Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

    Korting op 420shop
    CAM01015.jpgCAM01016.jpgCAM01017.jpgCAM01020.jpgCAM01021.jpgCAM01024.jpg
    CAM01025.jpgCAM01026.jpgCAM01027.jpgCAM01028.jpg

    Skunk Haze Wonder Woman1 Wonder Woman2 Amnesia Haze

    #2
    Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

    Toch een verslagje begonnen
    Ik sta op de eerste rij
    Die kleintjes zijn dan de amnee?
    Staan er alleszins mooi bij ook die gemainlainde zal mooie grote cola's vormen.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

      Eepz thx thugz, ja toch verslagje begonnen.
      Plaats genoeg op de eerste rij man dus schuif maar gezellig bij.

      De allerkleinste is de Amnees, de iets grotere Skunk Haze en de 2 gemainelinede de Wonder Womans.
      Die gemainlinede heb ik ook 2x geknakt ook om breder veld te krijgen. Die links in de hoek heb ik de ene helft van de 4 hoofdbuds maar 1x geknakt omdat de main oneven groeide.

      Grtz.

      Comment


        #4
        Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

        Okey ben benieuwd hoe ze het bij jou gaan doen. Maar ze zien er alleszins goed uit. Toen ik die amnee had gezet had die haar eigen getopt na 2 node's. Maar die van jou groeit mooi de hoogte in.

        Dat is vrij appart dat die mainlainde niet even groeide. Ochja des te meer buds
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #5
          Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

          Ja van die gemainlinede kwam dat door die plug&grow, die plant stond niet goed onder die lamp en was scheefgegroeid omdat de ene kant meer licht had dan de andere

          Vind zelf dat die Amnees niet zo goed gaat t.o.v. de skunk haze omdat ik ze toch hetzelfde tijdstip gezaaid heb. Maar we zien wel wat het wordt. Hopelijk goed meurende toppen

          Comment


            #6
            Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

            CAM01051.jpg
            CAM01052.jpgSkunk HazeCAM01053.jpgWonder Woman1CAM01054.jpgWonder Woman2CAM01055.jpgAmnesia Haze

            10/07 Wonder Womans sinds zaad 68 dagen geleden. Dag 20 bloei nu, voorbloei 26 dagen geleden.
            Skunk Haze en Amnesia Haze sinds zaad 28 dagen. Geen voorbloei gespot. 8 dagen op 12/12.

            Wonder Womans need more food. Beetje regelmatiger moeten bijvoeden maar opletten niet teveel want de lamp zit er kort op. Zoals je ziet staan de 2 kleintjes beetje veel te ver van de lamp dus die zullen wel strekken en dan nog de groeispurt... maar dan knak ik ze wel naar de hoogte van de WW's.

            Topjes zullen dan wat meer uit elkaar liggen maar dat droogt dan nog zo makkelijk. Heb ook No Mercy bacterial en Co2 tabs aangeschaft en meegegeven in het voedingsvat.

            Leuke gefaseerde oogst in spe komt eraan met als kers op de taart de AH die alleen in het hok overblijft, althans is dit de bedoeling.

            Opmerkingen en/of vragen altijd welkom. Ik weet ook niet alles dus als je iets ziet dat beter kan/mag, mag je altijd melden.
            Zelf kweek ik zoals ik kook, gewoon op gevoel. Probeer zoveel mogelijk de plant te observeren en in te grijpen waar nodig door informatie in te winnen en veel te lezen op fora of met mijn geliefde vriend Google.

            Grtz en rook ze

            Comment


              #7
              Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

              14/07 Voorbloei gespot Skunk Haze

              CAM01079.jpgCAM01080.jpgCAM01081.jpg

              Wonder Womans NMS Guano extract meegegeven 10ml/l aanvullend op bloeivoeding 5ml/l. SH en AH nog niet bijgevoed.
              WWs bladeren in de hotspot van de lamp verkleuren lichtgroen met wat sunburn, bladeren in schaduw en zijkant van de tent zijn donkerder. Lamp opgehoogd van 30 naar 35cm.

              CAM01063.jpgCAM01064.jpgCAM01066.jpgCAM01075.jpgCAM01068.jpgCAM01069.jpgCAM01078.jpgCAM01072.jpgCAM01076.jpg

              Comment


                #8
                Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                Ik zou die doode bladeren maar weghalen,het is een tekort of teveel voeding,maar dat blad gaat schimmelen dus ik zou de ergste weghalen.En schimmel kan ook in je toppen trekken als die sporen wegwaaien.
                Dat zou zonde van die mooie toppen zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                  Hey tuinbroek, welkom en bedankt om te reageren.

                  Dit is inmiddels gebeurd, wachtte altijd tot ik er een klein tikje moest tegen geven en er dan zo afviel zodat ik dan wist dat die afgestorven was.
                  Zal zo bladeren iets eerder afhalen in het vervolg.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                    CAM01088.jpgCAM01092.jpg

                    Gisteren Skunk Haze geknakt en beetje ducttape erop omdat ze open gespleten was.
                    Vandaag kijk ik en de plant staat terug omhoog met een spleet in het midden, van een krachtig plantje gesproken. Dit heb ik nog niet voorgehad dat ze zo snel terug omhoog is.
                    Niet gemaakt om te knakken precies.

                    Comment


                      #11
                      Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                      21/07

                      CAM01129.jpgCAM01131.jpgCAM01132.jpgCAM01142.jpgCAM01134.jpgCAM01137.jpgCAM01140.jpgCAM01141.jpg

                      Amnesia Haze voorbloei gespot vandaag. Skunk Haze voorbloei sinds 7 dagen, nog geen echte bloei.
                      De 2 gemainlinede Wonder Womans hebben er nu 31 dagen bloei opzitten.

                      De Wonder Womans zien enorm geel in vergelijking met de jonge planten.
                      Lamp op juist geen 40 cm van de toppen nu, doordat de lamp eerder er te lang te dicht opgehangen heeft zien die planten enorm geel en hebben ze hun probleempjes veroorzaakt door de hoge temperatuur. Wou doordat ze dicht op de lamp stonden niet te veel voeding meegeven omdat ik bang was voor bladverbranding door te hoge ec bij hoge temp.

                      Heb de Skunk Haze 2e maal geknakt en zelfde dag nog stond die knak gewoon weer pijlrecht dus zoals ik eerder al zei niet geschikt om te knakken.
                      Amnesia heb ik ook geknakt zelfde moment als bij de SH voor de 2e keer, en die geraakt zo snel niet terug omhoog.

                      Inmiddels is de SH nu de hoogste plant in de tent, ze begint bijna de bekende pruikjes te krijgen en mag ik beginnen aftellen dus ga ik ze zo laten en niet meer stressen. Grootste fanleaves heb ik er wel nog afgehaald en nog wat grut vanonder dat toch geen bal licht krijgt. Alsook enkele takken nog geknakt naar het licht toe.

                      Comment


                        #12
                        Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                        leuke kweek, al denk ik toch wel dat je iets meer aandacht omtrent je voeding mag geven.
                        want ik zie hier behoorlijk tekorten en dat zelfde probleem was 2 weken geleden ook al.

                        staff

                        Comment


                          #13
                          Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                          Hey stafford, thx man. Zat ook zo te denken en ben bezig met een oplossing te zoeken. Doordat ik water geef met blumats komen de drinkwortels naar boven, naar de punten waar ze water krijgen. Gelijk onderstaande foto.

                          CAM00217.jpg

                          Is het dan beter om je voeding mee te geven via het vat en zo ec opbouwen of apart bijvoeden met de hand? Met de hand zie je dan soms als je teveel oplossing ineens meegeeft aan de bladeren dat ze te nat staan. Wat ook zijn gevolgen heeft dan.
                          Weet dat er op cocos gekweekt wordt met blumats waar de voeding meegaat door de blumats met de juiste ph en ec maar geldt dit dan ook op aarde als je voeding op is uit je aarde? Je hebt dan enkel een leeg medium met wortels in die gevoed moeten worden en die wortels zuigen rechtstreeks aan de blumats?
                          Zit men denkpiste juist?

                          Merci om mee te denken allesinds, yooo.

                          Comment


                            #14
                            Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                            ziet er goed uit man!
                            let op die rqs maar voor herma trekjes...

                            Comment


                              #15
                              Re: 2x Nirvana Wonder Woman, 1x Dutch Passion Skunk Haze, 1x RQS Amnesia Haze

                              Niks mis met die wortels.
                              Dan mik je er toch apart een fles met voeding bij.
                              Zo gebruik ik m'n Blumats ook altijd.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X