Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

    Shiva ketama zal hier ook nog een rookverslagje neerschrijven van de 3 soortjes. De minne komt dit weekend.

    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

      geniet er van thugz
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

        Yo maatje, bij deze ga ik dus mijn rookverslag uitbrengen van de topjes die je me gegeven hebt om te testen.

        Voor de duidelijkheid, heb dus 3 joints gerold en in elke joint een ander soortje.
        Heb deze alle 3 na mekaar gerold en alle 3 na mekaar samen met mijn vriendin opgepaft. Over de potentie kan ik niets mededelen aangezien we vooral op smaak en geur onze wiet keuren en we na mekaar alles opgerookt hebben. Kan wel zeggen dat we er relaxed van zaten.
        Ik heb 1 joint gerold met K1 Amnees, 1 met Candy Kush en 1 met Royal Caramel.


        Compactheid

        K1 Amnees: Lekker compact zoals het hoort, moest ik punten geven een 9/10
        Candy Kush: Goed compact iets minder dan de Amnees, 8/10
        Royal Caramel: Was nog een beetje wak en fluffy, kan er moeilijk een getal op plakken, voorlopig 6/10


        Geur

        K1 Amnees: Uitgesproken geur maar ruik daar geen Amnesia in zoals ik het gewoon ben, lavendelachtig iets, 8/10
        Candy Kush: Zou zeggen dat ik er iets licht citrusachtig in ruik, 7/10
        Royal Caramel: In eerste instantie dacht ik aan soort haze en later rook ik een diesel-geur, 8/10


        Smaak

        K1 Amnees: Zoals het ruikt, kruidig-lavendelachtig, 8/10
        Candy Kush: Viel beetje tegen, niet veel smaak aan vast, gewoon aarde smaak, 5/10 sorry maar ik heb dan liever zoet
        Royal Caramel: Eerst spicy gevolgd door diesel, 8/10


        Voila, dit was het dan zo een beetje. Tot slot wil ik nog zeggen dat de Amnees spijtig genoeg niet aan mijn verwachtingen voldeed maar is lekker aangenaam en zacht om roken met een uitgesproken "parfum" . De Candy Kush rook beter dan dat ze smaakte en de Royal Caramel had iets van geur en smaak terug te vinden zoals in de New Yorker Diesel.

        Zelf zou ik de Amnees willen kweken.
        De Candy zou ik in de kast laten liggen.
        En de Caramel die ben ik nu aan het voorgroeien.


        Grtz, je hebt zo te ruiken en smaken het er goed vanaf gebracht. Proficiat en ge moogt me nog laten proeven

        Comment


          Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

          Heelloow,

          Thx mate voor het rookverslag.
          Maar euh die royal zal dan wss weer wat wak geworden zijn met vervoer. Want in de potten is ze namelijk al goed droog beetje jammer want compact zijn ze wel.

          Grtz
          Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

            Dat ziet er niet verkeerd uit die potjes Laat het smaken thugs Je moet eens die white widow van kera proberen Die gaan als een banaan greetzzzzz gizmo

            Comment


              Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

              Leuk rookverslag,dat sommige misschien niet aan je verwachtingen voldoen is denk vanwege de ingekorte bloeiperiode.
              Dat kan zo veel schelen.
              Daarom zeg men ook vaak (breeders) als ze klaar lijkt wacht nog 1 week.
              En dan heb je de omschrijving van de breeder te pakken waar jij op af bent gegaan.

              Comment


                Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                hellow everybody,





                rookverslag

                zo hebben we eindelijk de tijd gevonden om eens een rookverslag te schrijven van de soortjes die ik gekweekt heb.

                hier even een foto van de soortjes samen,

                totaal.jpg
                van links naar rechts candy kush, royal caramel, K1 Amnee pheno grote toppen, K1 Amnee pheno kleine topjes.



                Candy Kush by sannie
                Candy.jpgCandy Kush (2).jpgCandy Kush (1).jpgpunten zijn telkens op 10.

                smaak; 6.5/10.
                vindt persoonlijk dat dit ook een weedje is waar niet echt een wauw uitkomt van smaak. heeft een aardse smaak met weinig aroma in of iets dergelijks. vindt dit wel jammer want had eigenlijk wel een zoet weedje verwacht.
                compactheid; 8/10. zeer tevreden is echt goed compact en uit een topje kan je al snel een jointje of 3 a 4 draaien.
                effect; 8/10. een goede werking heeft ze wel. een langzaam opkomende roes. waarbij je het toch wel soms moeilijk hebt om de oogjes open te houden.

                Royal Caramel by RQS
                Royal.jpgRoyal caramel (2).jpgRoyal caramel (1).jpg
                smaak 9/10 echt wel een lekker weedje. de aroma van caramel vult heel de mond em blijft ook even hangen echt een topweedje op smaak belevennis.
                iets wat pittig ook maar wel lekker pittig, en goed zoet zoals ik het graag heb.
                compactheid 8.5/10 ook mooi compact.
                effect 8/10. ook weer een heftig weedje dus niet voor overdag, en heeft ook een vrij lange werking +-2u nadat hem op is

                K1 Amnee Pheno Grote toppen
                Amnee groot.jpgK1 amnee groot (2).jpgK1 amnee groot (1).jpg
                Smaak 7/10;
                een lekker weedje alleen jammer dat ik niet zo die echte typische smaak van de amnesia hierin niet proef, kan aan de verkorte bloeitijd liggen maar denk niet dat dat nu inneens nog zoveel zou veranderd hebben. wat wel niet wil zeggen dat dit geen lekker weedje is, beetje citrusachtig die ook een tijdje in de mond blijft.
                Compactheid; 9/10;
                zeer compact, dus zeeer tevreden
                effect; 9/10.
                een heerlijke roes die op je afkomt en meteen laat verdwalen als iets aandachtigs wil doen
                K1 Amnee Pheno Kleine toppen
                Amnee klein.jpgK1 amnee klein (2).jpgK1 amnee klein (1).jpg
                Deze heeft shiva ketama voor jullie beschreven ik sluit mij hem aan. enkel zal ik het effect nog toevoegen
                effect; 9.5/10 zwaarder dan haar zus. en een avondje deze amnee slaap ik zeer goed .

                zo dat was het dan voor deze ronde.
                aan allen bedankt voor te volgen,reageren en soms te hulp te schieten.
                het is weer een leerzame kweek geweest en hoop jullie allen te zien op mijn volgende te zien in mijn handtekening.


                Laters,
                thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                  Super man, gelukkig toch nog goed gekomen ondanks de vroege oogst!!
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                    jazeker goed gekomen, ben zelfs aangenaam verast
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                      aan jullie smaak en rook testjes te lezen is da hier allemaal goed he .
                      en eerlijk gezegt ik begin al tekwijlen bij de zin , ' aardse smaak van de candy 'wand dan is het dus wel heel wat kush datr inzit .
                      thugz mate laat het smaken en dat de komende run dubbel zo dik mag zijn he .

                      Groeten Steundje

                      Comment


                        Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                        thx steund is zeker niet mis
                        dus die aardse smaak is dan wel vrij normaal? voor mij de eerste x dat ik kush rook dusja
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                          kush kan vrijwel de zoete smaak opgaan of de aardse .
                          ik vind kush soorten zowat de top qua smaken maar das persoonlijk he !
                          zelf zou ik een potje toch en 3 maand curen als het lukt en dan eens goed proeven gaat en engeltje zijn da op u tongske pist .
                          maar even eens ziet mij die caramel der ook wel jummy uit , en normaal ben ik geen haze of amnee fan maar omdat je zegt dat die zoet is .
                          nice work mate echt chapeau !


                          Groeten Steundje

                          Comment


                            Re: 3 x Candy kush, 1 x Royal Caramel, en 5 X K1 Amnee

                            Foei Thugs wat lees ik nou rook jij kush,lekker pas m maar door.
                            ben nieuwschierig hoe het met je gaat,kwa geduld en doorzetten heb ik een hoop van je geleerd.Binnenkort ga ik autobloeiers buiten kweken.Ik durf het binnen niet aan,heb zon mooi huis terug gekregen.Mischien een tip:Als je een stel bent zorg dan dat er een ingeschreven staat,mocht je dan gepakt worden dan kan de ander zo weer een huis krijgen.
                            Nou Thugs ik draai een lekkere white widdow en ga lekker weg spacen.
                            gr Tuinbroek.

                            Comment

                            Bezig...
                            X