Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medusa gaat in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Medusa gaat in bloei

    Korting op 420shop
    Tot nu toe staat zij in 20 liter pot op batmix van plagron, ga ze overpoten naar 30 liter op het zelfste medium, ga ze wat bijtoppen, beetje opkuisen en in bloei zetten, nu de andere projecten op hun einde lopen, krijg ik wat plaats en eerlijk gezegd ze gingen een beetje in de vergeethoek en daar zijn ze me te dierbaar voor

    Grtz

    #2
    Re: Moederplant Medusa gaat in bloei

    jij kweekt echt veel he Wanneer stuur je eens wat op of kom je langs? Kan ik het ook eens proeven. die foto's enzo zijn wel leuk maar ik hou meer van het echte blow werk
    brabantse nachten zijn lang

    Comment


      #3
      Re: Moederplant Medusa gaat in bloei

      Veel kweken zou ik niet zeggen. We roken met twee ten huize bobo en hebben toch zo'n 120 gram verbruik per maand. Daar zorgen we dan voor dat we die zeker hebben .

      Die andere soortjes zijn meestal testjes van mij en haal ik niet de hoeveelheid mee die we nodig hebben, omdat daar maar steeds drie van elk gezet worden, welke niet altijd zo mooi uitdraaien als de laatste soortjes.

      En eerlijk gezegd sinds het forum in gang is, is de drang om reportjes te maken nog gegroeid

      Waarom er soms plantjes in de vergeethoek raken is omdat ik met alles wil experimenteren en te weinig plaats heb. Ik krijg veel zaad van her en der en bobo wil altijd maar testen.

      Er worden soms heel wat plantjes weg gesmeten op de composthoop door plaatsgebrek.
      Ik blijf dus binnen de normen van het gedoogbeleid dat hierzo gebruikt word in mijn streek.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Moederplant Medusa gaat in bloei

        zonde man, als je wat weg moet doen. als je eens niet weet wat je er mee moet (en mijn eigen projectje geslaagd is) houdt ik me aanbevolen voor je afval

        Comment


          #5
          Re: Moederplant Medusa gaat in bloei

          Vandaag hun eerste dagje bloei in, heb ze dus overgepot in 30 liter met plagron batmix. Beetje opgekuist en we zullen wel zien .









          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Moederplant Medusa gaat in bloei

            zone beir :p daar zulle wel dikke knoppe aankome ze

            greetz

            Comment


              #7
              Re: Moederplant Medusa gaat in bloei

              Heb bij een vriend deze al in klein formaat gezien .

              Als de bladeren ietsje donkerder worden komt dit wel goed denk ik .

              Ben van plan om ze voorlopig onder mijn 400 hps te laten staan en deze te vervangen als de plant haar hoogte bereikt heeft door een 600 hps zodat de bloempjes nog eens extra verwend worden.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Medusa gaat in bloei

                The Big Momma .
                Daar gaan knotse opkomen waar je iemand met kunt doodslaan.

                peace

                Comment


                  #9
                  Re: Medusa gaat in bloei

                  Zeven dagen later, ze staan fier met hun bladeren te pronken naar boven toe, ze willen licht zeggen ze, ga morgen de 600 hps er boven hangen.







                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Medusa gaat in bloei

                    Holly Macaroni, daar gaat wat afkomen.
                    Ben benieuwt,


                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: Medusa gaat in bloei

                      De bloei zit er goed in, alle dagen twee liter water in haar 30 liter pot. Wat me wel opvalt is dat de kleur van deze soort licht groen is en zal blijven. Ze ziet er goed gezond uit. Dus ga me geen zorgen maken in de kleur, zoals ik gewoonlijk doe. Het is nu eenmaal meer sativa dan indica en heb nog nooit een overwegende sativa plant gekweekt en ken dus het gedrag niet van een sativa.

                      Mischien hier iemand die we wat meer kan vertellen over 12 wekers en hun eigenschappen ?







                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Medusa gaat in bloei

                        Wat betere fotos genomen, maak me wel zorgen. Ziet die plant er nu gezond uit ? Of ben ik teveel gewoon de laatste tijd ? Ik hou de bladeren toch in het oog want het is net of hij begint blad met minder vingers aan te maken.









                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Medusa gaat in bloei

                          Gaat goed.







                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Medusa gaat in bloei

                            Die zien er volgens mij ietsje minder goed uit, alhoewel er precies een sneeuwstorm geraasd heeft over de plant. Enkel het blad staat me niet zo aan. Ze zijn overbemest, zie ik aan de krullingen van mijn blad. Komende dagen enkel water meegeven en komt wel goed, overweeg om ze eens door te spoelen morgen.











                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Medusa gaat in bloei

                              Yammy Yammy Yammy, delicious!
                              Ziet er toch goed uit bobo, zoals gewoonlijk


                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X