Mededeling
Collapse
No announcement yet.
White rhino 10x 600 watt
Collapse
X
-
Re: White rhino 10x 600 watt
Week 1 en 2 bloei 2, 5 ml 2, 75ml basisvoeding 1ml wortelstimulator per liter en daarbij dus 0, 5 liter bladvoeding als ik het schema zou volgen vind het maar veel maar zal het volgen , staat ook niet hoevaak wekelijks dus ik ga uit van dagelijks
Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
Comment
-
Dankjewel voor de tip zal er op gaan lette vergt wel enige oefening om verschil te zien , we zijn nu bijna einde week 1 bloei het lijkt erop dat alles soepel verloopt , de plant met de beschadigde bladere door de lamp of gemorst zijn redelijk mooi bijgetrokke heb eergister voor de 2de keer bladvoeding gegeve en geen normale voeding maar water en ben gistwr weer begonne met de wortelstimulator en basisvoeding dit hou ik nog een week aan en dan stap ik over naar bio 2 groei uploadfromtaptalk1400492783701.jpg
Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met TapatalkAttached Files
Comment
-
ze staan nog niet in bloei he.
bloei begin je pas te tellen als er pruikjes zichtbaar zijn.
eens je wat witte pistels ziet heb je voorbloei.
maar nu zullen ze nog gewoon in groei zitten duurt meestal een week of 2 tegen dat je witte pistels ziet en dan nog een week a 2 weken voor je bloei hebt.
Comment
-
uploadfromtaptalk1400534863886.jpg nieuw jong blad heb , voedingtekort /uitdroging?
Comment
-
uploadfromtaptalk1400764981961.jpg ben nu week verder na 12-12 begint lekker vol te worden nog geen duidelijke bloeiverschijnsele temp lamp aan 28 grade lamp is snachts aan , overdag temp tusse 22-24 graad lv is wel nog steeds hoog 80 % , lamp uit 65 % enige tips om dit langzaam omlaag te brenge in verband met bloei
Comment

Comment