Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    Korting op 420shop
    Hee iedereen Steundje weer , met nieuwe ronde en weer veel zin !


    Deze ronde word het zoals het topic naampje al zegt , 2 x Pineapple Chunk van barneys farm en ook hun Vannilla kush .
    ben nog al en zoete bekje en het lekker me lekkere wietjes , dus van daar deze keuze...
    ook omdat me de vorige ronde al vroeg de vannilla kush er uit lag van wegen teveel hoogte verschil met de dwarf en beetje ziek wou ik de uit daging weer aangaan .
    de twee Pineapple Chunks ga ik absolut 1 keertje toppen, en misschien beetje binden.
    de vannila Kush ga ik gewoon zo laten en misschien ook wat takjes binden ofso.




    Materiaal , Voeding en Plant info :
    .
    heb voor deze ronde ook 3 x de smart pots van 15,1 L genomen.
    en de vaportek voor de geur teneutraliseren is ook weer van de party
    .
    enkel de bevochtiger ga ik weg laten heb nu ook geen plaats met de 3 potten .



    Als aarde gebruik ik Plagron Light mix met perliet heb er zelf nog 2glaasjes per pot bij gedaan.
    ik gebruik ook de voegin lijn van Plagron 100% Terra bloom en grow , ook hun Root stimulator , enzymen en Green sensation gebruik ik .
    allemaal volgens schema en voor goed resultaat van de dames !
    Ph meter is van bluelab en EC metertje van Adwa ijken en calibreren zal gebeuren om de 2 weken .





    nu info over de plantjes eh ,




    Vanilla Kush gefeminiseerd


    Type: Indica dominant
    Oogst: maximaal binnen. 600 gr/m2
    Hoogte: 65 cm
    Prijzen: Cannabis Cup Winnaar 2009
    Autoflower: nee

    Bloei tijd: 9 weken
    Oogst tijd buiten: Eind September

    THC: 22 %
    CBD: 1.2 %



    Pineapple Chunk gefeminiseerd




    Type: Indica dominant
    Genetica: Pineapple X Skunk # 1 X Cheese
    Oogst: maximaal binnen. 650 gr/m2
    Hoogte:
    60 - 80 cm
    Prijzen: Pineapple Chunk heeft nog niet meegedaan
    Autoflower: nee

    Bloei tijd: 55 tot 60 dagen (binnen)
    Oogst tijd buiten: Eind September

    THC: 25 %
    CBD: 1.1 %

    de bloei tijden van beiden rekenen we dus weer wat bij en die grammen wat af .






    Het Kweken van de dames :

    Heb alle 3 de zaadjes zondag middag in ontkiem bakje op laagje goed nat perlliet in verteerbare mini potjes waar ik ze makkelijk uit kon halen, op de venster bak gezet . vandaag was alles boven dus 3 daagjes heeft dat geduurd .
    vanmiddag toen ze allemaal boven waren heb ik ze in de tent in hun vaste schoentjes gezet .
    de lichtjes gaan aan om 08:00 en uit om 02:00 , vanaf ze mooie zei vertakkingen hebben en redelijk groot zijn , en enkele weekjes verder zijn gaan de lichtjes op 12/12 .
    ga ze de komende 10 dagen enkel afgezuurd water geven met enzymen en roots vanaf dan met iets lager ec dan aagegeven .





    Ontkiemen: 25/05/14 - 28/05/14 , afgerond .
    Groei periode : start 28/05/14 - ??/??/??.
    Lichten op 12/12 : ......
    Bloei periode : ......



    Foto's van Steund's Baby's : http://s1268.photobucket.com/user/st...tml?sort=3&o=0 .


    heb de foto's via de uploader op het forum geprobeerd , maar tevergeefd het lukt nog altijd niet.. dus zal de upload site blijven gebruiken sorry JD en forum leden




    Voila maatjes, ik hoop dat ik het topic'je mooi begonnen .
    ben en dat jullie mee gaan genieten kijken en volgen . nu ja iedereen kiest , maar plaats genoeg voor jullie stoeltjes zetelke of poef
    !
    Elke week komt steundje met updatje van de dames en let's grow some weed my friends .









    Groeten Steundjeee .


    #2
    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

    en hier is alfle met zene zetel van 4.5 meter lang
    succes maateke ik volg deze, eneuh plaats zat voor de mensen die naast me willen zitten
    ..first time WW and still running..

    Comment


      #3
      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

      eeh alf maat !

      welkom huize steuny en veel plezier iere . uumh chips vodka en wiedjes staan op tafel dus maak het maar gezellig eh maat .
      en bedankt voor het succes alfie .


      tot volgende en hou je goed vriend !

      groeten steundjee

      Comment


        #4
        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

        Go gogo, zoetekauw.

        Comment


          #5
          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

          eeyz flint , ook welkom eh mate ,


          zal ik zeker en vast doen en zet je zetelke maar neer !
          gheheh ja steuny loves delicious wieri .


          groeten steundjeee

          Comment


            #6
            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

            plof
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

              Succes steund!

              Comment


                #8
                Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                eeeyzz Thugz ,


                jij ook welkom hier en mercikes voor het mee kijken !
                en tot snel of hopelijk volgende week al eh man .


                groeten steundje en hou je goed !




                allokes Cookaapi ,


                Welkom maat en dikke merci en succes komt me altijd van pas .
                late we hopen dat het en leuk en lekker rondje, word zonder afvallertjes eh !
                en zet je maar naast alfje of neem je stoeleke mee t'word hier stil aan gezellig .
                tot de volgende eh man .

                see you next time , en hou je goed .



                groeten steundjeee

                Comment


                  #9
                  Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                  Euuj maatje Steundje weer ,




                  we zijn en weekje verder dus weer foto's en uitleg wat er deze week is gebeurd en gedaan eh .



                  heb ze elke dag en 10 a 15 cl water gegeven met pH 6,1 a 6,4 en zonder voeding vanwegen de lightmix.
                  nu geef ik 3x in de week power roots mee en elke keer pure enzym ,vanaf komende vrijdag krijgen ze hun eerste beetje terra grow mee .
                  heb zondag ook de potten tot net iets onder de lob blaadjes bij gevuld met 50/50 stek en light mix .


                  onze Pine apple Chunk '1' voor aan . raar blaadje maar de andere heeft net et zelfde dus vast niks ergs.
                  [IMG][/IMG]
                  de Pineapple Chuk '2' vanachter die heeft later wat meer plaats in de breedte
                  [IMG][/IMG]
                  en de Vannilla Kush niet tevergeten , hoop ze deze ronde niet te verliezen en zal er men best voor doen !
                  [IMG][/IMG]
                  de hele familie samen se , vind dat ze lekker gegroeid zijn in die paar daagjes
                  [IMG][/IMG]









                  als jullie iets opmerken ofso mogen jullie altijd zeggen .
                  Zo iedereen dit was het weer voor deze week hoop duidelijk genoeg tezijn en tot volgende week eh maatjes !



                  groeten Steundjee .











                  Comment


                    #10
                    Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                    ziet er goed uit, lekker compleet je groei middelen.
                    plagron is echt fijn spul vind ik.

                    Suc6

                    Comment


                      #11
                      Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                      hey feye ,

                      bedankt .


                      ja plagron het ligt met wel , niet super duur volgens vele goed product en bekend dus koos deze voedings lijn.
                      enkel fishforce , sugar royal en lime kick wil ik er nog bij lijken me ook wel handig en hun werk tedoen .


                      thanks voor succes komt zowizo van pas en zet je stoeltje maar eh mate .



                      see you next time , en hou je goed .


                      groeten Steundje.

                      Comment


                        #12
                        Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                        ziet er goed uit mate, doe zo verder
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #13
                          Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                          Ziet er goed uit hier maatski ! Ik heb me wigwam ff opgezet hoor.
                          Mooie korte internodes ook.. Toppie ! Hou vol !
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

                          Comment


                            #14
                            Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                            Thugz : eeyz mate , mercikes ! zal zeker zo verder blijven doen het kweek virus heeft mij helemaal tepakken .



                            Shiefke : eeh maatje ! bedankt bedankt jaja maakt het hier maar gezellig kampvuurke voor snacht zou ook nog nice zijn .
                            inderdaad korte nodetjes maar kan misschien nog veranderen kzou het eigenlijk nie weten .
                            en i keep them green maatje




                            tot de volgende en groetjes Steundje .

                            Comment


                              #15
                              Re: Steund's kweek hoekje - 2 x Pineapple Chunk en 1 x Vannilla Kush van Barney's .

                              Veel succes man ben benieuwd naar je vanilla kush!
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              Bezig...
                              X