Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

    Sowieso ww is een korte plant, je lamp er zover van hangen lostecht niet op... Gewoon zonde van de energie.
    Hang je lamp op 40cm en probeer je afvoer naar buiten te krijgen of op zijn minst in een andere kamer, of je moet je min temp. Naar 24graden opkrikken ...
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #47
      Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

      thx voor de tip Nik,
      de invoer komt van buiten af. de temp lamp aan is rond de 28 en lamp 21 graden.
      dat de WW een korte plant was wist ik niet. stond op de site waar ik het kocht dat het indoor 80 a 100 cm zou worden. vandaar me vraag.
      ik las overlaatst nog dat het in de bloei ook nog een beetje groeide maar weet iemand ongeveer hoeveel ? 10cm 20cm 30 cm ?
      want als het echt zo klein blijft dan denk ik dat ik het zal scroggen..
      ..first time WW and still running..

      Comment


        #48
        Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

        Ww is niet echt een soort om te scroggen, en de grote bepaal je met hoelang je je klok op 18/6 laat staan.
        Als je nu niet meer verpot ga je wel zien dat ze sneller gaan groeien want ze zien er gezond uit, gewoon die lamp dichter om te beginnen
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          #49
          Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

          ow owkeej,
          tjah, ze staan morgen exact 3 weken op 18/6. en was van plan volgende week (4weken dan) om te schakelen naar 12/12..
          mjah, zal zo zijn dan denk ik. wat ik wel raar vind dat andere growers die ook een WW hebben, die zijn redelijk groot. en met groot bedoel ik dus 50cm of hoger.
          maar toch bedankt Nik, weer een happy grower nu dat ik weet dat ze er gezond uitzien. de lamp laten zaken naar 45cm nu..
          morgen eens een update denk ik
          ..first time WW and still running..

          Comment


            #50
            Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

            En dan kan je overmorgen zakken naar 40 cm of staat je esva op 440?
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #51
              Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

              heb geen evsa maar een gewoon vsa van ELT. dus met stappen werken
              ..first time WW and still running..

              Comment


                #52
                Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                ik hou deze thread in de smiezen

                Success!
                Last edited by EViLSLT; 12 May 2014, 23:12.

                Comment


                  #53
                  Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                  hey welkom EVILSLT neem gerust plaats, en succes alvast met je kweek.

                  ik zal vanavond eens een klein updateje doen waneer de lichten aangaan.
                  ..first time WW and still running..

                  Comment


                    #54
                    IMG_1015.jpgDe Dames
                    IMG_1013.jpgPL1 IMG_1010.jpgPL2 IMG_1009.jpgPL2 IMG_1008.jpgPL2 IMG_1007.jpgPL1 IMG_1005.jpgPL1 IMG_1004.jpgPL1IMG_1003.jpgPL1

                    IMG_1014.jpgDeze heeft ook een 8 vingeringe blad

                    voor de inlaat heb ik een gaasje voor gespannen voor de vliegen het IMG_1016.jpg

                    ook was ik van plan een hier en daar een paar blaadjes weg te halen omdat het redelijk dichtzit int midden.
                    kan er iemand mij dit aan of afraden ?

                    alle comment is van harte welkom
                    Last edited by alf; 27 April 2014, 15:01.
                    ..first time WW and still running..

                    Comment


                      #55
                      Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                      Plantjes gaan goed enzo, zien er prima uit, maar half juni kun je nog niet oogsten.
                      Het duurt schat ik nog een weekje of twee voor je de eerste bloei ziet, vanaf dat moment tel je de bloeiweken.
                      Een weekje of 9 later kun je dan oogsten, dan zitten we op 29 juni.

                      Als je ook nog gaat toppen tussendoor kun je daar nog een dag of 5 bijtellen.

                      Wil je dat ze zo snel mogelijk gaan, dan ga je ze niet toppen, en haal je geen blad weg.
                      Je gaat dan voor 1 grote hoofdtop en misschien nog een paar kleinere.

                      Voila, alles kan natuurlijk, maar hou er alvast rekening mee dat ze voor half juni niet klaar zijn.
                      Het hangt er erg vanaf wanneer je de eerste echte bloei ziet.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #56

                        Comment


                          #57
                          Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                          aha okey dan.. Thx guys voor de info.
                          ook bedankt dat jullie me laat weten dat ik goed bezig ben. geeft meer vertrouwen in me
                          dan moet ik zien dat ik iemand vind voor de laatste weken.
                          als het tog langer gaat duren dan laat ik de dames ook een week langer groeien. dus volgende week op 12/12 zetten dan.
                          had ze al getopt vorige donderdag maar wou ze nog eens toppen omdat ze redelijk klein zijn gebleven. ze zullen nog wat groeien zeggen ze maar echt veel zal het niet zijn blijkbaar. dus toppen.
                          morgen zal ik ze ook een beetje binden. eigenlijk wou ik ook scroggen maar er word gezegd dat het niet geschikt is voor deze soort. ma wil het tog wel eens proberen. wie niet waagt die niet wint he
                          ..first time WW and still running..

                          Comment


                            #58
                            Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                            Ziet er allemaal goed uit, en scroggen moet prima kunnen met WW hoor. Heb hiervan verschillende kweekverslagen gelezen. En met suc6 zien afronden.

                            Keep up the good work
                            -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                            Comment


                              #59
                              Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                              goe bezig alf deze mede-antwerpenaar kijkt mee

                              Comment


                                #60
                                Re: Eerste kweek met 5x gefem. white widow.

                                @straicar: thx voor het scroggen ben ik te laat denk ik ze worden deze weekend 4 weken en dus tijd om om te schakkelen naar 12/12. maar ga dit zeker nog eens bekijken.
                                @420dude: welkom fijn dat er een mede-antwerpenaar erbij is

                                Medegrowers,
                                vorige week donderdag had ik al eens getopt en gefimt.. nu wil ik de zijscheuten en de nieuwe (dubbele en driedubbele) hoofdstammen nogmaals toppen.
                                is dit mogelijk ? enkel de zijscheuten of enkel de nieuwe hoofdstamen ? of geen enkele ?
                                advies graag.
                                ..first time WW and still running..

                                Comment

                                Bezig...
                                X