Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Nou ik rook de hele dag amnesia als het moet,maar heb toch liever wat afwisseling.
    Nou de plantjes staan er mooi bij zal nog ff een pica maken,de temp is 28.5 en de afzuiging op 40% meet de controller meer warmte dan gaat hij vanzelf harder draaien.
    Nou M way er is wel genoten van je wietje he.Mooi,wat denk je ongeveer hoeveel thc er in zit.Tegen de 20%?
    Nou ga ff de plantjes fotograferen.
    We zitten op dag 9 v/d groei dus ze gaan weer goed.
    Ze hebben een beetje voeding en wortelstimulator gehad.

Nou voor de 9e dag vind ik ze er heel goed bijstaan.DE INNOGREEN GREEN ACCELERATOR EN GREEN ROOTS doen het echt goed,en ook mn groeilamp,zie gelijk dat ze minder strekken dan onder de hps.
    Dus mij bevalt de groeilamp goed.
    Last edited by tuinbroek; 8 June 2014, 19:02.

Comment

hee tuinbroek ,

mooi tentje en dames heb je daar .
      die strawberry kush is steundje meteen al fan van !
      wel kut dat je lamp kapot was maar ale geluk had je nog reserve en is het nu terug inorde daar .
      hoop dat je een toffe ronde krijgt en mooie oogst kom zeker af entoe binnen wippen.

Groeten Steundjee

Comment

Deze ga ik volgen! Leuke soortjes!
        1 a day keeps the doctor away

Comment

Ziet er lekker gezond uit
          grts

Comment

meer geluk dan ik tuinbroek, ze staan mooi
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Ik heb de 250W hpi-t plus van Philips op een Lumatek Evsa gehad, en die ging toch minder lang mee dan ik van te voren had gedacht.
              Na zo'n 2000 uur begon die van binnen wit uit te slaan en heb ik 'm maar in de glascontainer gegooid. Knallende lampen heb ik een hekel aan.
              Misschien was het een maandagmorgenmodelletje. Benieuwd wat jouw ervaringen zijn met deze 400W.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Qnq ik heb de 400w hpi van Philips in de gavita esva zitten en deze draait al 3 rondes zonder schade soms gedimd en nu weer op 400...

Welke groeilampen gebruik je er anders in?
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hoi allemaal bedankt voor de feedback,deze lamp die er nu in zit,kan tegen de hoge freqentie die de gavita esva gebruikt.
                  Wat nik ook zegt deze zijn speciaal voor de gavita.Dat staat ook op de verpakking en de gebruiksaanwijzing van de gavita ESVA.
                  Mijn ervaring tot nu zijn alleen maar goed.
                  Voorgroeien deed ik onder de gewone spaarlamp en dan ging ik verder in de tent met een oude bloeilamp,en dit werkte ook prima.Gezien de oogsten die ik gedaaid heb.

Maar het schijnt zo te zijn dat er ook lampen zijn die gauw stuk gaan in een esva. 2bloeilampen daar trokken de draaden in de lamp krom van.
                  Dus ik ga deze gebruiken,en zie wel hoe het loopt,ik zal hier wel de plussen en de minnen van de lamp hier plaatsen,zodat we er allemaal wat van leren.
                  Steundheufd, polletje,mikeypp,en odyssee.
                  Het is vandaag de 10 e dag v/d
                  groei en ik vind dat ze het redelijk doen dus ga zo verder.
                  Wees welkom en ik hou jullie op de hoogte hoe de lamp zich houd.

Comment

Zo medekwekers,burgers,boeren en buitenlui.
                    We zitten op dag 10 v/d groei nog niet veel bijzonders te melden,waarom maak je dan elke dag foto,s?

Nou zoals jullie wel weten is dit een door INNOGREEN gesponsorde kweek en al die foto,s zijn ook mede op hun verzoek.

De temperatuur met lamp aan hou ik op 28,8* cel en s,nachts op 21* cel dan gaat de afzuiging wel wat harder draaien(80%).Maar ik wil dit graag zo houden.Nou ik kan nu al zeggen dat een HPI of MH lamp er voor zorgt dat ze niet strekken.En zie hier dat doen ze ook niet.De plantjes staan er heerlijk fris bij en zijn een lust voor het oog.
                    Nou genoeg geluld hier de plaatjes.
                    Zo toch al mooie bossige struikjes he?En geen strek,ze groeien met een groeilamp heel anders,de internodes vlak bij elkaar.

Comment

die plantjes van jouw groeien echt wel veel harder dan bij mij, en we zitten op evenveel dagen groei
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hoi thugs
                        Bedankt en als dit geen compliment is voor mij en vooral de voeding die ik nog steeds van INNOGREEN gebruik
                        En ik heb overal 2 liter van en uit de eerste fles is nog geen 15% uit.Dus als je gaat rekenen is deze voeding super goedkoop en ook nog eens super goed.

Zodra ze er boven stonden dag 2 ben ik ook begonnen met voeden.Dus ja het is voor een groot deel de voeding die overigens eind julie in de winkels ligt.Ik zal ook aan Ruud vragen en aan jointje draaien of wij ook een contest mogen doen hier op het forum.
                        En die groeilamp houd ze mooi laag en ze strekken bijna niet.
                        Dus ik ben ook heel tevree,vooral die strawberry kush ik kan niet wachten tot ik haar kan roken.

Ze zijn al bij de 3e internode dus zou ze morgen kunnen toppen.
                        Last edited by tuinbroek; 9 June 2014, 19:26.

Comment

Tuinbroeks nieuwe avontuur.

Das goed om te lezen Nik!

Al moet ik er wel bijvermelden dat ik eens op de site van philips las dat die hpi's niet dimbaar zijn... Had het ook wel is gedaan ervoor maar het zal wel zen redenen hebben denk ik?

@tuinbroek doe zo verder m8 ziet er zeer goed uit

Grtz

Comment

Nee die hpi 400 watt mag je niet dimmen,dat staat op de gavita doos van de esva en dan probeer ik het ook maar niet.
                            @smokie thanx ik vind ze er zelf ook wel goed uitzien.Maar nu las ik bij wietefras dat je wel een beetje strek nodig hebt.En dat doen ze nu haast niet dus over een poosje ga ik toch es afwisselen een dag hpi en dan een dag hps?Wie weet raad?
                            Kom dr maar in.

Comment

Ziet er ook goed uit hier Tuinbroek! Very nice man

Suc6

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Van hps krijg je ook geen strek, tenminste als je de juiste lampafstand aan houd.
                                Ik groei gewoon onder de hps lamp vanaf zaadje, heb mooie gedrongen planten, net zoals jij.
                                Strek heb je nu ook nog niet nodig, dat komt vanzelf wel.
                                Mocht je na een week 12-12 nog te weinig strek hebben (wat ik betwijfel), kun je altijd nog je lamp even wat hoger hangen voor een paar dagen zodat ze wat meer gaan strekken.

Wanneer ben je van plan de klok om te gooien?

Comment

Bezig...
                                X