Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

    Bho oftewel butan honey oil waarom doet niemand dit op het forum,je knipafval en dat in een glazen buis en jaag er twee flessen gewoon aanstekergas door.Soms is het goedkoopste merk het minst verontreinigd.
    Op het laatst dan drupt de honing eruit,dit moet je niet binnen doen want ja het blijft gas.De bruine drab vang je op in een glazen schaal die je dan au bain marie in een pan met warm water zet.Pas op dat er geen water in loopt.Dan gaat het borrelen en zie je de koude gas verdwijnen.Dat herhaal je een paar keer en dan schep je het op vetvrij papier.Gebruik wel een handdoek om de buis want het word super koud.En als wiet goed koud is dan laat het de cristallen zo los.Als je het wil gebruiken neem dan een warm staafje en haal er een srukje af.Je kan het beste dabben met een glazen waterpijp.Je verhit het gaasje goed en dan druk je even je staafje op het hete zeefje en dan neem je een heis.Je weet niet wat je overkomt,dit is puurder dan puur.Dus wees voorzichtig.

    Comment


      #3
      Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

      is wel een beetje gevaarlijk he niet?
      heb al genoeg ongelukken gezien met dat gas
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

        Yo Tuinbroek, ziet er goed uit!
        Ik heb zelf ook al meerdere keren naar deze methode gekeken. Wat voor soort glazen buis heb je gebruikt/ waar heb je deze vandaan getoverd (gekocht)?

        Verder wat thugz zegt klopt ook wel. Ik denk dat het wel een van de gevaarlijkste methodes is om hasj te maken

        Comment


          #5
          Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

          Maar ook de lekkerste als je het maar niet binnen doet,het gas inspuiten.En je ziet het borrelen als je de ijskoude schotel in warm water houd zie je het gas verdwijnen,maar de high is nergens mee te vegelijken.
          En een paar trekjes en je bent in lalalaland.Mn vrouw zit de hele tijd te giegelen.Die buis heb ik bij de apotheek gekocht en boven in een dop erop met een gaatje voor de gasbus,en aan de andere kant een ijzeren gaasje.Ja gevaarlijk,ja gewoon ff in de keuken deur of helemaal ol balkon.Pas wel op want je hand vriest zo aan de buis vast zo koud.Ze noemen het wel thc crack.Het is zeker niet voor beginnende rokers want het klapt er wel in.Ik geloof dat azarius ook van die buisjes verkoopt.En een beetje gevaar doet mij soms leven,nee hoor flauwekul valt best mee.
          En als je voorzichtig bent is er niks om bang van te zijn.

          Comment


            #6
            Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

            Kijk eens in het topic over hasj enzo...hier bij kweekverslagen kom je het niet veel tegen nee

            Inderdaad niet binnen doen, en geen open vuur. Au Bain-marie kan, maar dan zou ik wel een elektrisch pitje gebruiken.
            Check youtube eens, daar staan filmpjes van wat ontplofte keukens tijdens het BHO fabriceren.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

              @QNQ Ja dat komt dus omdat ze het binnen hebben gedaan. Buiten gebeurd het wel maar minder als je een goed windje hebt.

              Comment


                #8
                Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                Als je het gewoon buiten doet zie het resultaat.En ik lig al in spagaat wat rookt dat lekker weg.Ga echt wel 180 op mn vliegend tapijtje.En met de au bain marie methode heb je geen gas of vuur meer nodig je kookt gewoon een pannetje water en neemt dat mee naar buiten,je water moet alleen warm zijn,dan lost het koude gas op en vervliegt.
                En in deze hbo zit knipafval van wel 7 soorten.Wat wword je hier lijp van zeg.
                En niet hangerig,zoals ik dat wel eens met wiet heb.:cool:
                Last edited by tuinbroek; 17 June 2014, 19:37.

                Comment


                  #9
                  Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                  Hoeveel knipafval heb je ongeveer gebruikt?

                  Comment


                    #10
                    Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                    Deze dat weet ik niet want dit heb ik gekregen,ik had net een joint ingsmeerd maar het loopt als een trein naar onderen en word bijna helder.Dus je moet je joint op de kop houden.
                    Maar in zon koker van azarius gaat 15 gram.Maar dit is aardig wat meer dat weet ik wel zeker.
                    Als je veilig werkt kan er niks gebeuren.

                    Comment


                      #11
                      Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                      tuinbroek klinkt erg bekend hoe jij het verwoord,

                      dat niemand het doet is niet zo,

                      btw ik was hier als eerste op het forum volgens mij, die cannabis wax had gemaakt, waarna denschimmige volgde gelijk,
                      of er meer dit ook al hebben gedaan weet ik niet,
                      wat ik je wel kan vertellen is dat die wax van goedde kwalitijd je bij een coffeeshop al 95 euro de gram laat dokken.

                      butane honey oil is heftig, maar wax doet er nog een schepje boven op is echt heftig,

                      gr staff
                      Last edited by stafford; 18 June 2014, 03:00.

                      Comment


                        #12

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                          BHO is een stuk gekker dan normale wiet, dat is ook zeer zeker te merken aan het effect.. Je ziet het sowieso vrij weinig voorbij komen(behalve in Amerika waar het nu een groot BHO feest wordt)
                          Nadeel is dat je nog minder er uit haalt in vergelijking met Dry Ice Hasj en Ice-o-lator.

                          Waarschijnlijk ga ik het ook weer maken aan het eind van mijn kweek


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                            Nou toch leuk dat ik zoveel feedback krijg,maar heb nou wel een duffe kop mijn god wat was ik lijp,maar direkt niet weer.
                            @staford ik wist niet dat er me
                            er mensen op het forum waren die "het" ook hebben gedaan.Ben nu helemaal om en ga waterhasj maken,die wax.
                            @wietefras ja dat kan wel maar is niet echt nodig,hoewel je wel anders zou vermoeden.
                            @ganjaD die wax maak je toch met Zgn droogijs?
                            Ik zou zeggen rook het met mate want heb wel een duffe kop zo sterk,weet niet veel meer van de nacht maar het rookt zo lekker weg.

                            Comment


                              #15
                              Re: Zo nou gaan we de hele avond lekker dabben

                              Moet je eens doen met een handje vol toppen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X