Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack's White Diesel & King Kong

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack's White Diesel & King Kong

Het aftellen is begonnen... de King Kong is ook in bloei

Alleen hps foto's vanavond...

White Diesel dag 46
    Dag 4 zichtbare bloei

20141009_211235.jpg
    20141009_210956.jpg

King Kong dag 40
    Dag 1 zichtbare bloei
    20141009_211336.jpg
    20141009_211300.jpg

Alleen de KK die ik laatst geplant heb is nog niet in bloei.... die zit op dag 34, dag 16 12/12.

Later, Jack
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

De eerste week bloei zit er ook al weer bijna op...

White Diesel dag 49

dag 7 zichtbare bloei

20141012_152847.jpg
      20141012_152939.jpg
      20141012_153025.jpg
      20141010_205642.jpg
      DSC06888.jpg

Een vergeling opgelopen door een iets te veel aan water...

King Kong dag 43
      dag 4 zichtbare bloei

20141012_153248.jpg
      20141012_153221.jpg
      20141012_153238.jpg
      DSC06890.jpg

King Kong dag 37 - dag 19 12/12 - nog geen zichtbare bloei...

De King Kong laat ik groeien, mss hier en daar nog een klemmetje, maar deze zegt al te snel KNAK naar mijn goesting...

Voor de rest is het nog wachten op die laatste KK...

Grtz Jack
      Jack Herer in scrog

Comment

Ziet er weer netjes uit jack.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

zeer mooi

Comment

Mooi hoor, ziet er een lekkere soort uit!

Comment

Thnks mannen. Zoals ik al zei, is de King Kong toch niet de meest gemakkelijke om te scroggen, lange stelen die ook nog eens redelijk snel knakken. Maar we blijven nog wel even binden met de middelen die ik heb. Plus heeft ze ook nog eens veel en grote bladeren. Maar het komt wel goed...

Grtz Jack
              Jack Herer in scrog

Comment

Een mooie geslaagde scrogg mate,
                Doe je goed zo. Hierbij genoemd tot opvolget van berry in het scroggen .

Grtz
                Thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hehe, thnks mate! Heb nog een goeie 8-9 weken voor de boeg, zal m'n best moeten doen om die titel te verdedigen...
                  Jack Herer in scrog

Comment

Tijd voor een update...

Problems met de White Diesel...

White Diesel dag 54
                    zichtbare bloei dag 12
                    20141017_211032.jpg
                    20141017_211028.jpg
                    20141017_210508.jpg
                    20141017_210841.jpg

DSC06901.jpg
                    DSC06906.jpg
                    DSC06903.jpg

De vergeling blijft maar aanhouden, het komt dus niet van een teveel aan water zoals ik eerder dacht, zal dus een voedingstekort zijn...
                    Deze krijgen nu al drie dagen opnieuw groeivoeding.... Hopelijk kan ik het tij nog wat keren, want deze moeten nog zo'n acht weken...
                    Ook klote is, ik zit rond de helft van het voedingsschema en ik heb direct overvoeding...

King Kong dag 48
                    zichtbare bloei dag 9
                    20141017_211057.jpg
                    20141017_210706.jpg
                    20141017_210816.jpg
                    20141017_210743.jpg
                    DSC06908.jpg
                    DSC06909.jpg

De andere King Kong zit op dag 42, en 24 dagen 12/12, en ze neemt haar tijd, binnen een dag of twee is er ook hier zichtbare bloei...
                    Das wel redelijk kut, want zo zit er een verschil van tien dagen...
                    Voor de rest gaat deze wel goed vooruit, een lekker gekke plant is me dit.

Ben wel benieuwd om de King Kong eens gewoon te zien groeien, moet een joekel van een plant zijn...

Grtz Jack
                    Attached Files
                    Last edited by JacktheBass; 17 October 2014, 23:39.
                    Jack Herer in scrog

Comment

Ze zien er hongerig uit. miss is het een soort dat veel voeding mag krijgen.
                      Over EC waarden kan ik niet mee praten. want ik kweek organisch. wat ik tijdens de groei en bloei doe is Sugar royal meegeven van plagron. 1/week
                      Dit stimuleert het blad groen. en heeft een npk van 9 0 0

Comment

hallo Cannista, thnks om mee te denken...
                        bij m'n vorige scrog (jack herer) had ik iets gelijkaardigs, maar de vergeling begon toen pas vanaf de 4-5 week bloei. nu dus al bij de eerste week bloei....

Sugar Royal heb ik staan, en heb ik éénmaal meegegeven, zo'n tien dagen geleden, net toen de vergeling begon... heb toen ook gezien dat de PH veel zakt als je Sugar Royal toevoegd, dus dacht ik dat het daardoor mss kwam (mss had ik ergens gemist, dat betwijfel ik sterk) en heb het dus niet meer meegegeven...
                        Zal straks eens weer wat van die kleverige stroop meegeven...
                        Heb me de gehele run altijd al netjes aan een ph waarde van 6,2-6,3 gehouden.

Ik denk dat het probleem mss idd de EC waarde zou kunnen zijn, maar deze kan ik niet meten want heb geen EC-meter
                        (ga me dat maar es snel aanschaffen...). Mss heb ik m'n potten te droog laten worden, is het bodemleven wat zoek en hierdoor te hoge EC.
                        Ik denk ook dat ik ze net iets te weinig water geef (500ml/dag)... en ik geef altijd langs onder water... dus mss is de pot zelf te droog geworden... (dacht ik bij m'n JH ook...)
                        daarom ben ik nu de laatste dagen water aan het geven langs boven en langs onder, en iets meer dan voordien... nu zo'n 650ml per dag...

Het ging allemaal goed, toen ik zo'n 14 dagen geleden even m'n tensiometer checkte (had ze voordien weekje niet in de gaten omdat alles vlot ging), en die gaf plots 0 aan.... dus vandaar m'n eerste gedacht 'te nat'....
                        heb toen voor de zekerheid de tensiometer er uitgehaald, opnieuw gevuld en er terug in gestoken en ingewaterd... dag nadien gaf ze aan dat de pot te droog stond.... ? dus toch niet te nat?
                        dus een voedingstekort? maar tijdens de groei geraakte ik niet verder dan 2,5ml grow (schema geeft aan tot max 5ml grow) zonder verbrande bladpuntjes te zien (had hetzelfde met de Jack Herer, bij King Kong bv zat ik al op 4ml grow)
                        Ik geef nu opnieuw Grow mee, 2,5ml en éénmaal 3ml en opnieuw zie ik overvoeding....

Mss hier ook een blokkade door verkeerde PH of EC waardes...? Of gewoon een voedings tekort?

Ik denk dat ik best een supplement ga toevoegen aan de pot in de vorm van tabs of korrels (guano), of is dit te
                        laat?

Dit zijn zowat m'n bedenkingen....

Grtz Jack
                        Jack Herer in scrog

Comment

Aan de hand van de foto's lijkt me dit een voeding tekort.
                          Ik geef altijd langs boven water en rondom de stam probeer ik het droog te houden, vanwege de afvalstoffen die daar afgezet worden.

Wat is de liter inhoud van u potten? ik hanteer 10% van pot inhoud. 1liter voedingswater op een 10liter pot. en ik heb nu ook 4 20liter potten staan. daar geef 2liter water.
                          Dat is een richtlijn die aanhoud. en met het vingertje voelen in de potgrond.
                          en overstappen van mineraal naar organisch, of dat een goed idee is weet ik niet.
                          Het kan lukken als uw bodemleven nog goed is. en batguano is wel een goeie voeding die snel werkt. maar die keuze is aan u.
                          En wat ook kan, als er te weinig magnesium aanwezig is kunnen uw bladeren ook gaan verkleuren. planten hebben magnesium nodig om chlorofyl aan te maken.

En de bladeren die onder het net zitten die kan je weg dieven. die nemen toch niet zo veel licht op. en kosten energie om in leven te houden.

Comment

ze zitten allemaal in 18L potten. 10% lijkt mij dan weer veel, toch dagelijks... niet?
                            ik geef de King Kongs zo'n 700ml per dag en dat lijkt voldoende... (bij deze heb ik wel van begin af van boven en van onder water gegeven). Maar die White Diesel mag mss idd wat meer water, krijgen ze ook automatisch meer voeding mee... ik hou ze graag droog, maar ze staan mss iets te droog...
                            heb wel tensiometer in een pot zitten, maar ik doe het eigenlijk meer op het gevoel, kom je dit dan wel tegen...
                            Jack Herer in scrog

Comment

Het lijkt veel, maar ik geef nu ook niet iedere dag water want zoveel drinken ze nog niet. maar dat komt wel.
                              IK zou het opvoeren tot 1liter
                              En het hangt er vanaf hoe goed uw gevoel zit eh

Ik zie dat je haze berry gekweekt hebt. is dat lekker?
                              De soorten die momenteel kweek heb ik eigenlijk voor de smaak en aroma gekozen.

Comment

Ben idd van plan om ze wat meer water te geven. M'n vorige kweekjes kon ik de pot nog eens opheffen, nu kan dat jammer genoeg niet mss maar eens meer vertrouwen stellen in die tensiometer

Heb hier het volgende liggen, Guanokalong, goed voor de wortels en bevorderd de bloei.
                                Ben sowieso van plan om dit de volgende ronde te gaan meegeven.
                                20141019_224846.jpg20141019_232237.jpgStaat op 100 gram in een pot van 15L
                                Heb per pot 50 gram (handvol korrels) gegeven, wat ingegraven in de hoeken en de potten nog eens wat bijgevuld met verse aarde...
                                En alles ingewaterd met een liter water per pot...

Kan toch niet slecht zijn?

Haze Berry, had ik meer van verwacht, maar vond het best lekkere wiet, maar nu na paar maand rook ik ze zelfs niet meer zo graag, ondanks ze beter zou worden na wat curen... zal wel deels zijn omdat ik veel meer verwacht had. Met de Critical had ik het omgekeerde...
                                Last edited by JacktheBass; 20 October 2014, 00:21.
                                Jack Herer in scrog

Comment

Bezig...
                                X