Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn recirculated bubblepod projectje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    heb ik nooit gezien !dit ga ik volgen grtz..

    Comment


      #17
      Kzit effe blok voor een tijdje door omstandigheden men hand gebroken, daar ik nu maar 1 van men handjes vrij heb word de bouw van men tweede hokje effe uitgesteld maar niet afgesteld

      Dus moet ik nu men bio kweekje afwachten en hopen dat de stekken een beetje geduld hebben en niet te snel groeien want men sletten hebben nog enkele weken te gaan wss nog 4 weken (damn dit gaan bomen worden mss dat ik ze zoveel mogelijk in kort)
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #18
        hey in iedere geval beterschap met je hand en ja ff geduld als de stekjes niet groot worden dan heb je nog een tijdje

        sterkte man
        Last edited by Smokey; 29 March 2009, 20:03. Reden: Gelieve de QUOTE functie knop juist te gebruiken AUB, Grtz

        Comment


          #19
          Ben hier met name benieuwd naar het rookverslag na de oogst en drogen, vraag me af of deze vorm van kweken de smaak beinvloed.

          Wat je bijvoorbeeld ziet in de groenteteelt, is dat de smaak van bijvoorbeeld witlof bitterder is wanneer gekweekt op hydro i.p.v. in de volle grond.

          Comment


            #20
            ziet er heel leuk uit die spullen maar is voor mij te ingewikkelt lol

            Comment


              #21
              ja idd, en duur!
              SPaCeCaKe

              Comment


                #22
                Re: mijn recirculated bubblepod projectje

                http://video.google.nl/videoplay?doc...arihuana&dur=3

                dat vind ik ook goed kijk es mensen. meschien is er nog iets dat je kan leren en tis mooi om zien. grtz

                Comment


                  #23
                  Re: mijn recirculated bubblepod projectje

                  met bewondering zitten kijken lijk me ook mooi dan paarplantjes wat ik daar zag maar hoeveel zal hij erqaf konden halen

                  Comment


                    #24
                    Re: mijn recirculated bubblepod projectje

                    Bwa echt duur is het niet, kheb men 3systemen van e-bay gekocht en amper 200euro uitgegeven.. dus valt wel mee.
                    Dat is wel enkel voor de hydro systemen, door omstandigheden ga ik volledig opnieuw moeten opstarten binnen 10 weken met de hydro..

                    Men bio kweekje is bijna af, maar ik heb de stekken in grond moeten verplanten door te weinig plaats en door een gebroken hand is men nieuwe kweekruimte niet afgeraakt.

                    Denk dat ik wel es ga testen bij deze laatste kweek op grond met de lamp verticaal te laten hangen en een WSCROG, een iets langere voorgroei geven en een net 50/60 cm rond de lamp hangen en de plantjes in het net weven en vanaf het redelijk gevuld is VLAM alles in bloei trekken --> zonder verlies van licht+Co2--> MAX opbrengst !!!
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #25
                      Re: mijn recirculated bubblepod projectje

                      Jammer dat het niet doorgaat.
                      Als het goed is verplaats ik deze naar binnenkweek? Aangezien ze nu op aarde staan.
                      Veel succes ermee hoor

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X