Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Kush selectie !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Banana Kush selectie !!

    lokes allemaal ,

    @ angel777 : lol m8

    @ steundheufd : thx m8 , leuk om te horen

    @ Mway : idd dame 4 heeft de voorkeur , ivm de stekken , mja die wou ik idd gaan toppen , reden heb maar 8 vrouwkes he , zien dak daar de tent mee kan vullen , ivm de mannen , daar ga ik vandaag eens goed naar kijken , zal van alle venten ook pics maken , en daar ga ik vandaag dus 1 man uit kiezen ( geur en plantbouw ) daar ga ik op kiezen , zodat alle mannen vandaag de kliko in kunnen , heb nog de stekjes van elke vent in 11 l pot zitten he , dus mss dat ik van elke man weer 1 stekje in een 1 l potje zet op deze dan zo te gaan afbloeien , maar daar ben ik nog ni zekers van !!

    Tevens van de tent die nu in voorbleoi zit , zodra alle mannen daar uit zijn , zal ik is zien wat ik met die tent ga doen !! vermoed dat ik de damens ga knakken om zo dan tog nog een iet of wat volle tent te krijgen , want anders heb ik maar half tentje en das beetje zot om mee verder te draaien he

    Maar goed , dat was het weer , in de loop van de dag zal er dus weer een updateje volgen !!

    groetjes ....
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #92
      Re: Banana Kush selectie !!

      lokes allemaal ,

      Hier ben ik dan met de update van de venten !!

      Vent 1 :

      vent1.1.jpg vent1.jpg

      Vent 2 : zeer mooi maar stinkt als de pest

      vent2.1.jpgvent2.2.jpg

      Vent 3 : te open

      vent3.1.jpgvent3.2.jpg

      Vent 5 : lange slungel

      vent5.1.jpgvent5.2.jpg

      Vent 11 : te open

      vent11.1.jpgvent11.2.jpg

      Vent 12 :

      vent12.2.jpgvent12.1.jpgvent12.3.jpg

      Vent 14 : niet mis , maar stinkt als de pest

      vent14.1.jpgvent14.2.jpg

      Vent 15 : te open

      vent15.1.jpgvent15.2.jpg

      Vent 17

      vent 17.1.jpgvent17.2.jpgvent17.3.jpg

      Vent 18

      DSC08759.jpgvent 18.2.jpg

      Vent 19

      vent 19.1.jpgvent19.2.jpg


      Dat was het dan voor de pics van de venten , kan jullie al meedelen dat ik er al 5 heb omgedaan ( reden : rook niet goed / plantbouw was niet goed ) de nr : 2 , 3 , 5 , 11 , 15

      Morgen nog is opnieuw over de stam strelen om te zien welke beste is van de overgebleven venten !! 1 - 12 - 17 -18 tussen die 4 zal het gaan gebeuren !!

      groetjes .....
      Last edited by k1; 3 December 2014, 15:24.
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #93
        Re: Banana Kush selectie !!

        k1 waar stinken ze naar,rotte banaan?

        Comment


          #94
          Re: Banana Kush selectie !!

          Noob alert !!
          Je geeft aan dat sommige venten stinken en daardoor weggeselecteerd worden. Moet een man dan ook een bepaalde geur hebben of juist niet ruiken?

          En nog een vraag van geheel andere orde, heb je kleine voeten of zijn je planten zo groot
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #95
            Re: Banana Kush selectie !!

            Hoop dat je ze nog niet weg heb gegooid want als ze naar rotte banaan ruiken is dat degene die je zoekt
            Eerst stink de banaan rot en dan gaat ie naar een zoetere geur.

            Comment


              #96
              Re: Banana Kush selectie !!

              lokes allemaal ,

              @ Mway : chek je pm m8

              @ Stemma :

              vraag 1 : ik kies een man die zelfde ruikt als de vrouwtjes he ( dus met vleugje banaan geur ) , had namelijk 3 verschillende geurtjes bij de mannen , 1 = banaan , 2 = kush vermoed ik , 3 was , kotsgeurtje !!

              vraag 2 : leef op grote voeten , dus ja planten zijn ongeveer 140 cm

              Maar goed nu even verder met men verslagje !!

              Vandaag ben ik weer eens naar de mannen gaan kijken voor ik ze heb om gedaan , mijn keuze is gevallen op nr 12 en 18 , reden : die ruiken zeer zoet met een banaan geurtje , tevens ruiken ze het zelfde als nr 4 vrouw !!

              Momenteel heb ik dus alle mannen de kliko in gegooid !! reden : momenteel effe geen plek voor , maar geen stress , heb deze allemaal nog in tent 2 staan he !! in 11 l pot !! Dus daar trek ik wel weer stekjes van zodra ik er de plek en de tijd voor heb om ze mss eens af te bloeien

              Owja , wat heb ik nog gedaan , nr 10 vrouw die in 11 l pot stond , vervangen door nieuwe stek van nr 10 vrouw , reden die sloeg niet goed aan in de 11 l pot !! hopen dat deze het wel goed gaat doen

              maar goed , dat was het weer voor vandaag

              Groetjes ...
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #97
                Re: Banana Kush selectie !!

                ziet er allemaal erg goed uit, zou willen dat ik me op deze schaal met m'n planten bezig zou kunnen zijn ik ben benieuwd naar hoe het verder gaat!
                beter laat dan nooit zet ik mijn stoeltje neer!
                en het uiteindelijke zaad van de zadenkweek komt in de K1 shop zag ik? (ik hou me aanbevolen als ze klaar zijn)

                veel succes verder, maar zo te zien moet dat helemaal goed komen.
                grtz bigbuds
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment


                  #98
                  Re: Banana Kush selectie !!

                  Deze bedoelde ik k1.
                  Echt een mooie vent.
                  Mannetje.jpg

                  Comment


                    #99
                    Re: Banana Kush selectie !!

                    idd een mooie vent mway
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: Banana Kush selectie !!

                      Van 303 seeds de strain is Monster cookies schijnt een echte frostmonster te zijn..
                      Alles wat ie hit word kneiter wit gemeten percentage zijn 23 tot 29% thc met alle kruisingen.
                      Het voordeel is dan weer wel dat ondanks het hoge gehalte geen kwaaie hersenfucker is.

                      Comment


                        Re: Banana Kush selectie !!

                        mss leuk om een banaantje mee te bevruchten , zodra ik deze geselecteerd heb
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          Re: Banana Kush selectie !!

                          Hey m8 mooie volle bende heb/had je daar haha.
                          Zal wel lekker opruimen zo al die grote mannen weg.
                          De strain blijft wel lekker binnen de pot begin nu wel erg nieuwsgierig te worden naar de bloei


                          Ps na de feestdagen maar ff meeten dan.

                          Greets en keep it up m8

                          Greets

                          Comment


                            Re: Banana Kush selectie !!

                            Lokes allemaal

                            hier ben ik weer met een nieuwe update

                            momenteel is er wel wat verandert in men tentje , k2 is effe op bezoek geweest en kon het ni laten zich weer te moeien

                            dus ja vandaar dat het er nu even anders uitziet , maar de pics zullen het zodadelijk wel duidelijk maken !!

                            Maar goed tijd voor pics :

                            Na k2 zen drift bui :

                            DSC08760.jpg


                            dagje later :

                            DSC08763.jpgDSC08761.jpg

                            Paar dagen later :

                            DSC08769.jpgDSC08770.jpgDSC08772.jpgDSC08764.jpg


                            weer nieuwe mannelijke stekjes : reden : zodra deze aangeslagen zijn ,kunnen de mannen weg die nu in de 11 l potjes staan en gaan deze in een 1 of 3 l potje

                            DSC08773.jpg DSC08776.jpg bovenste 3 stekjes die in deze gele bak staan , zijn van dame 10 ( die heeft echt wel last met aanslaan , maar zou ze toch graag even bijhouden tot ik alles heb kunnen proeven :p

                            Maar goed dat was het weer voor deze wekelijkse update !!

                            groetjes ...
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: Banana Kush selectie !!

                              k2 hoeveel k`s zijn er,toch geen 3 he

                              En waarom bloei je je mannen niet af je kunt zo toch nooit zien of zeggen dat het een goeie is.
                              En zet een waaier op de toppen anders is de thc straks ver te zoeken.
                              Daar houden alle banana soorten van en met name de Banana Kush.

                              Hou er rekening mee dat een goeie man moeilijker te vinden is als een vrouwtje.

                              Comment


                                Re: Banana Kush selectie !!

                                breakpc1.gifpc kapot!
                                Ben wel eens benieuwd naar die lekkere bananentopjes.

                                Comment

                                Bezig...
                                X