Mededeling
Collapse
No announcement yet.
berry's tent, met Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, zorg dat je erbij bent!!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
-
Re: berry's tent, met Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, zorg dat je erbij bent
Ze zien er mooi uit hoor. Maar zag dat je ze op 12/12 zette omdat je NIET gaat scroggen. Als je dat wel zou doen, wanneer zou je ze dan op 12/12 zetten?
nu al benieuwd naar de volgende film..wel leuk zo'n video verslag, een x wat anders
Keep it up
Comment
-
Re: berry's tent, met Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, zorg dat je erbij bent
Tnx manne voor de reacties,
@ straicar, bij een indica dominante plant wacht ik tot 2 derde van het net volzit.
Dan zet ik de klok op 12/12.
Bij sativa kun je de klok gerust al op 12/12 zetten als de plant nog maar net bij het net is.
@ nik, ik was er van overtuigd, dat het fem zaad was, maar ik kan het mis hebben.
Want ook bij berry zijn er ballen gespot.
.
Filmpje dan maar.
Laters.
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
Zijn gewoon regulars Berry tot nu heb ik van de 6 bij mij 1 mannetje en 2 vrouwtjes en 3 onbekend...
Dus binnen enkele dagen is het met wat geluk 4 vrouwtjes en 2 mannetjes en dat zou mooi zijn.Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment

Comment