het goed zie is t in orde mike.
              Die mini scheutjes worden later je tak met topjes worden zitten er nog aan volgens mij.

              Doe de volgende x even het licht uit dan zien we het wat makkelijker

              Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
              Last edited by axo85; 22 April 2014, 18:41.
              Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #142
                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                Nou volgens mij zitten er toch nog scheuten, het was ook moeilijk te zien.
                Gewoon door gaan.Maar stres ze niet teveel he je hebt net getopt.!!

                Comment

                • shivaman
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 905

                  #143
                  Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                  Toppie getopt hoor ! Alleen bij die 4e foto ? Daar zijn de scheutjes ook pleite ofnie? Komt helemaal goed hoor !!
                  Morgen of overmorgen ga je die scheutjes zien groeien..
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                  Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

                  Comment

                  • axo85
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 128

                    #144
                    Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                    En niet vergeten ze altijd een verhaaltje te vertellen voor t slapen gaan doet me dames ook altijd goed.

                    Effe tusse neus en lippe door werkt ook bij me andere vrouwtje al zijn dat iets andere klanken hahaha.

                    Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                    Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                    Comment

                    • mike01
                      Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 645

                      #145
                      Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                      Hee mannen!

                      bedankt allemaal voor de reacties, nou dan hopen we er het beste van!
                      Die foto die je stuurde, op die manier heb ik het ook precies gedaan!

                      Hahaha silver! Dat verhaaltje moet wel goed komen! Lees ze iedere avond fijn voor!

                      @Shivamen: nee niet alle scheutjes zijn pleite, heb boven de scheutjes geknipt.

                      nogmaals bedankt voor alle reacties mensen!
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                      Comment

                      • steundheufd
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Mar 2014
                        • 1234

                        #146
                        Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                        komt goed mike , volgende keer beetje meer over laten en mss nog en internode wachten?

                        voor de rest goed gedaan
                        en die groeien wel terug hoor,
                        blijven gaan zouk zeggen eh maat!!

                        groeten steundje

                        Comment

                        • alf
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2014
                          • 214

                          #147
                          Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                          nou mike,
                          niet zo te vrezen percies
                          fijn dit te horen. ik zou binnenkort ook moeten toppen dus een goed voorbeeld voor me
                          alvast veel succes en ik volg je nog steeds mee
                          ..first time WW and still running..

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #148
                            Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                            Toppen kun je eigenlijk niet verkeerd doen. Stel je knipt op 1 of andere manier de groeischeuten eraf dan top je gewoon een node lager, probleem opgelost.

                            Comment

                            • mike01
                              Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2012
                              • 645

                              #149
                              Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                              Ahh oke cook! thanks

                              Update tijd!


                              Zo, vandaag zijn we 2 dagen verder na het toppen. Vandaag om 09:00 is de lamp uit gegaan en zou om 15:00 weer aan moeten gaan.
                              Echter.. vandaag is de dag dat de plantjes in bloei mogen, dus vanaf 15:00 uur, gaat de lamp nog maar 12 uur aan! Zit ik mooi in wat avonduren, dan heb ik altijd wel tijd om even te kijken enz.

                              Temperatuur over de gehele dag tussen de 25 en 29 graden.
                              Luchtvochtigheid over de gehele dag: 25%-35%

                              Ontkiemperiode Afgerond (5 april tot 8 april) *3 dagen*
                              Groeiperiode Afgerond (8 april tot 24 april) *16 dagen*
                              Bloeiperiode (24 april tot heden) (dag 1)
                              Droogperiode (nog niet gestart)

                              Nou mensen, morgenmiddag komt er een foto update! Dan zijn ze voor het eerst op 12/12 geweest!

                              SAM_1800.JPGSAM_1797.JPGSAM_1793.JPGSAM_1801.JPGSAM_1798.JPGSAM_1795.JPGSAM_1799.JPGSAM_1796.JPGSAM_1794.JPG

                              Dames in bloei dag 2

                              Groetjes aan alle volgers and keep them green everyone!
                              Last edited by mike01; 26 April 2014, 08:48. Reden: foto's toegevoegd
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment

                              • tuinbroek
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 2470

                                #150
                                Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

                                Nou ze herstellen al he, dus heb je goed getopt.
                                Ik was ook verbaasd hoor.
                                Maar waarom heb je een lege bak? Of is er een dood, maar volgens mij had je er maar 5 nou dat komt wel goed, nee ik dacht dat jij ook die growwedstrijd meedeed van no mercy.Geef je al voeding nu? Als je ze in de bloei zet dan groeien ze nog wel een week, er zijn ook mensen die geven ze nog groeivoeding in die week tot de zichtbare bloei begint.Nou succes het is voor mij dag 21 v/d groei.
                                Ik zet ze maandag in grote potten.Dan hebben ze 21 dagen gegroeid.
                                Nou hoop straks je foto's zonder hps licht te zien.Dat kun je doen voor die aangaat of net uitgaat.
                                Veel succes.

                                Comment

                                Bezig...