Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Men semi-organische Bio-Bizz teefjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Men semi-organische Bio-Bizz teefjes

    Korting op 420shop
    Ok dit is men eerste kweekverslagje so don`t shoot me if i`m doing it wrong

    We zullen effe beginnen met een klein omschrijvingske van het bloeikotje:
    -afmetingen 1.35 b 1.65 l (enkel 1.45 wordt benut voor de potten) 1.8 h
    -het is een skelet constructie in hout en ertussen opgevuld met isomoplaten, bekleed met zwart-wit folie (ok kheb wat gesukkeld :rolleyes: khad beter gewoon een constructie uit mdf ofzo gemaakt maja
    -een 600Watt lamp met adjust-a-wing kap (gewone vsa, hopelijk rap weer wat extra cash dan kan ik die vervangen door 2 evsa`s en een extra lamp) gestuurd door een timer voor 2x600Watters
    -11l potten
    -afzuiging met koolstoffilter 450m3+ thermoregeling, 2x inlaat 30x30 met koostoffiltermatjes tegen stof enzo
    -vloerverwarming (warmtekabel 100Watt in zand bedekt met vijverfolie met een reptifarm thermostaat)
    -zwenk ventilator
    -hygro/thermometer
    -CO2 Injection System Regulator 0.5-4.5 LG is besteld en dan rap effe kijken voor een groot genoeg fleske da we de teefjes kunnen laten doorwerken

    Morgen even verder checken of ik niets vergeten ben over het bloeikotje.

    Meststoffen --> het complete bio Bizz gamma: Grow, Bloom, Topmax, Alg-a-mic, Buzz Off, Root-juice, Fish-mix
    + Canna boost, enzym + Superthrive

    Soorten zaad: White Widow, Black Jack, Blockhead, Pure Power Plant, Amnesia Haze, Flo
    --> gestart met 36 stekken van de moeder/vader planten --> nu nog 15 stekken over na het verwijderen van die vuile verkrachters en maar 4 soortjes meer: Black Jack, PPP, Amnesia Haze en Flo

    Ben beetje laat gestart met men verslag de groei en bewortelen heeft +- 4weken geduurd en van gister staan ze op 14/10, morgen 13/11 en dan overmorgen gaan we naar 12/12
    Men volgende stekken heb ik vandaag net gesneden, daar zal ik dan een volledig verslagje van geven van begin tot einde nu is het nog een eerste poging verslagje(deed op school al geen huiswerk ed) dus growers geef maar commentaar ontbreekt er iets floep het er maar uit
    Kheb weer een digitaal cameraatje dus foto`s volgen ook nog en vanaf nu ook gegevens ivm de hoeveelheid voeding Ph en Ec

    Verder kan ik al zeggen dat ik de planten zo klein en bossig mogelijk probeer te houden door de beperking in hoogte --> dus knakken die handel en breken die teven B)

    WOOOOTwooot ik wil men foto`s nu showen!! Ook al moet ik zeggen dat ik hier al mooiere fotootjes en kweekjes de revue heb zien passeren.

    Nu rap eentje gaan en dan binnen een kleine 2 uurtjes kan ik men teefjes weer gaan verwennen thuis
    Last edited by Smoking Fifi; 10 February 2009, 21:41.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    #2
    zooozoo dat is een behorlijk lijstje ik verwacht naar de fotos

    Comment


      #3
      dat klinkt allemaal netjes,zelfs al zelf stekken snijden

      hier is iemand met groene vingers...

      doe zo verder en we kijken idd al uit naar de foto's!

      grtzzz

      Comment


        #4
        Hier komen ze dan de picca`s

        Ik zal starten met een paar fotootjes van men powervoeding

        SUPERSUPERTHRIVE effe kijken hoe 'super' men plantjes ervan gaan groeien/bloeien



        het bio-bizz/canna gamma



        Men metertjes



        schema en plantenspuitje




        de mannelijke stekken die er het laatst uit verwijderd zijn, smeerlappen van men teefjes blijven



        Dan nu de bloeikot foto`s komaan sletten show time let them see your body




        Kheb men camera nog maar dus kwaliteit pics zijn het niet echt ma kom je kunt u het plaatje wel voorstellen denk ik, PS ze waren juist nog aan het ontwaken de mooie teven, OPSTAAN BITCHES DADDY NEED PICCAS!!



        Buigen die handel



        de hygro/temperatuurmeter zodanig dat de sletten altijd heet en nat genoeg blijven staan --> dat zien we altijd graag showen natte hete sletten



        Men Fancontroller en timerkastje, die teefjes moeten op tijd in hun bedje zitten en laat ze maar lekker luchten en ontgeuren. Nee geen riekende teven voor mij daar ben ik niet voor



        En laat de wind maar lekker door hun haren blazen, dat ziet FifDaddy wel graag



        daar is hem onzen geurvreter, neem maar al die stinkende geuren weg, werken gaat hem doen verdomme!!



        A little view of my bitches terrorroom



        Nog een laatste foto van de sletten, mmmmmmm wat staan ze weer lekker nat

        Ok dus deze teefjes staan nu op 13/11 vanaf morgen op 12/12 ze hebben effe een powerdrankske gehad van me net als de lichten begonnen branden samen met een doucheke.
        Powerdrank: 12l water, 10ml Fish-mix, 10ml Grow, 10ml Bloom, 1ml Superthrive Ph 5.95 en EC 1.29
        Douche: 2l water, 2ml Alg-a-mic

        PS: die 2 achterkomers gaan de rest nog inhalen, ik voel het gewoon die teven zijn al hun energie aant sparen om de grootste en de mooiste te worden op judgement day

        Ben ik nog belangrijke info ofzo vergeten vraag maar
        Last edited by Smoking Fifi; 11 February 2009, 19:39.
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          haha wat een verslag, nou je dames mogen er zijn Ze zijn wel wat warrig en ruig hier en daar. Succes met je harem!

          Peace

          Comment


            #6
            ze zijn erg veel nat gesproeid suc6 ermee
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              effe een vraagje op de amerikaanse forums UK420 enzo houden zij bij bio bizz een Ph-waarde van +6.5 aan, ik dacht dat 5.8-6.2 optimaal was?
              Daar is er oldtimer1 een zeer gerespecteerd lid op dat forum die zelfs beweert met een PH lager dan 6.5 dat je al je microleven in de grond kapot maakt?
              Weet daar iemand meer van, denk da ek straks es een mailtje ga sturen naar bio bizz er is altijd zoveel tegenstrijdige info te vinden

              Vindt maar es de weg tussen al die scheve bomen
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Ok hier zijn we terug met een korte update effe was ik in paniek geschoten en wilde nog snel scroggen, maar doordat ik de gaatjes in men kippenet te klein vond voor men teefjes heb ik deze er na 2 dagen terug afgehaald

                Dus effe zitten prutsen --> picca`s
                Private 036.jpgPrivate 040.jpgPrivate 042.jpg

                Nu heb ik dus die panty`s terug van hun kop getrokken en laat ik de natuur zijn gang gaan, het zijn toch al mooie dikke robuuste korte sletten

                Geil zelf maar mee ->
                Private 071.jpgPrivate 072.jpgPrivate 073.jpgPrivate 080.jpgPrivate 081.jpgPrivate 082.jpg
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                Bezig...
                X