Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x lowrider2 onder 2x75w tl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10x lowrider2 onder 2x75w tl

Fuck man ben je echt zo dom of doe je dom???
    En das geen Pot aarde waar je ze weer in heb gezet???
    God was never on your side..

Comment

Ok kga dat allemaal nu snel aanpassen zo laat ik weten of alles gelukt is

Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

Comment

Een bloem pot kopen is toch niet zo moeilijk en ook niet zo duur
        Goede zak potaarde hebben ze zelfs in de super markt.
        Heb je wel is ooit iemand planten zien kweken in plastick zakken???

Comment

Het is beter even na te denken, alvorens impulsief tot handelen over te gaan. Je planten stonden in een grote bak met aarde, je verplant ze in plastic zakken. En passant laat je twee planten vallen en breekt bij een een wortel. En nu ga je ze weer in andere aarde of andere potten zetten?
          Als je wat op dit forum had rondgeneusd, dan had je kunnen constateren dat niemand in plastic zakken kweekt en dan had je op zijn minst je zelf kunnen afvragen waarom anderen dat niet doen en jij dat zo nodig wel moet doen.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Ja ok ik zal eens rondkijken voor potten ondertussen is alles lichtdicht en aangezien ze vandaag wss wel extreem veel stress hebben gehad.laat ik ze beter even met rust
            Gaten zijn ook geboord en de buitenkant is zeker lichtdicht

Last edited by grinderke; 28 August 2014, 15:15.

Comment

Volgende update zal dus pas paar dagen later zijn
              Last edited by grinderke; 28 August 2014, 15:33.

Comment

Deze planten staan in zaai en stek aarde juist????
                Als je ze gaat over zetten dan zet je ze in Pot aarde.
                In zwarte potten met gaten onder in.
                Als jij jou planten binnen wil af kweken kan je ze beter niet buiten zetten ivm beestjes die in de aar de gaan zitten en binnen heel je plant gaan molesteren
                Binne planten Houd je binnen en buiten planten houd je buiten
                Planten HATEN het als je ze elke keer verplaats krijgen ze stress paarse stelen.

oja nogmaals die kreukel op je blaadje kom door het zaadhoesje wat je lobblaadje heeft beschadig en das helemaal niet erg
                Das geen voedings probleem.

Comment

Ok

Comment

Deze planten staan in zaai en stek aarde juist????
                    Als je ze gaat over zetten dan zet je ze in Pot aarde.
                    Potgrond is enkel zwartveen als je geluk hebt maar de meeste potgrond is doorgaans afkomstig van de afvalcentrale waar ze het gft verwerken. Ik zou nu al gaan sparen voor die 7 euro wat een zak fatsoenlijke growmix kost, geheh.

Comment

Met al die zorgen erover laat ik ze gewoon zo buiten laten afbloeien en vanaf 5g de plant ben ik al blij
                      Liever wat minder obrengst en wat meer kweekplezier en mss eens kijken voor emmers
                      En gewone potgrond heb ik altijd thuis dus np
                      Updates ga ik om de 2 dagen doen of later want nu verandert er even wijnig aan de planten
                      In ieder geval wel zeer leerzaam

Comment

Denk je ooit wel eens na, voordat je een project aanvangt?
                        Eerst wil je tien lowryders onder twee keer 75 watt t-neon laten groeien. Een t-neon armatuur is ongeveer 60 cm lang, daar passen hooguit drie lowryders in vijf liter potten onder.
                        Je verpot keer op keer.
                        Weet je hoe ik dat zou hebben aangepakt?
                        Ik zou vier lowryders hebben ontkiemd in pitpotjes (voor een paar euro koop je twintig van die dingen) en na het ontkiemen zou ik er drie onder de t-neon hebben gezet in vijf literpotten en ze lekker hebben laten groeien/bloeien gedurende een week of twaalf met achttien uur licht en zes uur donker. (tel bij de negen weken groei/bloei, zoals voorgespiegeld door de verkoper maar gerust drie weken op).
                        Maar je gaat nu alles buiten laten afbloeien.
                        Dus in theorie zijn de lowryders ergens tussen half november en eind november afgebloeid.
                        Echter, autoflowers zijn over het algemeen gevoeliger voor toprot dan reguliere planten.
                        Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid haal je geen vijf gram per plant, maar nul gram per plant.
                        Stop toch eens met je dwaasheden.
                        Wat ik in jouw geval zou doen om de schade te beperken is:
                        - de drie meest gezonde planten onder de t-neon zetten (binnen dus en niet buiten: ik kauw het voor alle zekerheid maar voor) en
                        - de zeven andere planten buiten laten staan, waar vermoedelijk toch niks vanaf komt.

Dat is volgens mij de enige manier om niet alles van dit jaar te verkloten.
                        Last edited by Kwasimodo; 29 August 2014, 09:14.

Comment

Sorry maar het kweken was meer voor de hobby en buiten vind ik wel interesant voor eens te zien of er zo laat op het naar nog kan gekweekt worden
                          En mijn special queens staan daaronder die tneon en ik wil dit jaar geen 2de set meer kopen dus het staat vast dat het buiten word en als het weer echt slechter word serre en 5g zie ik toch als mogelijk
                          Het mag mij meer een experimentje worden dan een echte kweek :p
                          Mss dom dat het concept de hele tijd verandert.maar die tneon is niet beschikbaar dus word het hoe dan ook buiten en dom,dom dit word gewoon de kweek en ik wil helemaal geen ruzie maken maar nu lijkt het alsof ik gigantische fouten gemaakt heb omdat het zakken zijn i.p.v. Bakken en ik dezelfde zaaigrond heb gebruikt

Last edited by grinderke; 29 August 2014, 09:56.

Comment

Wat denk je nu te bereiken in een serre?
                            De luchtvochtigheid in een serre is hoog en de lucht circuleert niet of nauwelijks, maar in ieder geval veel minder dan buiten.
                            In een serre of een kas is de kans op toprot zelfs hoger dan buiten, tenzij je mechanisch gaat ventileren.
                            Jij vindt kennelijk alles mogelijk.
                            Ga je straks bij wijze van experiment ook de zwaartekracht afschaffen?

http://img.tapatalk.com/d/14/08/23/hy9arupy.jpgDe langverwachte fotos bij deze ook het einde van het topic ik ga voledig voor de lowriders dus vaarwel special queen vuile bitchen

Volgens mij was je gestopt met de vuile bitchen: als je geloofwaardig wil overkomen, moet je jezelf niet in het zelfde topic tegenspreken.
                            Last edited by Kwasimodo; 29 August 2014, 10:15.

Comment

We zullen zien wat het word
                              En de queens zijn bij belangerijker dan de lrs nu ik hoor dat lr weinig oplevert dus ik dan liever de lowriders buiten
                              En geloofwaardigheid waarover zou ik liegen over of ze in die tent staan ... Ze staan in de foto in de tent

Comment

:eek:
                                Rare gaten in de bladeren
                                Moeilijk te zien maar 2 plantjes hebben elk 5 mini gaten en happen uit de rand maar ik verdenk geen slakken

Moet ik me zorgen maken of niet
                                Last edited by grinderke; 29 August 2014, 20:14.

Comment

Bezig...
                                X