Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 400 watt Northen light- Bob marley's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    bladprobleem

    hello
    enkelle dagen geleden merkte ik dat er een blad wat leek te rotten.
    nu zijn er wat nieuwe "rotte plekke" het is voorlopig maar by 1 plant(northerlight)voor derest zien ze er goed uit.
    uitleg is wat beperkt want men hand ligt in het gips.

    grtz
    Attached Files

    Comment


      #17
      high,

      tyd voor een update,ze staan ondertusse 16 dagen op 12/12.
      by de 2 oudste norttherlights is de bloei duidedelijk al beggonne, er is zelfs al en begin van topvorming.
      de bobs daarintegen tonen nog geen enkel spoor van geslacht.
      ze hebbe wel enorm stevige oksels waardoor ik hiervoor dacht dat dit enorme ballen ware.maar voorlopeg kan je rng nix over zegge.afwachte dus en hopen maar.ik ga het hierby laten tis teveel moeite typen met een gebroken hand.

      peace
      Attached Files

      Comment


        #18
        ik zou je lamp in het midden hangen en de kleinere planten op een verhoogje zetten anders gaan de grootste plante niet veel licht krijgen op hun hoofdtop...

        en die zou ik net wel licht geven!

        grtzzz

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Angelooo View Post
          high

          ze hebben het fimmen goed doorstaan,het is wel niet by alle 2 gelukt.
          eentje is getopt de anderre gefimt.de getopte is zowat gestopt me groeien (in de hoogte) maar de gefimde blijft maar gaan,nu tog al een dikke 90cm :o .wel veel nieuwe scheuten by de gefimde.
          5dagen geleden heb ik de klok op 12/12 gezet,ik was van plan ze wat extra te late groeien maar met die bobs zal de tent nu wrs al te klein worden.ik ben mshn plan de helft van ment tent in srog te zette maar heb ng wat twyfels aangezien dit niet zo paktisch lijkt,anderre suggesties zijn altijd welkom.
          mijn 2 nakomertjes heb ik in 20L potten geplaatst en mee in bloei gezet maar by 1tje heb ik teveel cocospeat onder de aarde gemengt waardoor die nu nog nauwelijks water ophoud het loopt direkt door,te luchtig medium is dus blijkbaar ook ni zo goed.


          ik wou alvast wat fotos poste maar het lukt niet,steeds weer security error shit.die volgen dus nog.
          GRTZ
          wow ze zien er al mooi uit. Hoe groot waren ze als je ze op 12/12 heb gezet. ben aan het twijfelen wanneer ik ze op 12/12 zou zetten want ze zijn nog zo klein. Groeien die nog veel in de lengte sinds ze op 12/12 staan. de mijne zijn nu 15 cm

          Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
          Why drink & drive i'f you can smoke & fly

          Comment


            #20
            afhankelijk van de soort groeie ze eens op 12/12 tog ng zeker 2tot3 weken door.er zal dus zeker ng 1/3 van de huidige lengte bykomen.

            peace

            Comment


              #21
              Ziet er leuk uit hier maar inderdaad de lamp moet eigenlijk wel in het midden, aan de linkerkant zijn ze ook wat gestrekt lijkt het maar verder gaat het lekker! Keep it green!

              Peace

              Comment


                #22
                links lijken ze idd wat gestrekt,maar het is gewoon een soort die enorm groeit en lijkt mij eerder een buitensoort.maar ik had er ng wat (gratis) zaadjes van liggen en dagt ik gooi ze erby.maar volgende ronde word het 1soort.
                ik heb de lamp zo rechts en laag mogelijk gehange zodat de bobs even niet veel licht krijge zodat ze ff stoppe met groeien anders groeie die gekken gewoon door tt tege het dak.ze tonen ook nogaltyd geen geslachtskenmerken.dus zet ik men lamp voorlopig op men northers gericht.dit zyn zeker vrouwtjes en zijn maandje eerder klaar.
                ze zullen het wel overleven zeker
                genoeg gezegt,tyd om myn ontbyt op te steke.

                peace

                Comment


                  #23
                  Ja, maar ze zullen zich toch naar het licht laten groeien, zullen nog meer stretchen, anders zien ze er zeer mooi uit je planten!

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    ahoihoi

                    vandaag heb ik de dames gedieft.de onderste 4 internodes er afgesneden.
                    deed wel wat raar de dames zo verminken.
                    er is nu wel een betere luchtcirculatie en vooraal het water geven gaat nu stukke beter.
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Ik heb er niks mee gedaan maar ook bij mn powerplant zit er wat ruimte tussen de 1e bladeren (de lobblaadjes nog volgens mij) en de grond. In het begin is het een nadeel omdat hij wat instabiel is, maar nu heeft hij een dikkere stam, en is het erg makkelijk met watergeven.

                      Mijn bigbud heeft juist enorm veel internodes (kleine), op elkaar zitten daaronder, dat bemoeilijkt het wateren wel ja.


                      Ziet er goed uit Angelooo!
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #27
                        ze zien er heel lekker uit je kan bijna niet wachten zeker

                        hoe groot waren ze toen je ze in bloei zette? wist niet dat een tegrote plant ook niet goed is. maar ik vind niets terug van hoe hoog mijn plant mag worden. zou 80 cm genoeg zijn op totale lengte?

                        Greeetz en succes
                        Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                        Comment


                          #28
                          ik denk dat de bobs toen zo een 50-60cm waren en de northers rond de 40cm.intusse zijn de bobs 120cm en de northers meer dan 70cm.
                          ze zijn op 12/12dus ng goed doorgegroeit.
                          en idd te gote plante is zeker niet goed als je binne kweekt is de hoogte meestal beperkt.(2m)
                          de lamp straalt maar 1m nuttig licht,je verliest meestal al 40tt60cm(afhankelijk van hoeveel watt de lamp is)dus krijgt aleen de de 50cm van je plant genoeg licht.
                          mede daarom da ik ook wat gedieft heb.

                          Comment


                            #29
                            is al een mooi bosje geworden in je tent

                            Comment


                              #30
                              Oorspronkelijk geplaatst door Angelooo View Post
                              ik denk dat de bobs toen zo een 50-60cm waren en de northers rond de 40cm.intusse zijn de bobs 120cm en de northers meer dan 70cm.
                              ze zijn op 12/12dus ng goed doorgegroeit.
                              en idd te gote plante is zeker niet goed als je binne kweekt is de hoogte meestal beperkt.(2m)
                              de lamp straalt maar 1m nuttig licht,je verliest meestal al 40tt60cm(afhankelijk van hoeveel watt de lamp is)dus krijgt aleen de de 50cm van je plant genoeg licht.
                              mede daarom da ik ook wat gedieft heb.

                              ah ok merci, en wat is dieven dan( is dat al je onderste takken eraf halen)?

                              ja ik hou mijn lamp 60cm boven de plant, het is een 600W.
                              maar die staan nu al bijna 5 weken onder de lamp op 18/6, en nog zijn ze maar 20cm, voor mij gaat dit iets te traag. maarja zal iets gedult moeten hebben zeker als ze gaan moeten groeien tot 40cm dan ben ik nog 3 weken bezig op 18/6

                              Maarja zal wachten tot morgen en dan zal ik moeten beslissen, miss zijn het gewoon kleine planten

                              Peace, greeetzz
                              Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                              Comment

                              Bezig...
                              X