Bash's Super Silver Haze
Zo, weer even update.
Ze zitten nu op 25 dagen groei en 3 dagen in de grote potten. Heb ze gister een beetje water met wortelstimulator gegeven.
Na even stil te hebben gestaan zijn ze nu weer aardig op gang.
Staan er verder goed bij, alleen worden de onderste blaadjes geel. Ik weet niet goed waar dit aan zou moeten liggen. Voeding is het niet lijkt me aangezien ze in batmix staan. Daar zit genoeg in lijkt mij.

Ik denk nu nog 3 dagen groei en dan op 12/12.
Heb de klok inmiddels al een paar uur verzet de afgelopen dagen. Zat op 0600-0000 en zit nu op 0900-0300 lamp aan. Met het verzetten staan ze elke dag een uurtje langer in de zon.
Zo dit was het weer even.
Op- en aanmerkingen zijn welkom
Grtz!
If a plant is sad, will other plants photosympathize with it?
"Hey, I chlorofeel you bro."
Zo, weer even update.
Ze zitten nu op 25 dagen groei en 3 dagen in de grote potten. Heb ze gister een beetje water met wortelstimulator gegeven.
Na even stil te hebben gestaan zijn ze nu weer aardig op gang.
Staan er verder goed bij, alleen worden de onderste blaadjes geel. Ik weet niet goed waar dit aan zou moeten liggen. Voeding is het niet lijkt me aangezien ze in batmix staan. Daar zit genoeg in lijkt mij.

Ik denk nu nog 3 dagen groei en dan op 12/12.
Heb de klok inmiddels al een paar uur verzet de afgelopen dagen. Zat op 0600-0000 en zit nu op 0900-0300 lamp aan. Met het verzetten staan ze elke dag een uurtje langer in de zon.
Zo dit was het weer even.
Op- en aanmerkingen zijn welkom
Grtz!
If a plant is sad, will other plants photosympathize with it?
"Hey, I chlorofeel you bro."

Comment