Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee soortjes paarse wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Twee soortjes paarse wiet

je bedoelt denk ik 12/12

ikzelf heb de plantjes 14 dagen laten groeien en ben dan overschakelt zat toen aan node 4
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

En het is goed om even een rapport te geven

Dag 20
      Temperatuur s 'nachts rond 22 graden en overdag 26 graden
      PH 8
      Lamp 400 watt op 40 cm hoogte en op lichtschema 18/6
      Water dagelijks 250 ml per plant
      Voeding alle 4 plantjes om de 2 dagen bacterial en co² tabs en de andere dag 5 ml sweet jane van No merry

Frisian dew 1 vandaag getopt op intermode 5
      Bleu berry 1 vandaag getopt op intermode 5

Voor de 2 andere plantjes moet ik nog even geduld hebben Frisian dew 2 zit nu op internode 4 en de Bleu berry 2 op internode 3

20140620_070350_resized.jpg Picture 74.jpg Picture 75.jpg

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Spongepots werken gewoon naar behoren hoor
        Denk dat je eerder de schuld aan zelf of zaad moet leggen

enigste grote nadeel wel is dat ze er zo typhus hard in strekken.

Maar suc6
        Groei verschil kan knap irritant zijn.. gelukkig trek je ze op bloei weer tezamen.
        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Hoi oddesy
          Zien er goed uit, goed van kleur maar geen af,s.
          Das anders kweken he?

Comment

Bedoel 12/12 thugz

DenSchimmige geen idee als het aan die spongepots ligt of aan het zaad

Zeker weten tuinbroek vooral als het je eerste fem zaadjes zijn.

Frisian dew 1 getopt op intermode 5 en zie mooi de 2 topjes nu al groeien
            Bleu berry 1 getopt op intermode 5 en zie mooi de 2 topjes nu al groeien

Frisian dew 2 zit nu op intermode 4 die zal morgen getopt mogen worden
            Bleu berry 2 zit nu op intermode 3 en hoop dat die overmorgen zal mogen toppen

20140622_063429_resized.jpg 20140622_063511_resized.jpg 20140622_063438_resized.jpg 20140622_063429_resized.jpg 20140622_063452_resized.jpg 20140622_063459_resized.jpg

Dag 22
            PH 8
            Voeding alle 4 plantjes om de 2 dagen bacterial en co² tabs en de andere dag 5 ml sweet jane van No merry

Comment

prachtige plantjes odysse!
              naar welke node top je terug?

ook een geweldig filmpje! prachtig man! hoe kom je er op :p
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Hoi ody
                Jij hebt de smaak flink te pakken he,die staan er mooi bij.
                En super gezond dat heb je snel opgepakt,en je moet natuurlijk van planten houden.
                En je gaat ze ook toppen,spanend voor jou zeker.
                Netjes getopt hoor en goed gelukt.En ja daar krijg je twee voor terug.

Comment

Iedereen is gelukkig. De kwekers omdat ze plantjes het goed doen en de voetballiefhebbers omdat NL en B nog meedoen met de wereldbeker van de voetbal.

Dag 24
                  PH 8

Bleu berry 1 getopt op intermode 5 op dag 20 hoogte 10 cm
                  Bleu berry 2 getopt op intermode 5 op dag 24 hoogte 10 cm
                  Fresian 1 getopt op intermode 5 op dag 20 hoogte 25 cm
                  Fresian 2 getopt op intermode 5 op dag 18 hoogte 18 cm
                  Wel een groot verschil tussen de 2 soortjes schelen de helft van de hoogte.

20140624_102411_resized_1.jpg 20140624_102418_resized_1.jpg 20140624_102423_resized_1.jpg 20140624_102429_resized_1.jpg 20140624_102434_resized_1.jpg

Vandaag dus de laatste getopt op dag 24.
                  Aangezien er een dikke week zit tussen het toppen van de vier plantjes op verschillende tijdstippen, weet ik niet goed wanneer ik het best nu overstapt op 12/12.
                  Ben ik het best met nog paar dagen te wachten of kan ik morgen al mijn klok op 12/12 zetten?

Comment

Je kan gerust al morgen overschakelen als je dat wilt.

Plantjes staan er mooi bij.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja odessee
                      Niet twijfelen,ze sstaan er mooi bij,ik zit niet veel voor je en die van mij heb ik ook al onder de 660 watt gezet,zodat de werkelijke bloei intreed.
                      Maar het is wat jij wilt met je plantjes?Dus als je ze wil afbloeien moet je ze op 12/12 zetten.Ik ziet op dag 26 waarvan er 5 dagen op 12/12 is gedraaid,maar er is nog geen zichtbare bloei.Je kan nog wel verder toppen maar je hebt twee verschilende soorten dus hoogte verschil hou je altijd.
                      Dus knallen met die ba..planten.
                      Veel succes

Comment

Hey odyssee, zoals gezegd al niet twijfelen. Na 4 weken voorgroei en dan op 12/12 zal je al mooie plantjes krijgen. Je plantjes hebben nog enkele groeiweken te gaan dus ook op 12/12 zal er flink stuk bijkomen.
                        Degene die je eerder getopt hebt zullen mss sneller groot zijn en hoger worden, kan je gelijk knakken om egaal veldje te creëren.

Grtz en ga je volgen want bleu berry is wel 1 van mijn favorieten.

Comment

Ziezo zoals gewoonte voor de lamp uitgaat rijkelijk besproeien met water en de klok staat nu geprogrammeerd vanaf deze avond 22u tot 10u. Zal er een groot voordeel mee hebben dat de temperatuur overdag niet te hoog zal oplopen.

20140624_160041_resized.jpg

Comment

En langzaam maar zeker beginnen de dagen al terug korter te worden. Op dag 25 overgestapt naar het lichtschema 12/12.

Dag 31
                            Temperatuur s 'nachts rond 20 graden en overdag 25 graden
                            PH 8
                            Lamp 400 watt op 40 cm hoogte en op lichtschema 12/12 voor de Frisian Dre 1 & 2
                            Lamp 400 watt op 60 cm hoogte en op lichtschema 12/12 voor de Bleu Berry 1 & 2
                            Water dagelijks 300 ml per plant
                            Voeding alle 4 plantjes om de 2 dagen bacterial en co² tabs en de andere dag 5 ml sweet jane 2 van No merry

20140701_062042_resized.jpg 20140701_062010_resized.jpg 20140701_061246_resized.jpg 20140701_061230_resized.jpg 20140701_061018_resized.jpg 20140701_060727_resized.jpg 20140701_060703_resized.jpg 20140630_073900_resized_1.jpg 20140701_071436_resized.jpg

Denk dat ik voorlopig nog altijd goed zit met mijn vier plantjes.
                            Wel een groot verschil van hoogte tussen de twee soortjes.
                            Vooral mijn Bleu Berry blijf laag en is een oerwoud van bladeren. Geraak er niet goed wijs uit hoe ik het best ga trimmen.

En nu beetje waterkunst en mensen geniet van jullie rokertje

Comment

Waarom zet je die kleintjes niet op een verhoging?

Comment

Dommerik dat ben Mway klopt straks om 22u als de lamp aanspringt dat onmiddellijk doen verhogen. thx

Comment

Bezig...
                                X