Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

    He tuinbroek ja er staan inmiddels.
    3 x candy kush regulier escobar seeds 2d groei

    Had ook 3x royal caramel gekiemd maar is er maar 1 van boven gekomen ook dag 2 groei

    En nu sinds gisteren nog 4 x green love potion te kiemen gelegd wat ons brengt op

    3 x candy kush D2 groei
    1x royal caramel D2 groei
    4 x green love potion kiemen.

    Dus in totaal 8 plantjes. Maar die candy kush kan een man tussen zitten. Ze kunnen nu al een goede 2 a 3w groeien onder 300w spaarlamp en mss dat ik de hps ook nog even op 18/6 zet maar dat zal afhangen hoe goed ze groeien.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

      Hi everybody,

      Vandaag nog eens een update, want weet niet wanneer de volgende zal zijn aangezien ik logement krijg en er dan wss geen tijd voor zal hebben.

      Zoals eerder vermeld ben ik gisteren begonnen met spoelen van de power plant plantjes. Ook dikken ze enorm goed aan maar ook hier wat last van foxtails de ene heeft er meer last van dan de ander.

      De bleu widows ja die ene die maar bleef groeien heb ik wederom een knak gegeven nu staat alles mooi gelijk voorlopig is ze nog niet echt terug de lucht ingeschoten maar wat niet is kan nog komen. Wel zal ze mij een mooie opbrengst geven.
      De kleintjes zijn uiteindelijk even groot als de pp plantjes. Maar dan zonder zijscheuten...


      Genoeg gezeverd nu de foto's

      Power Plant Bloeidag 40
      Dag 2 spoelen


















      Bleu widow bloeidag 13















      Overzicht


      Laters,
      thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

        Ziet er lekker uit al die soortjes zo heb je wel aldoor verschillende oogst momenten.
        Zo bouw je een lekkere voorraad op van vers.soortjes..
        Ik ga ook al voorgroeien als ik deze spoel,je moet wel rekening houden met de verschillende voedsel behoefte van elke soort.De een lust wel meer dan de ander.
        Gewoon een sticker op de pot.
        Je leert ook gelijk meer over het verschil tussen de soorten.
        Nou nog ff geduld makker en je word weer beloond met wiet waar de shop niet aan kan tippen.
        Succes

        Comment


          Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

          Je enkel vrees ik dat ik toch iets fout doe. De green love potion willen nu ook maar niet boven komen. En als ze niet bovem komen heb ik wel nog zaden liggen die ik kan gebruiken.

          Idd we moeten nog even geduld hebben en heb weer een eigen rokertje. Ja heb ook liever meerdere soorten dan steeds maar diezelfde te moeten roken.

          Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

            Waneer heb je ze ingezaaid dan,of ontkiemt?Het weer is al minder warm.Heb je ze niet te nat gezet,en hoe heb je ze ontkiemt,ik heb ook wel eens zaadjes gehad die 8 dagen duurden voor dat ze bovenkwamen.De rest ziet er goed uit,alleen die ene lange die is behoorlijk gestrekt.Had je m niet getopt?


            Nou jij hebt nog genoeg ruimte in de tent.Heb je een aparte voorgroei tent of kast?Of ontkiem je in een propagator?

            Die bleu widow ziet er ook erg lekker uit thugs.
            He we steken elkaar aan he, dan zie je weer bij de een lekker soortje en dan weer bij de ander een ander lekker soortje.
            Nou ik hoop dat ze gauw ontkiemen,want dat klinkt lekker liefdesdrankje.Voor de rest lekkere harde buds wat ik zo zie,ze lijken lekker compact.

            Comment


              Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

              Ze nu zijn nu een dag of 3 bezig metteen in de grond. Ja kan mss wel dat het wat nattig is. Maar heb wel nog wat geduld. Neen geen ene van die bleu widows heb ik getopt omdat se metteen meegingen op 12/12.

              Ja ik heb nog een kleiner tentje een ds90 en daar staan de nieuwelingen nu in. Tot de pp eruit is.

              Thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                Ziet er goed uit thugz al die soorten en gelijk heb je is altijd lekker om eens ander soortje te roken
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                Comment


                  Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                  Hi odyssee,

                  Ja mag niet klagen van de huidige run. Dw volgende wordt idd allemaal verschillende soorten is eens een uitdaging

                  Grtz
                  Thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                    hee thugz mate ,

                    lekker man !
                    al mooie dikke topjes op de powerplant , hopelijk verdikken ze nog en beetje maar zal wel minimaal zijn door het spoelen he?
                    wel snel klaar maar das mooi meegenomen vind ik .

                    en de blue widows zijn al aardige struikjes he man keep the good workz up !


                    groeten Steundjee

                    Comment


                      Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                      Hee steundje,

                      Ja idd we hebben al mooie toppen op de pp het ene plantje is zelfs al wat gaan buigen van gewicht, daar dat vindt ik niet erg.

                      En dat aandikken dat zullen ze nog goed doen aangezien ik ze wat overvoed had zit er zeker nog voldoende voeding in de grond en dan de bladeren die ze nog moeten leegzuigen. Dus ze zullen nog goed aandikken.

                      Ja de bleu widows is de ene idd een mooie struik die bleef maar groeien. Maar met wat sm hebben we dat in toom kunnen houden.

                      Ze zijn idd snel klaar eerder dan ik had vermoed. Ik had in gedachten medio sept oogsten maar zal nu eind augustus zijn.

                      Thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                        Hi everybody,

                        Weer een weekje voorbij dus tijd voor een update.
                        Ze hebben ondertss 47 dagen bloei gehad. Ook zijn we de powerplant plantjes al een dag of 7 aan het spoelen.
                        Ik denk zelf voor 1 v/d 2 nog een weekje en dan de bijl erin. De andere zal zeker nog een weekje mss zelfs 2 blijven staan zij blijft maar nieuwe pistels aanmaken.

                        De bleu widows doen het goed. Enkel heeft 1 van de kleintjes wat vergeling.
                        Maar heb ook ondervonden dat mijn lamp op 25cm hoog stond veel te dicht dus. Kan mss daaraan liggen. Wilt zeggen dat mijn toopen nogmaals 20cm gegroeid zijn in bloei want heb de lamp al eena verhoogd na 20d bloei.
                        dus groeien doen ze wel nog wat wel raar is?
                        Dit is dan de pp die zou gegroeid zijn.

                        Nu foto's

                        Bloeidag 47 spoeldag 7.
                        1 volgende week kaptijd wss










                        2










                        Bleu widow bloeidag 21
                        1



                        2



                        3






                        Na de foto sesie heeft ze water gekregen.

                        Overzicht onder het zonnetje.


                        Laters,
                        thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                          na een grondige inspectie is de eerste plant die iets rijper was toch omgegaan.
                          nat gewicht was 75,65gr

                          de toppen zijn goed compact op het eerste zicht.
                          er was een 2de bloei overgegaan maar heb gekeken naar de trichome van de 1ste bloei, wat volgens mij ook wel moet?
                          en ze was rijp genoeg:d
                          alles het droog is volgen de foto's
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                            Nou lekker thugs,ik ben ook al een aan het spoelen,de trichromen vroegen er om.
                            Vooral die top die al zo lekker bruin is bij jou,heb je die omgehaald?Nou maar wachten tot ze lekker droog is.En dan kun je er ook meer van zeggen.

                            Comment


                              Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                              ja hierboven vermeld als plant 1 bij de pp die is omgehaald.
                              die andere zit idd nog vol met witte pistels.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

                                mooi wit op die toppen thugz!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X